Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät pysty samaan kuin miehet

Vierailija
18.03.2014 |

Jos naiset oikeasti olisivat miesten vertaisia, niin asevelvollisuus koskisi myös naisia. Koska naiset kuitenkaan eivät kykene samaan kuin miehet, niin säälistä naiset on päätetty jättää kutsuntojen ulkopuolelle. Lasten synnyttäminen on naisten kansalaisvelvollisuus.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi helvettiin.

Vierailija
22/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 21:57"]

Hehheh. Lapsellinen provo. Sua ei olis edes olemassa ilman naista.

[/quote]

Naisia ei olisi olemassa ilman Suomen puolesta henkensä antaneita sotaveteraaneja.

[/quote]

Ilman naisia ei olisi olemassa näitä sotaveteraaneja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa täysi samaa mieltä: naiset eivät todellakaan pysty samaan kuin miehet.

Nimittäin joka naisten keskustelupalstalle ilmestyy miespuolisia henkilöitä, jotka sitten häiriköivät ja halventavat naisia ilta illan jälkeen. (Ei kai muuta elämää herroilla ole.)

En ole itse eläessäni mennyt, tai edes kuvitellut meneväni, minnekään miehille suunnatulle keskustelupalstalle häiriköimään ja haukkumaan miehiä.

En vaan kykene vastaavan älyttömyyteen. Entäs muut naiset, onko sellaista miehekästä "kykyä" löytynyt teissä?

Vierailija
24/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka naiset eivät fyysisesti pystyisikään samaan kuin miehet, ei se ole mikään peruste pakottaa miehet armeijaan samalla kun naiset voivat käyttää ajan kouluttautumalla ja kehittämällä työuraansa. Mun puolesta naiset saisi pakottaa samaan rääkkiin, tasa-arvon vuoksi.

Vierailija
25/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me sanotaan et joo joo, ihan miten vaan, oikeessa oot niin lähdetkö sit pois täältä vauvasta pliis?

Vierailija
26/26 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysty mihin. Mihin ne miehet siis pystyy kun käy armeijan?? =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi