Kerro mikä mieltäsi painaa- yritän auttaa!
Eli jos mieltäsi painaa jokin tai haluat vain purkaa mieltäsi niin antaa palaa! Yritän auttaa ja jos en osaa niin ainakin kommentoida asiaasi jotenkin. :-)
Kommentit (103)
En jaksa itse avautua huolistani, mutta tulinpa nyt kertomaan terveiseni ap:lle. Olet ihana! Itse saan palkkaa toisten huolien kuuntelemisesta ja tukemisesta, mutta joitakin vastauksia lukiessa ajattelin, että sinun pitäisi istua minun paikallani. Et ehkä itsekään tiedä mikä voima pelkillä auki kirjoitetuilla sanoillasi voi olla jollekin ihmiselle, joka tuolla jossain taakkaa harteillaan kantaa. Aurinkoista kevään jatkoa.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 18:57"]
En jaksa itse avautua huolistani, mutta tulinpa nyt kertomaan terveiseni ap:lle. Olet ihana! Itse saan palkkaa toisten huolien kuuntelemisesta ja tukemisesta, mutta joitakin vastauksia lukiessa ajattelin, että sinun pitäisi istua minun paikallani. Et ehkä itsekään tiedä mikä voima pelkillä auki kirjoitetuilla sanoillasi voi olla jollekin ihmiselle, joka tuolla jossain taakkaa harteillaan kantaa. Aurinkoista kevään jatkoa.
[/quote]
Oho, tällaista kommenttia en osannut odottaa. Suuret sydämelliset kiitokset! ♥
Haaveammattini on ollut pikkutytöstä asti, ja on edelleenkin psykologi, mutta valitettavasti näyttää sille että joudun kouluttautumaan toiseen ammattiin. Tosin sekin ammatti on enemmän kuin mieluinen, ja saan auttaa muita mielinmäärin :)
On ihana, jos voin olla jollekin avuksi, vaikken mikään ammattiauttaja olekkaan!
Aurinkoista kevään jatkoa sinullekin, et usko miten piristit iltaani :-)
Minua painaa se, että en pääse yli siitä pettymyksestä kun en saanut omaa tytärtä. Olen äärimmäisen kateellinen kaikille naisille kenellä on tytär ja pelkästään kaupassa käyminen on ylivoimainen ponnistus sillä pahoitan mieleni kun katselen perheitä joissa on tyttäriä.
Olen jo päässyt sen verran eteenpäin, että en itke enää päivittäin, mutta edelleen elämä on oikeasti aika vaikeaa. Ja näin pitäisi jaksaa lopun elämänsä?
Lapsettomalla on siinä mielessä helpompaa, että hänen ei tarvitse mennä paikoihin missä on lapsia. Hän voi elää lapsetonta elämäänsä ja vältellä paikkoja missä lapsiperheet pyörivät. Mutta minulla on poikalapsia ja minun ON pyörittävä siellä missä pienet tytötkin pyörivät. Myöhemmin missä nuoret tytöt pyörivät ja sitten vielä myöhemmin siellä missä aikuiset tyttäret pyörivät. Minun vajavaisuuteni, elämäni ilman tytärtä, räiskähtää silmille jatkuvasti. Ja EN jaksa tätä enää.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 19:19"]
Minua painaa se, että en pääse yli siitä pettymyksestä kun en saanut omaa tytärtä. Olen äärimmäisen kateellinen kaikille naisille kenellä on tytär ja pelkästään kaupassa käyminen on ylivoimainen ponnistus sillä pahoitan mieleni kun katselen perheitä joissa on tyttäriä.
Olen jo päässyt sen verran eteenpäin, että en itke enää päivittäin, mutta edelleen elämä on oikeasti aika vaikeaa. Ja näin pitäisi jaksaa lopun elämänsä?
Lapsettomalla on siinä mielessä helpompaa, että hänen ei tarvitse mennä paikoihin missä on lapsia. Hän voi elää lapsetonta elämäänsä ja vältellä paikkoja missä lapsiperheet pyörivät. Mutta minulla on poikalapsia ja minun ON pyörittävä siellä missä pienet tytötkin pyörivät. Myöhemmin missä nuoret tytöt pyörivät ja sitten vielä myöhemmin siellä missä aikuiset tyttäret pyörivät. Minun vajavaisuuteni, elämäni ilman tytärtä, räiskähtää silmille jatkuvasti. Ja EN jaksa tätä enää.
[/quote]
Hei,
On vaikea kuvitella miltä sinusta tuntuu, mutta osaan vähän samaistua, sillä itselläni on kova vauvakuume ja itkettää ja harmittaa kovin kun haluaisin niin kovasti jo oman lapsen. Mies ei halua vielä.
Sinun kannattaa ajatella positiivisesti: joillakin ei ole ollenkaan lapsia, ole onnellinen, että sinulla on rakkaat poikasi. Teidän että poika ei korvaa tyttöä, ovathan he aivan erilaisia. Ei heidän kanssaan voi tehdä samoja asioita.
Lapsen teossa kun ei voi päättää kumpi sieltä tulee, on vain tyydyttävä lopputulokseen. Harmi että sinulle ei ole siunattu yhtään tyttöä.
Oletko harkinnut adoptiota? Tietenkään se ei ole aivan sama asia kuin oma lapsi, mutta kyllähän sitäkin rakastaa samalla tavalla, varsinkin jos vauvasta asti on kasvatettu.
Entäpä jos yrittäisitte vielä yhtä lasta? OIetko valmis ottamaan sen riskin, että sieltä tuleekin poika?
En tiedä, kuinka voisin neuvoa sinua, sinun kai täytyy vain yrittää elää asian kanssa. Ehkä jonan päivänä tuska alkaa hieman hälvetä. Ehkä jonain päivänä omat lapsesi saavat lapsia ja jos sieltä sitten tyttölapsi tulisi, niin voisit sitä hoitaa ja hoivata :) Siihen on varmasti toki pitkä aika, mutta hyvää kannattaa odottaa.
Voimia ja jaksamisia sinulle!
Yläkerran lapset huutavat ja olen ollut yövuorossa. Hyvää nukkumispäivää minulle!
Olen toivottoman rakastunut mieheen joka ei vilkaisekaan minuun :(
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:33"]
[/quote]
Sitten sun täytyy tehdä itsesi sellaiseksi, että vilkaisee ;) Olekos kertonut tunteistasi? Mistä voit tietää, ettei vilkaise? En mä ainakaan olisi tietänyt alussa että nykyiseni oli ihastunut minuun, kaikista se ei näy päällepäin, silti vaan nyt olemme olleet yhdessä neljättä vuotta :)
Kerro suoraan mitä tunnet, ja ellei hän tunne samoin niin yritä jatkaa elämää eteenpäin. Helppoa se ei ole, mutta helpompaa, kun tiedät miehen todelliset tunteet. Tsemppiä!
En ole saanut naista 2,5 vuoteen!
Pelkään etten koskaan saa alan töitä. Olen epäonnistunut luuseri...
Vuorokaudessa liian vähän tunteja = koko ajan kiireen tuntu niin töissä kuin kotonakin, eikä mitään ehdi hoitamaan kunnolla. Niin kauan kuin laiminlöin omat harrastukset, aika riitti joten kuten, mutta nyt kun olen yrittänyt ottaa aikaa myös itselleni parina kolmena iltana viikossa, niin elämä on ihan sekaisin :(
Teini lyömässä lukion läskiksi :(
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:37"]
Kissani kuoli :(
[/quote]
Voi ei :( Tiedän mille tuntuu kun oma lemmikki kuolee. Siihen kun ei uuden lemmikin ottaminen auta, ehkä sitten myöhemmin. Mulla oloo on helpottanut se että on saanu hyvästellä, eli anna itkun vaan tulla ja aina on lemmikin asianmukasesti haudannut pihalle, eli tällätavoin hyvästellyt. Jaksamisia.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:33"]
[/quote]
Sitten sun täytyy tehdä itsesi sellaiseksi, että vilkaisee ;) Olekos kertonut tunteistasi? Mistä voit tietää, ettei vilkaise? En mä ainakaan olisi tietänyt alussa että nykyiseni oli ihastunut minuun, kaikista se ei näy päällepäin, silti vaan nyt olemme olleet yhdessä neljättä vuotta :)
Kerro suoraan mitä tunnet, ja ellei hän tunne samoin niin yritä jatkaa elämää eteenpäin. Helppoa se ei ole, mutta helpompaa, kun tiedät miehen todelliset tunteet. Tsemppiä!
[/quote]
Parhaani olen yrittänyt mutta ei auta. En nyt kuitenkaan halua mennä pellepuvussa mennä kouluun, se vaikuttaisi vain negatiiviseen suuntaan. Yritän flirttailla mutta välimme eivät ole sellaiset että voisin kertoa suoraan.
Voi kunpa olisikin ihastunut minuun! Näen hänet muutaman viikon kuluttua viimeistä kertaa elämässäni ja silloin ajattelin repäistä jotenkin, mutta mitä voin tehdä menettämättä kasvojani totaalisesti?
-3
"En ole saanut naista 2,5 vuoteen! "
No eihä tuo sinäänsä ole aika eikä mikään. Itselleni ainakin tärkeää on se että harrastan seksiä tunteiden kanssa, sinusta en sitten tiedä. Mikäli haluat pelkästään seksiä, voithan mennä baareihin notkumaan, eiköhän tuolta joku kerta tärppää. Myös netissä on seksiseura-sivustoja.
Jos taas et halua seksiä ilman syvempiä tunteita, ikäväkyllä sinun täytyy vain odottaa että löydät sen kumppanin :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:39"]
Pelkään etten koskaan saa alan töitä. Olen epäonnistunut luuseri...
[/quote]
Tuskimpa olet!
Jos yhtään lohduttaa niin olen 19 vuotias ja valmistumassa nuoriso-ja vapaa-ajan ohjaajaksi. Mietihän sitä. Tällä alalla ei ole töitä, ihan oikeasti. Tottakai olen hakenut yliopistoon ja ammattikorkeaan, enkä tähän ammattiin tyydy, mutta silti.
Se on asenne joka ratkaisee, hyville osaajille on aina töitä! Nyt vain nokka kohti taivasta ja ryminällä eteenpäin, itseluottamusta kehiin. Jätä pelko taaksepäin, aika näyttää mitä tuleman pitää. Uskon että jonain päivänä saat alasi töitä, vaikket heti saisikaan. Tsemppiä, luota itseesi, niin muutkin luottavat!
En tiedä, miten paistaisin pannulla lohipalat. Ne on nyt 100-grammaisia paloja, joissa on toisella puolella nahka. Se nahkapuoli on tasainen ja helppo paistaa, mutta miten se kimpale pysyy pannulla pystyssä, kun toinen puoli on epätasaisen muotoinen?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:16"]Mies jätti minut eikä antanut kunnollista selitystä miksi. Ei halua olla kanssani missään tekemisissä enää. En tehnyt hänelle mitään pahaa, kohdellut huonosti tms, joten en voi käsittää miten joku kylmenee yhtäkkiä ja haluaa poistaa minut elämästään totaalisesti.
En usko enää rakkauteen enkä usko että löydän enää koskaan ketään. Jostain syystä saan aina siipeeni ja raskaimman jälkeen. Minua satutetaan aina. Tulen aina jätetyksi. En tajua että miten tästä taas kerran jaksaisi kerätä itsetuntonsa palaset.
[/quote]
Olisi ihanaa jutella sun kanssa! Mulla täysin sama tilanne ja sattuu niin :( tuntuu että joka kerta mut jätetään
[/quote]
Olisi kyllä kieltämättä kiva jutella jonkun kohtalotoverin kanssa! Mitenkähän se onnistuisi?