Kerro mikä mieltäsi painaa- yritän auttaa!
Eli jos mieltäsi painaa jokin tai haluat vain purkaa mieltäsi niin antaa palaa! Yritän auttaa ja jos en osaa niin ainakin kommentoida asiaasi jotenkin. :-)
Kommentit (103)
Olen 33-v mies, leski, yh. Välillä miettinyt, että mahtaakohan sitä koskaan enää tulla sellaista ihmistä vastaan, joka kolahtaa ja vie jalat alta ja joka uskaltaisi tutustua kunnolla, eikä säikähtäis ja häviäis, vaikka elämäntilanteeni on tällainen?
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:34"]
Meillä töissä aiotaan vähentää porukkaa. Kukaan ei tosin ole vieläkään kertonut kuinka paljon tai nimiä. Lisäksi myöhemmin saattaa tulla uusia vähennyksiä, joten vaikka nyt selviäisi niin parin kk jälkeen tilanne voi olla toinen... Muita töitä on turha tästä kaupungista etsiä mutta en voi tosta vaan muuttaakaan koska miehelläni on hyvä työ täällä. Ja eipä muissakaan kaupungeissa näytä kovin häävisti olevan töitä ainakaan omalla alallani...
[/quote]
Harmin paikka. Ei kuitenkaan kannata jännittää etukäteen, tulee mitä tulee. Jos tulee lähtö niin toki se on kurja juttu, mutta se on tavallaan pakollinen uusi vaihe elämässä. Toivotaan että sulle löytyisi läheltä uusi työpaikka jos näin kurjasti kävisi.
Pidän peukkuja työsi puolesta!
"Yli 20v yhdessäolon jälkeen mies kertoi rakastuneensa toiseen ja haluavansa eron. Nainen on samaa ikää kuin vanhimmat lapsemme. Romahdin täysin. Sattuu niin kovaa että välillä ei voi hengittää. Ei ole lähtenyt. On sanonut haluavansa jatkaa ja katkaisseensa välinsä toiseen. Sanoo rakastavansa. Pelkään että jäi vain koska ei kestänytaiheuttamaansa tuskaa. Pelkään että odottaa vain uutta hetkeä."
Oletko varma että haluat itse jatkaa tuossa suhteessa? Onko sinulla itselläsi samanlaisia tunteita jälellä, ennen tuota tapahtunutta?
Olen aina ollut sitä mieltä, että jos rakastaa toista aidosti, ei voi koskaan pettää tai rakastua/rakentaa suhdetta samanaikaisesti toiseen. Kaikilla on toki oma mielipiteensä.
Sinun kannattaa nyt itse punnita asioita, jaksatko itse, haluatko jaksaa. Onko tämä mies todella kaiken sen vaivannäön, ja tuskan arvoinen, mitä hän sinulle tuottaa.
Mieti rauhassa, mieti, voitko luottaa häneen enää. Ota aikalisä.
Älä ole kynnysmattona, älä jää kakkosvaihtoehdoksi, ansaitset olla se ykkönen.
Paljon voimia sinulle ♥