Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin helvetin pettynyt ja petetty!

Vierailija
18.03.2014 |

Kai aika perus keissi. Menin parille deittisivustolle kun olin ihan varma, että mies pettää ja ei tuo luuseri varmaan muualta naista sais. No kappas, iskin sitten oman mieheni sieltä kun tämä idiootti oli laittanut tietenkin todelliset speksinsä aivan todenmukaisesti tietoihinsa, kuvaa ei kuitenkaan sentään. Nyt se haluaa tavata kanssani. Haluaisin kostaa jotenkin. Mitä pitäisi tehdä, sovinko jonkun tapaamisen ja laitan jonkun toisen sinne/menen itse? Kellään kokemuksia vastaavasta? Vituttaa niin paljon enkä tiedä miten voin olla naama peruslukemilla kun tulee kotiin, se nyt iltavuorossa ja kummasti on aikaa läyhätä naisille. "Olen sellaisessa asemassa, että voin vähän itse päättää työtahtiani" - YÖK. Voin pahoin omasta miehestäni!!

Kommentit (522)

Vierailija
181/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio kertoa nolosta miehestäni tai syystä miksi erotaan todellakaan kenellekään. Kai tää helvetin vitutus saa toimimaan aivan epärationaalisesti, en ikinä ois oikeasti uskonut näin hölmöä käytöstä iteltäni. Se kaveri menee nyt moikkaan ja kertoo sitten miten on mennyt... vaikka ihan ku se mitään auttais.. aivan sama.

Pääseepähän tästä karseasta sisustamattomasta pienestä luukusta Cumuluksen luksuspetiin.

Laitan varmuuden vuoks itteni helvetin hyvännäköseks. Jos haluunkin mennä huutamaan tolle miehelleni vielä tänään sen tapaamisen jälkeen. En usko, että voin välttämättä kontrolloida itteeni jos se ihan ääliömäisyyksiä laukoo tai alkaa vonkaan seksiä tolta mun kaverilta helvetti... tässä parissa tunnissa menny vuosien kunnioitus, vitun sika...

ap

Vierailija
182/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteehan ystäväsi äijän ulkonäöltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:31"]

Aivan oikein tuolle sialle

[/quote]

Miten sinä voit kutsua ap:n miestä siaksi? Eikai hän ole sinulle mitään pahaa tehnyt. Kutsu häntä nimellä mies, henkilö, hän, jne.

-mies33v-

Vierailija
184/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:38"]

En aio kertoa nolosta miehestäni tai syystä miksi erotaan todellakaan kenellekään. Kai tää helvetin vitutus saa toimimaan aivan epärationaalisesti, en ikinä ois oikeasti uskonut näin hölmöä käytöstä iteltäni. Se kaveri menee nyt moikkaan ja kertoo sitten miten on mennyt... vaikka ihan ku se mitään auttais.. aivan sama.

Pääseepähän tästä karseasta sisustamattomasta pienestä luukusta Cumuluksen luksuspetiin.

Laitan varmuuden vuoks itteni helvetin hyvännäköseks. Jos haluunkin mennä huutamaan tolle miehelleni vielä tänään sen tapaamisen jälkeen. En usko, että voin välttämättä kontrolloida itteeni jos se ihan ääliömäisyyksiä laukoo tai alkaa vonkaan seksiä tolta mun kaverilta helvetti... tässä parissa tunnissa menny vuosien kunnioitus, vitun sika...

ap

[/quote]

Apua miten kamalalla tavalla kirjotan. On vaan niin suru ja paha olla...

ap

Vierailija
185/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salee se sepittää jonkun nyyhkystoorin kaverillesi, miten sä olet vaikea eikä se ole uskaltanut lähteä jne. Lopulta kaveris on miehesi puolella asiassa :D

Vierailija
186/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:31"]

[/quote]

Miten sinä voit kutsua ap:n miestä siaksi? Eikai hän ole sinulle mitään pahaa tehnyt. Kutsu häntä nimellä mies, henkilö, hän, jne.

-mies33v-

[/quote]

Hitler ei ole tehnyt minulle mitään pahaa mutta kyllä häntäkin nimittelisin.

t. ohis

Vierailija
187/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään tästä todella outoa ja hassua. Minä pukeudun naisten vetimiin ja tapaan tulevan exäsi.

Mies39

Vierailija
188/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:41"]

Hitler ei ole tehnyt minulle mitään pahaa mutta kyllä häntäkin nimittelisin.

t. ohis

[/quote]

Hitlerin ansiosta toinen maailmansota syttyi ja 50 miljoonaa ihmistä kuoli, en vertaisi ihan deittailuun.

-mies33v-

Vierailija
189/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa tunnissa petetty ensin on paniikissa, mutta jo keksii keinot :)

Hyvää viihdettä, jos olis tuossa mielentilassa, mutta niin naurettavaa läppää etten voi muuta sanoa.

Ap ei ainakaan ole järkevä, mutta mitäs välii, ei mieskään :DD

*totalreps*

kaikkeen te lankeattekin antaumuksella

Vierailija
190/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:39"]

Tunteehan ystäväsi äijän ulkonäöltä?

[/quote]

Näytin kuvan. Ja sanoin about minkälaisissa vaatteissa lähti töihin, mitä nyt muistin. Mutta musta takki ei oo kai mikään kaikista erikoisin valinta, ni saa nähdä miten tunnistaa...

Vierailija
191/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:31"]

[/quote]

-mies33v-

[/quote]

Etkö sä ton parempaan kyennyt?

Vierailija
192/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:44"]Tehdään tästä todella outoa ja hassua. Minä pukeudun naisten vetimiin ja tapaan tulevan exäsi.

Mies39

[/quote]

Etköhän sä niiden naisten vetimiin muutenkin pukeudu?

Vierailija
193/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:44"]

Tehdään tästä todella outoa ja hassua. Minä pukeudun naisten vetimiin ja tapaan tulevan exäsi.

Mies39

[/quote]

Ihan jees kun avaudut transeksuaalisista taipumuksistasi.

Vierailija
194/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on joillekin uskomatonta uskoa, mutta kai olen sitten säälittävä otus. Mulla ei ole kiinnostusta käydä keskustelua ja analyysia asiasta nyt mun kavereiden saati ystävien kanssa, kun tilanne tuli ihan puskista ja en tiedä oikein itekään mitä ajattelen koko tilanteesta? Miksen voisi tänne avautua?

Join just lasin viiniä ykkösellä alas. Kuus vuotta ja kun tajuu olevansa jonkun säälitys-lassukan kanssa yhdessä ni eikö siinä muka ole elämänkriisiä kyllikseen?

Kohta raahaudun suihkuun ja laittaan itteni fiiniks.

ap

Vierailija
195/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:08"]

Kai aika perus keissi. Menin parille deittisivustolle kun olin ihan varma, että mies pettää ja ei tuo luuseri varmaan muualta naista sais. No kappas, iskin sitten oman mieheni sieltä kun tämä idiootti oli laittanut tietenkin todelliset speksinsä aivan todenmukaisesti tietoihinsa, kuvaa ei kuitenkaan sentään. Nyt se haluaa tavata kanssani. Haluaisin kostaa jotenkin. Mitä pitäisi tehdä, sovinko jonkun tapaamisen ja laitan jonkun toisen sinne/menen itse? Kellään kokemuksia vastaavasta? Vituttaa niin paljon enkä tiedä miten voin olla naama peruslukemilla kun tulee kotiin, se nyt iltavuorossa ja kummasti on aikaa läyhätä naisille. "Olen sellaisessa asemassa, että voin vähän itse päättää työtahtiani" - YÖK. Voin pahoin omasta miehestäni!!

[/quote]

Vierailija
196/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastasit miehen ylityö-viestiin?

Vierailija
197/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:44"]

Mies39

[/quote]

Ihan jees kun avaudut transeksuaalisista taipumuksistasi.

[/quote]

Eka ja vika kerta ei tee transua.

Transu39

Vierailija
198/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:50"]

Mitä vastasit miehen ylityö-viestiin?

[/quote]

"Ok, ei ongelmaa."

Vierailija
199/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:48"]No se on joillekin uskomatonta uskoa, mutta kai olen sitten säälittävä otus. Mulla ei ole kiinnostusta käydä keskustelua ja analyysia asiasta nyt mun kavereiden saati ystävien kanssa, kun tilanne tuli ihan puskista ja en tiedä oikein itekään mitä ajattelen koko tilanteesta? Miksen voisi tänne avautua?

Join just lasin viiniä ykkösellä alas. Kuus vuotta ja kun tajuu olevansa jonkun säälitys-lassukan kanssa yhdessä ni eikö siinä muka ole elämänkriisiä kyllikseen?

Kohta raahaudun suihkuun ja laittaan itteni fiiniks.

ap

[/quote]

Täällä akat louskuttaa leukojaan aivan kaikesta. Et sä ole säälittävä otus, sun äijäs on sellanen. Harmi, että kerkesit hukkaamaan noinkin monta vuotta tuollaisen sian kanssa. Tosin varmasti niitä hyviäkin hetkiä mahtuu vuosiin :)

Koitahan rentoutua siellä hotellissa ja tsemppiä tulevaan

Vierailija
200/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tilanteessa lähtisin menemään ilman säätöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän