Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin helvetin pettynyt ja petetty!

Vierailija
18.03.2014 |

Kai aika perus keissi. Menin parille deittisivustolle kun olin ihan varma, että mies pettää ja ei tuo luuseri varmaan muualta naista sais. No kappas, iskin sitten oman mieheni sieltä kun tämä idiootti oli laittanut tietenkin todelliset speksinsä aivan todenmukaisesti tietoihinsa, kuvaa ei kuitenkaan sentään. Nyt se haluaa tavata kanssani. Haluaisin kostaa jotenkin. Mitä pitäisi tehdä, sovinko jonkun tapaamisen ja laitan jonkun toisen sinne/menen itse? Kellään kokemuksia vastaavasta? Vituttaa niin paljon enkä tiedä miten voin olla naama peruslukemilla kun tulee kotiin, se nyt iltavuorossa ja kummasti on aikaa läyhätä naisille. "Olen sellaisessa asemassa, että voin vähän itse päättää työtahtiani" - YÖK. Voin pahoin omasta miehestäni!!

Kommentit (522)

Vierailija
221/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, en ehdi lukea nyt aiempia viestejä, mutta lähden nyt hotellille! Lähetin meidän viestittelyt deittipalstalta tälle mun kaverilleni joka menee miestä tapaamaan, ja jotenkin ehkä vähän yllättävästi, tää mun kaveri tuli hermostuneeks(?) Kyllä se silti menee, mutta huomas puhelimessa kun jutteli, että vähän jännittää... No, kai se on sallittua, onhan niillä TREFFIT kuitenkin.

Hohhoi, ajelen nyt hotellille ja lueskelen sitten viestejä... ei mulla muutakaan elämää ole kun oottelen, miten "unelmadeitit" menee...

ap

Vierailija
222/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:39"]...kyselisin mieheltä, pystyykö hän yhtään arvelemaan miksi exäni petti luottamukseni.

[/quote]

Ja lisäksi toki tiedustelisin, mitä mieltä mies itse on pettämisestä!

- 89

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppä tai ei niin voin vakuuttaa etttä ihminen voi toimia nopeasti ja siirtyä nopeasti tunteidensa viemänä. Ap:llä täytyi toki olla aavistus tästä - ei hän muuten olisi lähtenyt deittipalstoilta miestään etsimään. Minusta juttu on uskottava. Jos ei ole totta niin onpahan ainakin hyvää draamaa, siis todentuntuista. Ap:n tunnekuohut ja pähkäilyt aidontuntuisia. Ja onko sillä edes väliä, kaikkihan me tiedämme että tämä ainakin voisi olla totta ja jos ei juuri nyt niin monesti on sama kuvio tapahtunut joillekkin muille.

[/quote]

Samaa mieltä. Jokatapauksessa seuraan mielenkiinnolla miten tarina kehkeytyy.

Vierailija
224/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:40"]Moikka, en ehdi lukea nyt aiempia viestejä, mutta lähden nyt hotellille! Lähetin meidän viestittelyt deittipalstalta tälle mun kaverilleni joka menee miestä tapaamaan, ja jotenkin ehkä vähän yllättävästi, tää mun kaveri tuli hermostuneeks(?) Kyllä se silti menee, mutta huomas puhelimessa kun jutteli, että vähän jännittää... No, kai se on sallittua, onhan niillä TREFFIT kuitenkin.

Hohhoi, ajelen nyt hotellille ja lueskelen sitten viestejä... ei mulla muutakaan elämää ole kun oottelen, miten "unelmadeitit" menee...

ap

[/quote]

mä tiedän miten tää jatkuu. apn "kaveri" ihastuukin oikeasti ap:n mieheen ja AP saa tän selville palaamalla hotellista kotiin ja löytämällä ystävänsä ja miehensä rakastelemasta kotonaan.

Vierailija
225/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:39"]

No onpa täällä lapsellista porukkaa, mutta sehän jo tiedettiin.

Ensinnäkin, miten näin moni lankeaa näin huonoon ja kärsimättömästi tekaistuun provoon?

Ja toiseksi, jos tämä olisi totta, en ainakaan itse ajattelisi ja toimisi kuin esikouluikäinen, mitä monet yrittävät ehdottaa ap:lle.

Tekaistua tai ei, mainiota ajanvietettä. Melkoisen tarinan itsekin suolsit :D

Vierailija
226/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs ap teki :D

Vierailija
227/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:39"]

No onpa täällä lapsellista porukkaa, mutta sehän jo tiedettiin.

Ensinnäkin, miten näin moni lankeaa näin huonoon ja kärsimättömästi tekaistuun provoon?

Ja toiseksi, jos tämä olisi totta, en ainakaan itse ajattelisi ja toimisi kuin esikouluikäinen, mitä monet yrittävät ehdottaa ap:lle.

Kirjoittelisin miehen kanssa aikani ja siirtäisin tapaamista muutamaan otteeseen eri verukkeilla (esim. pidempi työmatka, eli haluaisin siis kovasti tavata mutta se ei vain ihan vielä onnistu). Pyrkisin muodostamaan hänen ja nettipersoonani välille mahdollisimman syvän luottamuksen, jotta saisin selville, mikä hänet oikein on ajanut toimimaan noin typerästi. Mieheni ei näet oikeasti ole typerä, joten jokin kriisi minulta olisi suhteessamme jäänyt huomaamatta jos tällaista alkaa tapahtua tuosta vain. Kun asia alkaisi selvitä minulle, päättäisin ensin haluanko enää yrittää korjata suhdettamme. Todennäköisesti haluaisin - en ole alun perinkään lähtenyt suhteeseeni antaakseni periksi vastoinkäymisten tultua.

Sitten nettiminäni alkaisi avautua miehelle tuoreimman parisuhteeni päättymisestä. Kertoisin sen päättyneen siihen, että mies petti nettideittipalvelun avulla (ja siksi itsekin nykyään siellä pyörin, eräänlaisena shokkihoitona..). Kuvailisin ihan niitä aitoja tuntemuksiani, joita pettäminen minussa herättää ja kyselisin mieheltä, pystyykö hän yhtään arvelemaan miksi exäni petti luottamukseni. Kertoisin että juuri se luottamuksen pettäminen ja selkäni takana puuhaaminen oli koko jutussa hirveintä. Sanoisin, että olisin ollut valmis yrittämään suhteen korjaamista yhdessä, jos vain miehellä olisi ollut munaa tunnustaa tekosensa oma-aloitteisesti ja pyytää minulta anteeksi. Mutta kun sain tietää muuta kautta, niin paluuta ei enää ollut - enhän pystynyt enää moiseen paskiaiseen luottamaan. Tunnustaisin, että nämä asiat ovat itselläni vielä kovasti pinnassa, kun ero on niin tuore. 

Tällä tavalla pakottaisin miehen pohtimaan, mitä hän oikeastaan on tekemässä omalle vaimolleen. Monet pettäjät selittävät ainakin jälkikäteen, että eivät miettineet tekemisiään vaan tekivät vain. Mies saattaisi hyvinkin tulla katumapäälle ja parhaassa tapauksessa palaisi häntä koipien välissä kotiin tunnustamaan minulle kaiken. Siitä sitten alkaisi suhteemme paikkailu ja rakentaminen entistä kestävämmälle pohjalle.

Jos taas mies olisi valmis vielä tuonkin jälkeen etenemään asiassa, saisin ainakin varmuuden siitä että suhteemme on ohi. Siinä tapauksessa varmaan lähettäisin hänelle kuvani (siis oikean, itseäni esittävän kuvan) ja tiedon siitä, minä päivänä sopii hakea tavarat asunnosta ja jättää avaimet keittiön pöydälle, kun itse olen poissa kotoa.

Sen pituinen se.

[/quote]

Ei tunneihmiset voi noin laskelmoida, tai siis esim. minä. Asiat pitää selvittää kasvotusten heti. Se toimi meillä hyvin - tosin pettäminen ei koskaan ollut suunnitelmallista, meheni vain veti naisia puoleensa kuin lantakasa paskakärpäsiä, minkä tiesin jo suostuessani hänen vaimokseen. Avioliittoa haluttiin aina jatkaa, yhdessä olla kunnes tuli se väistämätön loppu ja sitä seurannuut virrenveisuu.

Vierailija
228/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 20:02"]

mitäs ap teki :D

[/quote]

tää päivittikin nyt vasta 3 lisä sivuu viestejä.. sorry

Vierailija
229/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulin nyt säälityksenä murjottaan tänne hotellille, seuranani av-palsta ja skumppapullo. Tekis mieli jotenkin jossain välissä häiritä noita deittejä, tyyliin kysyy, miten töissä menee? Kun se kerran ylitöissä mukamas on... ja kun tietäähän se mun kaveri koko tilanteen kuitenkin ni periaatteessa voisin soitella mitä huvitta.. onko tää nyt kummiski aika noloa? Melkein semmonen olo, että lähde nyt kotiin takas ja hoida tää ku MIES. :( Mutta ei mulla pää kai nyt normaalisti toimi.

ap

Vierailija
230/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 20:06"]No tulin nyt säälityksenä murjottaan tänne hotellille, seuranani av-palsta ja skumppapullo. Tekis mieli jotenkin jossain välissä häiritä noita deittejä, tyyliin kysyy, miten töissä menee? Kun se kerran ylitöissä mukamas on... ja kun tietäähän se mun kaveri koko tilanteen kuitenkin ni periaatteessa voisin soitella mitä huvitta.. onko tää nyt kummiski aika noloa? Melkein semmonen olo, että lähde nyt kotiin takas ja hoida tää ku MIES. :( Mutta ei mulla pää kai nyt normaalisti toimi.

ap

[/quote]

mene kotiin. siellä se miehes ja kaveris panee.

Vierailija
231/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi nyt tää sitten varmistui provoksi :( olisit nyt hiukan jaksanut venyttää tuota hotellille saapumistasti.

Vierailija
232/522 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
233/522 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
234/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Provo tää on.

1. AP petaa kaverin "jännitystä", että tulee epäilys onko kaverillakaan puhtaat jauhot pussissa

2. AP:lla kesti ihan liian vähän aikaa saapua hotellille

3. "Pitäisiköhän mennä takaisin kotiin" mietiskely paljastaa myös sen, että kotiin lähdetään pian. Ja sieltä kotoa löytyykin kaveri ja mies alasti halailemasta.

Vierailija
235/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauhee boner tätä lukiessa

Vierailija
236/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin siitä leffasta.... True Lies! :)

Leikittele ja katso mitä seuraa.

Vierailija
237/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:45"]

Jälleen kerran kysyn samaa. Miten sinä tai kukaan muukaan voi löytää jonkun tutun nettideitti ilmon? Ihan sama mitä tietoja siihen on laitettu. Mä en löydä edes omaani. =)

[/quote]

en ole ap, mutta ex-mieheni ilmoituksen löysin paikkakunnan perusteella. asutaan suht pienellä paikkakunnalla ja ilmoituksessa oli melko tarkasti kuvailtu asuinpaikka. vihje mahdolliseen ilmoitukseen tuli läppärin sivuhistoriasta.

Vierailija
238/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 20:17"]

Joo. Provo tää on.

1. AP petaa kaverin "jännitystä", että tulee epäilys onko kaverillakaan puhtaat jauhot pussissa

2. AP:lla kesti ihan liian vähän aikaa saapua hotellille

3. "Pitäisiköhän mennä takaisin kotiin" mietiskely paljastaa myös sen, että kotiin lähdetään pian. Ja sieltä kotoa löytyykin kaveri ja mies alasti halailemasta.

[/quote]

En usko, että kaveri sen takia jännittää, että sitä kiinnostais mun surkee ukko (eli en pelkää, onko puhtaat jauhot pussissa vai ei). Sillä on ihan hyvä mies itsellään. Mutta enemmän hämmennyin siitä, että noin itsevarma tyyppi vähän meni vaikeeks kun joutuu esittämään jotain, mitä ei ole.

Tulin hotellille laittaan itteeni valmiiks HETI kun sain tän ton surkeen kämpän suht siistiks ja mahdollisuuden häipyä. Ällöttää olla siellä. On täs ollut aikaa kajaaleja levitellä... kohtahan noi kaks vasta näkee... ootan suurella innolla..

ap

Vierailija
239/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pitikö sun ap pilata hyvä provo? "...HETI kun sain tän ton surkeen kämpän..." kotona olet ja provoilet.

Vierailija
240/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joko tapasivat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi