Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin helvetin pettynyt ja petetty!

Vierailija
18.03.2014 |

Kai aika perus keissi. Menin parille deittisivustolle kun olin ihan varma, että mies pettää ja ei tuo luuseri varmaan muualta naista sais. No kappas, iskin sitten oman mieheni sieltä kun tämä idiootti oli laittanut tietenkin todelliset speksinsä aivan todenmukaisesti tietoihinsa, kuvaa ei kuitenkaan sentään. Nyt se haluaa tavata kanssani. Haluaisin kostaa jotenkin. Mitä pitäisi tehdä, sovinko jonkun tapaamisen ja laitan jonkun toisen sinne/menen itse? Kellään kokemuksia vastaavasta? Vituttaa niin paljon enkä tiedä miten voin olla naama peruslukemilla kun tulee kotiin, se nyt iltavuorossa ja kummasti on aikaa läyhätä naisille. "Olen sellaisessa asemassa, että voin vähän itse päättää työtahtiani" - YÖK. Voin pahoin omasta miehestäni!!

Kommentit (522)

Vierailija
201/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka olis, että sovit miehesi kanssa treffit paikkaan x, sitten "satut" paikalle ylläri-pylläri. Viattomana kerrot, että lähdit kävelylle, kauppaan tms. uskottavaa, ihmettelet mitä mies siinä tekee. Jäät juttelee siihen piiiitkäks aikaa, ja annat miehen kiemurrella - hänhän odottaa treffiseuraa saapuvaksi hetkenä minä hyvänsä :-)!! 

Vierailija
202/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niin näistä palstan ihanan häijyistä naisista, mitkä mielikuvitukset nää omistaakaan! Ihanaa viihdettä.

Mut Ap sulle paljon tsemiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa porukasta nielee täällä mitä tahansa stooreja. Huono tarina.

Vierailija
204/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh siiderimötköt nyt lenkille ! Eiku tää on nii ihkua viihdettä ku sarasvuotokin lopetettiin

Vierailija
205/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en varaisi hotellihuonetta, vaan jäisin kotiin ja muka nukkuisin kun ukko vihdoin konkoilee kotiin. Tämän ystävälni, joka puolestani treffeille menee vaikka "Salla", kanssa sopisin, että laittaa jonkin muhkean esim. pantterikuosisen kaulahuivin kaulaan.  "Salla" voisi hypistellä huivia jotta huivi ei jäisi ukolta huomaamatta. Treffien jälkeen "Salla" lainaisi huivin minulle ( tietysti ukon nukkuessa autuaan tietämättömänä). Aamulla keittelisin pokkana aamukahvetta ja esittelisin ukolle uutta huivihankintaa, jonka olisin ystäväni Sallan kanssa edellisenä päivänä ostanut, samanlaiset tietysti kun hienot olivat :D Pirulisesti tarkkailisin ukon naamanilmettä.  

Vierailija
206/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:09"]

Yh siiderimötköt nyt lenkille ! Eiku tää on nii ihkua viihdettä ku sarasvuotokin lopetettiin

[/quote]

Juuri näin, siiderivalaalle voi muuten käydä näin.. http://gifwall.net/gif/gw-1329331848.gif

Kannattaa lenkkeillä, että maha ei kasva liikaa ja räjähdä.

Vierailija
207/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:09"]

[/quote]

Juuri näin, siiderivalaalle voi muuten käydä näin.. http://gifwall.net/gif/gw-1329331848.gif

Kannattaa lenkkeillä, että maha ei kasva liikaa ja räjähdä.

[/quote]

Heh hehe ! Repeeminen

Vierailija
208/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:07"]

[/quote]

Äläpä, mutta jengiin uppoaa niin annetaan niille viihdettä!

Vierailija
209/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:31"]

Aivan oikein tuolle sialle

[/quote]

Miten sinä voit kutsua ap:n miestä siaksi? Eikai hän ole sinulle mitään pahaa tehnyt. Kutsu häntä nimellä mies, henkilö, hän, jne.

-mies33v-

[/quote]

En ole tuo siaksikutsuja, mutta jos tarina on totta niin mies on kyllä sika useimpien naisten mielestä. Miehet ovat niin reiluja keskenään, mutta sitä reiluutta ei aina löydy naisia kohtaan - edes niitä naisia joiden kanssa jaetaan koti. Pyydän sioilta - siis eläimiltä - anteeksi.

Vierailija
210/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:10"]Itse en varaisi hotellihuonetta, vaan jäisin kotiin ja muka nukkuisin kun ukko vihdoin konkoilee kotiin. Tämän ystävälni, joka puolestani treffeille menee vaikka "Salla", kanssa sopisin, että laittaa jonkin muhkean esim. pantterikuosisen kaulahuivin kaulaan.  "Salla" voisi hypistellä huivia jotta huivi ei jäisi ukolta huomaamatta. Treffien jälkeen "Salla" lainaisi huivin minulle ( tietysti ukon nukkuessa autuaan tietämättömänä). Aamulla keittelisin pokkana aamukahvetta ja esittelisin ukolle uutta huivihankintaa, jonka olisin ystäväni Sallan kanssa edellisenä päivänä ostanut, samanlaiset tietysti kun hienot olivat :D Pirulisesti tarkkailisin ukon naamanilmettä.  

[/quote]

Äh, ei ukot tollasiin kiinnitä huomiota

Vierailija
211/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:07"]

[/quote]

Äläpä, mutta jengiin uppoaa niin annetaan niille viihdettä!

[/quote]

Just yritän lähteä koiran kaa lenkille..ääh !

Tätä viihdettä ei voi lopettaa

Vierailija
212/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP pidä meidät kartalla! Kiinnostaa kuulla miten tää päättyy

Vierailija
213/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:31"]

Aivan oikein tuolle sialle

[/quote]

Miten sinä voit kutsua ap:n miestä siaksi? Eikai hän ole sinulle mitään pahaa tehnyt. Kutsu häntä nimellä mies, henkilö, hän, jne.

-mies33v-

[/quote]

En ole tuo siaksikutsuja, mutta jos tarina on totta niin mies on kyllä sika

[/quote]

Tämä tarina on yhtä totta kun se, että minä olen 33v mies eli täysin keksittyä..

-mies33v-

Vierailija
214/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:45"]

Kahdessa tunnissa petetty ensin on paniikissa, mutta jo keksii keinot :)

Hyvää viihdettä, jos olis tuossa mielentilassa, mutta niin naurettavaa läppää etten voi muuta sanoa.

Ap ei ainakaan ole järkevä, mutta mitäs välii, ei mieskään :DD

*totalreps*

kaikkeen te lankeattekin antaumuksella

[/quote]

Läppä tai ei niin voin vakuuttaa etttä ihminen voi toimia nopeasti ja siirtyä nopeasti tunteidensa viemänä. Ap:llä täytyi toki olla aavistus tästä - ei hän muuten olisi lähtenyt deittipalstoilta miestään etsimään. Minusta juttu on uskottava. Jos ei ole totta niin onpahan ainakin hyvää draamaa, siis todentuntuista. Ap:n tunnekuohut ja pähkäilyt aidontuntuisia. Ja onko sillä edes väliä, kaikkihan me tiedämme että tämä ainakin voisi olla totta ja jos ei juuri nyt niin monesti on sama kuvio tapahtunut joillekkin muille.

Vierailija
215/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:10"]Itse en varaisi hotellihuonetta, vaan jäisin kotiin ja muka nukkuisin kun ukko vihdoin konkoilee kotiin. Tämän ystävälni, joka puolestani treffeille menee vaikka "Salla", kanssa sopisin, että laittaa jonkin muhkean esim. pantterikuosisen kaulahuivin kaulaan.  "Salla" voisi hypistellä huivia jotta huivi ei jäisi ukolta huomaamatta. Treffien jälkeen "Salla" lainaisi huivin minulle ( tietysti ukon nukkuessa autuaan tietämättömänä). Aamulla keittelisin pokkana aamukahvetta ja esittelisin ukolle uutta huivihankintaa, jonka olisin ystäväni Sallan kanssa edellisenä päivänä ostanut, samanlaiset tietysti kun hienot olivat :D Pirulisesti tarkkailisin ukon naamanilmettä.  

[/quote]

[/quote]

Luulis, että saman nimen toistaminen aamulla hyvänä ystävänä sais jonkin kellon päässä kilahtamaan, jos edellisenä iltana on treffeiää ollut saman nimisen kanssa. Oisko sattumaa, hmm..  

Vierailija
216/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:17"]

[/quote]

[/quote]

Luulis, että saman nimen toistaminen aamulla hyvänä ystävänä sais jonkin kellon päässä kilahtamaan, jos edellisenä iltana on treffeiää ollut saman nimisen kanssa. Oisko sattumaa, hmm..  

[/quote]

Nyt sä yliarvioit miehiä

Vierailija
217/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on aineksia Varjostustarina kakkoseksi. Ap:n puolesta olen kyllä kovasti pahoillani.

Vierailija
218/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No vähänkin yleinen nimi ja iso kaupunki niin joo, vois olla sattumaa..

Vierailija
219/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko vastata puhelimeen kun miehesi yöllä soittaa huomattuaan sinun kadonneen ap?

Vierailija
220/522 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa täällä lapsellista porukkaa, mutta sehän jo tiedettiin.

Ensinnäkin, miten näin moni lankeaa näin huonoon ja kärsimättömästi tekaistuun provoon?

Ja toiseksi, jos tämä olisi totta, en ainakaan itse ajattelisi ja toimisi kuin esikouluikäinen, mitä monet yrittävät ehdottaa ap:lle.

Kirjoittelisin miehen kanssa aikani ja siirtäisin tapaamista muutamaan otteeseen eri verukkeilla (esim. pidempi työmatka, eli haluaisin siis kovasti tavata mutta se ei vain ihan vielä onnistu). Pyrkisin muodostamaan hänen ja nettipersoonani välille mahdollisimman syvän luottamuksen, jotta saisin selville, mikä hänet oikein on ajanut toimimaan noin typerästi. Mieheni ei näet oikeasti ole typerä, joten jokin kriisi minulta olisi suhteessamme jäänyt huomaamatta jos tällaista alkaa tapahtua tuosta vain. Kun asia alkaisi selvitä minulle, päättäisin ensin haluanko enää yrittää korjata suhdettamme. Todennäköisesti haluaisin - en ole alun perinkään lähtenyt suhteeseeni antaakseni periksi vastoinkäymisten tultua.

Sitten nettiminäni alkaisi avautua miehelle tuoreimman parisuhteeni päättymisestä. Kertoisin sen päättyneen siihen, että mies petti nettideittipalvelun avulla (ja siksi itsekin nykyään siellä pyörin, eräänlaisena shokkihoitona..). Kuvailisin ihan niitä aitoja tuntemuksiani, joita pettäminen minussa herättää ja kyselisin mieheltä, pystyykö hän yhtään arvelemaan miksi exäni petti luottamukseni. Kertoisin että juuri se luottamuksen pettäminen ja selkäni takana puuhaaminen oli koko jutussa hirveintä. Sanoisin, että olisin ollut valmis yrittämään suhteen korjaamista yhdessä, jos vain miehellä olisi ollut munaa tunnustaa tekosensa oma-aloitteisesti ja pyytää minulta anteeksi. Mutta kun sain tietää muuta kautta, niin paluuta ei enää ollut - enhän pystynyt enää moiseen paskiaiseen luottamaan. Tunnustaisin, että nämä asiat ovat itselläni vielä kovasti pinnassa, kun ero on niin tuore. 

Tällä tavalla pakottaisin miehen pohtimaan, mitä hän oikeastaan on tekemässä omalle vaimolleen. Monet pettäjät selittävät ainakin jälkikäteen, että eivät miettineet tekemisiään vaan tekivät vain. Mies saattaisi hyvinkin tulla katumapäälle ja parhaassa tapauksessa palaisi häntä koipien välissä kotiin tunnustamaan minulle kaiken. Siitä sitten alkaisi suhteemme paikkailu ja rakentaminen entistä kestävämmälle pohjalle.

Jos taas mies olisi valmis vielä tuonkin jälkeen etenemään asiassa, saisin ainakin varmuuden siitä että suhteemme on ohi. Siinä tapauksessa varmaan lähettäisin hänelle kuvani (siis oikean, itseäni esittävän kuvan) ja tiedon siitä, minä päivänä sopii hakea tavarat asunnosta ja jättää avaimet keittiön pöydälle, kun itse olen poissa kotoa.

Sen pituinen se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi