Niin helvetin pettynyt ja petetty!
Kai aika perus keissi. Menin parille deittisivustolle kun olin ihan varma, että mies pettää ja ei tuo luuseri varmaan muualta naista sais. No kappas, iskin sitten oman mieheni sieltä kun tämä idiootti oli laittanut tietenkin todelliset speksinsä aivan todenmukaisesti tietoihinsa, kuvaa ei kuitenkaan sentään. Nyt se haluaa tavata kanssani. Haluaisin kostaa jotenkin. Mitä pitäisi tehdä, sovinko jonkun tapaamisen ja laitan jonkun toisen sinne/menen itse? Kellään kokemuksia vastaavasta? Vituttaa niin paljon enkä tiedä miten voin olla naama peruslukemilla kun tulee kotiin, se nyt iltavuorossa ja kummasti on aikaa läyhätä naisille. "Olen sellaisessa asemassa, että voin vähän itse päättää työtahtiani" - YÖK. Voin pahoin omasta miehestäni!!
Kommentit (522)
Voi huoh. Kaikki tähän satuun uskovat pitäisi laittaa holhouksen alaisiksi.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 00:52"]Voi huoh. Kaikki tähän satuun uskovat pitäisi laittaa holhouksen alaisiksi.
[/quote]
Enemmän minua huolestuttaa ap, joka jaksaa suoltaa tollaista tarinaa tänne... Näin kauan, joutuu vielä keksimään ja miettimään koko stoorin yksityiskohtineen, viitsii kirjoittaa pitkiä viestejä... Tietysti hyvä ajatus sinänsä, kun tollaista varmaan oikeasti tapahtuu. Mutta silti, sanoisin että hän on se, joka tässä on eniten tekemisen tai elämänhankkimisen tarpeessa :)
Mitä väliä sillä on että onko totta vai ei? Miten se teidän elämään millään tavalla vaikuttaa? Tämä on ajanvietettä ja viihdettä, oli totta tahi lorua, ei kenenkään henkilökohtainen sherlock-tehtävä. Ja muutenkin, jos oma elämä on ruusuista ja tasaista, ei se tarkoita että kaikilla muilla on myös.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:02"]
Ootteko naimisissa? Asutteko yhdessa? Jos ette, niin ma tekisin silleen etta jattaisin sen miehen silla sekunnilla enka enaa koskaan ottais mieheen yhteytta. En vastais puheluihin, en viesteihin, en mihinkaan. Kidu epatietoisuudessasi, paska. Mutta jos asutte yhdessa niin tuollainen on vaikeampi toteuttaa, mutta jattaisin sen silti, menisin sinne treffipaikalle. Jalkeenpain nolaisin kylla jollain tavalla sen, esim. kertoisin kaikille yhteisille kavereille ja miehen suvulle myos jos ne kysyy, totuuden, enka mitaan kiertelyja ja kaarteluja.
[/quote]
Vaikka mies on osoittautunut paitsi tyhmäksi myös kumppaniaan aliarvioivaksi niin olisikohan kuitenkin hyvä miettiä onko kuitenkin jotakin positiivista miehessä - siis minkä vuoksi tämän kanssa yleensä on ollut ettei tarvitse myöhemmin katua kerrasta-poikki-ratkaisua. Minusta miehet vain ovat niin säälittäviä reppanoita ja aina hukassa että sen verran kannatttaa miettiä ettei itse tarvitse myöhemmin katua. Mutta jos mies oksettaa niin tee niin kuin ylläoleva ehdottaa.
Varasin hotellin. Ja äh, nyt oon ihan helvetin kahenvaiheella, nolottaa olla näin lapsellinen!! Mutta kun en saa itse totuutta selville ja aika loppuu tän nettideittailun osalta... Eli.. Sanokaa nyt mitä teen ja olenko ihan kipeä päästäni jos tämän toteutan:
Mulla on kaveri, joka tietenkin empatiasta ja solidaarisuudesta raivostuneena sanoi, että voisi mennä tapaamaan tätä mun miestä (mies ei todellakaan tunne, on työkaveri viereisestä kaupungista). Ihan vaan jutella ilosesti bissen verran, että mikäs on miehen menneisyys jne. Hävettää, että olen tämmönen kyylä, mutta kai näin voisi saada miehestä jotain piileviä ajatuksia irti? Kun mukamas tuntemattomalle pääsisi avautumaan? Sanokaa nyt äkkiä oikeesti mitää teen, tuun hulluks tän tilanteen kanssa...
ap
Kerro sit meille miten kävi! Jänskättää muaki tää tilanne...huh, tsemppiä!!!
Itse olen niin viilipytty että olisinkin pokerina, järjestäisin asiani ja *poof*, katoaisin jättäen ainoastaan tulostetun viestihistorian pöydälle. Siinä olis se nöyryytys että oon koko ajan tiennyt pettämisestä mutta en ole eleelläkään osoittanut mitään tunnetta asiasta. En itkenyt, huutanut tai kylmistellyt (mitä nyt seksinsä sais hakea niiltä nettinaisiltaan). Sitten en enää koskaan antaisi ottaa yhteyttä.
Oon pahoillani, ap, sun puolesta :/ tosi kurja tilanne. Onni kuitenkin, että selvisi "nyt jo" millainen hän on miehiään. Leiki nyt ukon kustannuksella hiukan, että saat paremman fiiliksen ja sitten nenä pystyssä kohti uusia seikkailuja ilman tollasta naisseikkailjaa :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:17"]Varasin hotellin. Ja äh, nyt oon ihan helvetin kahenvaiheella, nolottaa olla näin lapsellinen!! Mutta kun en saa itse totuutta selville ja aika loppuu tän nettideittailun osalta... Eli.. Sanokaa nyt mitä teen ja olenko ihan kipeä päästäni jos tämän toteutan:
Mulla on kaveri, joka tietenkin empatiasta ja solidaarisuudesta raivostuneena sanoi, että voisi mennä tapaamaan tätä mun miestä (mies ei todellakaan tunne, on työkaveri viereisestä kaupungista). Ihan vaan jutella ilosesti bissen verran, että mikäs on miehen menneisyys jne. Hävettää, että olen tämmönen kyylä, mutta kai näin voisi saada miehestä jotain piileviä ajatuksia irti? Kun mukamas tuntemattomalle pääsisi avautumaan? Sanokaa nyt äkkiä oikeesti mitää teen, tuun hulluks tän tilanteen kanssa...
ap
[/quote]
Ukko olis kyllä ansainnut ton
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:19"]
Oon pahoillani, ap, sun puolesta :/ tosi kurja tilanne. Onni kuitenkin, että selvisi "nyt jo" millainen hän on miehiään. Leiki nyt ukon kustannuksella hiukan, että saat paremman fiiliksen ja sitten nenä pystyssä kohti uusia seikkailuja ilman tollasta naisseikkailjaa :)
[/quote]
No senkin takia haluaisin tän mun tuttuni tapaamaan. Se on rento ja tosi semmonen, en tiiä, rempseä ja avoin persoona. Ei vois ikinä mun urpo mieheni arvata tätä "juonta". Tolla naisella on pokkaa kyselläkin vaikka mitä, usein kattonut ihan ylöspäin sen rohkeutta. Niin tässä olis paikka saada paljastettua ehkä jotain miehestä...
Noh, ero se on nyt edessä. Mutta en jaksa miettiä sitä vielä. Nyt mietin ihanaa hotelliaamiaista ja tänään lähden kyllä itekin ulos kunhan tämä näytös ohi. Miehelle en aio vastata puhelimeen!!
ap
Tässä mun tarina:
löysin sivuhistoriasta yhden seurahakuosoitteen ja laitoin hakuehdoksi miehen tiedot, lääni, horoskooppi, ikä jne. oma kertomus näytti hyvin paljon ukkoni kirjoitukselta.
loin oman profiilin jossa hain salaista seuraa aikuiseen kivaan silloin tällöin ja aloin chattailemaan miehelle.. Chaittalut tapahtuivat aina miehen työaikana joten kerroin olevani naimisissa ja sanoin ettei oma mieheni pysty tyydyttämään minua ja en ole koskaan saanut orgasmia (mielessäni kuvittelin miehen ilmeen kun törmäämme sovitussa paikassa ja molemmille selviää "yllärinä" että olemme toisiltamme salaa hakeneet seuraa)
tarkoitus siis oli että mies luulee että minäkin olen salaa hakenut seuraa enkä tiedä että olen hänen kanssa kirjoitellut.
no viimein koitti se että mies ehdotti tapaamista. oma mieheni lähti töihin ja minä lasten kanssa kotona. Soitin ystäväni meille ja maksoin sata euroa että vahtii lastamme koko illan ja yön. Varasin itselleni hotellin ja vedin pullon shamppanjaa. Toisen pullon olin varannut hotelliin "surupulloksi"
no menin treffipaikkaan melko päissäni ja tadaa mun seura ei todellakaan ollut oma mieheni.. Jumalauta että hävetti, suoraan taksilla kotiin ja ystävä keitti pannullisen kahvia ja join pullon vielä vissyä että selviäisin ennen kuin mies tulee töistä.
en koskaan jäänyt kiinni tästä hommasta mutta kyllä mies silloin ihmetteli että mikä mulla oikeen on kun hihittelin koko illan ja yhtäkkiä nukahdin kuin saunalyhty:)
"Nähdäänkö (paikassa sitä ja tätä)? Jos pääset kahdeksalta, sopisiko jo niinkin pian kuin puoli yhdeksän? Itsellä huomenna töitä, ei menisi liian myöhäiseksi." (pitää koittaa puhua jotenkin toisella "kielellä" ja "tekstillä" kuin normaalisti kirjoitan, ettei tunnista)
"Sopii hyvin. ;) Kyllä sitä parit ehtii ottamaan. Itellä ei ole kiire."
Jep. Nyt sitten täytyy enää briiffata se mun kaveri näistä asioista, joita oon jutellut... tää on ku surkeesta sherlock-tarinasta... :(
ap
Laita joku muu treffeille että varmasti varmistuu että se on miehesi!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:26"]"Nähdäänkö (paikassa sitä ja tätä)? Jos pääset kahdeksalta, sopisiko jo niinkin pian kuin puoli yhdeksän? Itsellä huomenna töitä, ei menisi liian myöhäiseksi." (pitää koittaa puhua jotenkin toisella "kielellä" ja "tekstillä" kuin normaalisti kirjoitan, ettei tunnista)
"Sopii hyvin. ;) Kyllä sitä parit ehtii ottamaan. Itellä ei ole kiire."
Jep. Nyt sitten täytyy enää briiffata se mun kaveri näistä asioista, joita oon jutellut... tää on ku surkeesta sherlock-tarinasta... :(
ap
[/quote]
Aivan oikein tuolle sialle
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:25"]
Tässä mun tarina:
löysin sivuhistoriasta yhden seurahakuosoitteen ja laitoin hakuehdoksi miehen tiedot, lääni, horoskooppi, ikä jne. oma kertomus näytti hyvin paljon ukkoni kirjoitukselta.
loin oman profiilin jossa hain salaista seuraa aikuiseen kivaan silloin tällöin ja aloin chattailemaan miehelle.. Chaittalut tapahtuivat aina miehen työaikana joten kerroin olevani naimisissa ja sanoin ettei oma mieheni pysty tyydyttämään minua ja en ole koskaan saanut orgasmia (mielessäni kuvittelin miehen ilmeen kun törmäämme sovitussa paikassa ja molemmille selviää "yllärinä" että olemme toisiltamme salaa hakeneet seuraa)
tarkoitus siis oli että mies luulee että minäkin olen salaa hakenut seuraa enkä tiedä että olen hänen kanssa kirjoitellut.
no viimein koitti se että mies ehdotti tapaamista. oma mieheni lähti töihin ja minä lasten kanssa kotona. Soitin ystäväni meille ja maksoin sata euroa että vahtii lastamme koko illan ja yön. Varasin itselleni hotellin ja vedin pullon shamppanjaa. Toisen pullon olin varannut hotelliin "surupulloksi"
no menin treffipaikkaan melko päissäni ja tadaa mun seura ei todellakaan ollut oma mieheni.. Jumalauta että hävetti, suoraan taksilla kotiin ja ystävä keitti pannullisen kahvia ja join pullon vielä vissyä että selviäisin ennen kuin mies tulee töistä.
en koskaan jäänyt kiinni tästä hommasta mutta kyllä mies silloin ihmetteli että mikä mulla oikeen on kun hihittelin koko illan ja yhtäkkiä nukahdin kuin saunalyhty:)
[/quote]
Voi ei ! Mutta tossahan oli kuitenkin onnellinen loppu, kun et omaa miestäs joutunut kohtaamaan! Toki vähän rahanmenoa ja turhat kännit, mutta niistä kai helpompi toipua kuin siitä faktasta, että mun mies todellakin on näin pelle nettideittailija.
ap
Nyt haiskahtaa vähän provolta, mutta haen silti poppareita.
Noloa stooria kaikkineen ja mammat aivan innoissaan ap:n kanssa, en tajua...
Mutta kukin tyylillään, ilman ajattelua ja mitään. Oikeasti ihmiset miettii kuvionsa vähän paremmin kuin tekemällä mammoille kiireisen illan.
Kait kaikilla on popparit ja muut herkut varattu näin tyhmään "tapahtumaan", ja vielä yllytätte kirjoittajaa :D
Yllätä mies treffeiltä sun kaverin lanssa ja muista ottaa videoo miehen "ex" kohtaamisesta ja laita video miehen tutuille ja porukoille.
Olen pahoillani sun tilanteesta.
Mies39
Joo ja siis luin ton ketjun, ap kehui tän ketjun olevan trolli.