Niin helvetin pettynyt ja petetty!
Kai aika perus keissi. Menin parille deittisivustolle kun olin ihan varma, että mies pettää ja ei tuo luuseri varmaan muualta naista sais. No kappas, iskin sitten oman mieheni sieltä kun tämä idiootti oli laittanut tietenkin todelliset speksinsä aivan todenmukaisesti tietoihinsa, kuvaa ei kuitenkaan sentään. Nyt se haluaa tavata kanssani. Haluaisin kostaa jotenkin. Mitä pitäisi tehdä, sovinko jonkun tapaamisen ja laitan jonkun toisen sinne/menen itse? Kellään kokemuksia vastaavasta? Vituttaa niin paljon enkä tiedä miten voin olla naama peruslukemilla kun tulee kotiin, se nyt iltavuorossa ja kummasti on aikaa läyhätä naisille. "Olen sellaisessa asemassa, että voin vähän itse päättää työtahtiani" - YÖK. Voin pahoin omasta miehestäni!!
Kommentit (522)
tää keissi on levinnyt ihan läskiksi. Toivon, et oikea AP tapasi sen miehensä ja huutaa sille just nyt.
Pakko sanoa, että teit iiiiiison virheen kun joit itsesi känniin. Selvinpäin asia olisi hoitunut kylmän coolisti, nyt menee satavarmasti matti/mervi rähinäksi...
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:52"]
Tapaa nyt se sun miehes! Eikai tota treffileikkiä tarvi nyt noin helvetin kauan leikkiä?!
[/quote]
amen!
Oliko se oikea ap, joka sanoi, että kaveri tuo miehen jonnekkin lähettyville ja menet tapaamaan? Halooo ap!
Eikö sen kaverin mies siellä naapurikaupungissa jo odota vaimoaan kotiin?
Hei ap mun pitää lähteä jo nukkumaan. Keksipä nyt nopeasti joku hyvä lopetus tälle äläkä pitkitä enää.
Oikea ap, pidä pää pystyssä, älä romahda.
Oikea ap, pidä pää pystyssä, älä romahda.
22.19 Ap sanoi kaverin tuovan miehen kulmille. Eli siis jos oli oikea ap, niin luultavasti on nyt siellä tapaamassa miestään? Toivottavasti.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:53"]Oliko se oikea ap, joka sanoi, että kaveri tuo miehen jonnekkin lähettyville ja menet tapaamaan? Halooo ap!
[/quote]
Johan se AP sanoi harrastavansa sovintoseksiä !
Iskin hotellin baarista miehen ja meinaan ottaa siltä suihin kostoksi. Palataan asiaan 10min kuluttua.
Keksikää ny joku tälle uskottava loppu ellei oikea kännissä oleva ap siihen kykene! Mulla on pieni lapsi, joka herää viideltä, eli mun täytyy päästä nukkumaan!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:55"]
Hei ap mun pitää lähteä jo nukkumaan. Keksipä nyt nopeasti joku hyvä lopetus tälle äläkä pitkitä enää.
[/quote]
No enpä keksi kun tää on vaan elämää... Hyvää yötä sulle kuitenkin..
Kaverit ehtiii nyt lennellä muualle.. ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:55"]
[/quote]
No enpä keksi kun tää on vaan elämää... Hyvää yötä sulle kuitenkin..
Kaverit ehtiii nyt lennellä muualle.. ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:57"]Keksikää ny joku tälle uskottava loppu ellei oikea kännissä oleva ap siihen kykene! Mulla on pieni lapsi, joka herää viideltä, eli mun täytyy päästä nukkumaan!
[/quote]
Älä vielä luovuta ! Loppu alkaa jo häämöttää
Pää kiinni idiootit. Ap on varmasti nyt siellä tapaamassa miestään ja päivittää sitten kun on palannut.. On varmasti ihan helvetisti sanottavaa, että en ihmettele, jos kestää vähän aikaa. Älkää välittäkö noista feikeistä.. :D
Uskottavuus menee kyllä nyt pahasti. Ne on ollu siellä treffeillä melkeen 3h, etkä sä tee vieläkään mitään.. soita jommallekumnalle? Mene itse paikanpäälle?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:02"]Pää kiinni idiootit. Ap on varmasti nyt siellä tapaamassa miestään ja päivittää sitten kun on palannut.. On varmasti ihan helvetisti sanottavaa, että en ihmettele, jos kestää vähän aikaa. Älkää välittäkö noista feikeistä.. :D
[/quote]
Mulla ei kyllä olis sanottavana kun "haista vittu, tää oli tässä". Mitä noin selkeässä tilanteessa tarvitsisi muka enää muutakaan sanoa?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:02"]
Uskottavuus menee kyllä nyt pahasti. Ne on ollu siellä treffeillä melkeen 3h, etkä sä tee vieläkään mitään.. soita jommallekumnalle? Mene itse paikanpäälle?
[/quote]
Sehän lähti sinne...
Tapaa nyt se sun miehes! Eikai tota treffileikkiä tarvi nyt noin helvetin kauan leikkiä?!