Niin helvetin pettynyt ja petetty!
Kai aika perus keissi. Menin parille deittisivustolle kun olin ihan varma, että mies pettää ja ei tuo luuseri varmaan muualta naista sais. No kappas, iskin sitten oman mieheni sieltä kun tämä idiootti oli laittanut tietenkin todelliset speksinsä aivan todenmukaisesti tietoihinsa, kuvaa ei kuitenkaan sentään. Nyt se haluaa tavata kanssani. Haluaisin kostaa jotenkin. Mitä pitäisi tehdä, sovinko jonkun tapaamisen ja laitan jonkun toisen sinne/menen itse? Kellään kokemuksia vastaavasta? Vituttaa niin paljon enkä tiedä miten voin olla naama peruslukemilla kun tulee kotiin, se nyt iltavuorossa ja kummasti on aikaa läyhätä naisille. "Olen sellaisessa asemassa, että voin vähän itse päättää työtahtiani" - YÖK. Voin pahoin omasta miehestäni!!
Kommentit (522)
Mitäpä jos vaan lopettaisit jo, ja menisit sinne paikanpäälle... ihan turhaan kidutat itseäsi näin kauan. Ja aika vaikea edes uskoa, että jollain olisi niin kylmä pää, että jaksaisi tuossa tilanteessa näin kauan vain odotella tekemättä mitään...
mene nyt hyvä nainen jo sinne baariin!
Johan ap on tässä monta tuntia teidän kanssa höpötellyt. Meni nukkumaan miehensä kanssa, jotta jaksaa normaalisti töihin huomenna.
Mulla on ihan chilli olo olla yksin hotellissa, ei haittaa. Mutta nyt lähen moikkaan mun miestä. Oon vitun hyvännäköinen, voin kertoo!
Tylytän ja tilitän tänne kaiken HETI kun tuun takas. Mun kaveri laitto nimittäin just viestin, että tää mun armaani haluis päästä jonnekin nussimaan ton kaverini kaa. Ni nyt se pääseekin sen sijaan tapaamaan mua. Kaveri johdattaa sen tänne kulmille. Päivittelen taas kun ehin...
ap
Niin ja sori olen pienessä kännissä tänään, kun näitä viestejäni laitan. Mutta ei tätä selvinpäin vaan jaksa.......
Niin ja sori olen pienessä kännissä tänään, kun näitä viestejäni laitan. Mutta ei tätä selvinpäin vaan jaksa.......
Kävin sitten pyörähtämässä siellä baarissa. Nimenomaan pyörähtämässä. Käännyin kannoillani, kun näin "treffiläisten" suutelevan. Mulla ei ole enää miestä. Eikä ystävää. ap
Aika sälliäinen tuo armaasi!!! Eipä tässä muuta, tervemenia tuommoiselle kusiaiselle! Suorat sanat vaan, ap! Tsemppiä!!
Tää oli jotenkin ennalta arvattavissa.
Minuutissa hotellilta baarin ovelle ja takas?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:22"]
Kävin sitten pyörähtämässä siellä baarissa. Nimenomaan pyörähtämässä. Käännyin kannoillani, kun näin "treffiläisten" suutelevan. Mulla ei ole enää miestä. Eikä ystävää. ap
[/quote]
Tällä provolla oli lupaava alku, mutta loppu on yksi huonoimmista ikinä.
3 minuutissa kävit pyörähtämässä vaikka kaverin piti johdatella se hotellin nurkille?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:22"]Kävin sitten pyörähtämässä siellä baarissa. Nimenomaan pyörähtämässä. Käännyin kannoillani, kun näin "treffiläisten" suutelevan. Mulla ei ole enää miestä. Eikä ystävää. ap
[/quote]
3min aikaisemmin kirjoitit ihan muuta? :D
Ei varmaan ollu ap:n kirjoittama.
Klo 22:19 Mutta nyt lähen moikkaan mun miestä
Klo 22:22 Kävin sitten pyörähtämässä siellä baarissa
Nopeaa toimintaa!
No tuo "kävin pyörähtämässä..." ei varmasti ollut ap!!
Ei hitto näitä turhan jauhajia, jotka vielä spämmää viestiään tänne monta kerta.... =//
Ap:lla on varmaan siellä tilanne päällä! Mä meen nyt nukkumaan ja palaan huomenna! Ap, kyllä se siitä!!! Miehen tekstari oli aikamoinen. Omalta mieheltänikin on tullut muutama tuollainen iltakymmeneltä arkena... =/