Niin helvetin pettynyt ja petetty!
Kai aika perus keissi. Menin parille deittisivustolle kun olin ihan varma, että mies pettää ja ei tuo luuseri varmaan muualta naista sais. No kappas, iskin sitten oman mieheni sieltä kun tämä idiootti oli laittanut tietenkin todelliset speksinsä aivan todenmukaisesti tietoihinsa, kuvaa ei kuitenkaan sentään. Nyt se haluaa tavata kanssani. Haluaisin kostaa jotenkin. Mitä pitäisi tehdä, sovinko jonkun tapaamisen ja laitan jonkun toisen sinne/menen itse? Kellään kokemuksia vastaavasta? Vituttaa niin paljon enkä tiedä miten voin olla naama peruslukemilla kun tulee kotiin, se nyt iltavuorossa ja kummasti on aikaa läyhätä naisille. "Olen sellaisessa asemassa, että voin vähän itse päättää työtahtiani" - YÖK. Voin pahoin omasta miehestäni!!
Kommentit (522)
Ap, millainen vointi siellä ja mitä kaikkea tapahtunut?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:02"]Pää kiinni idiootit. Ap on varmasti nyt siellä tapaamassa miestään ja päivittää sitten kun on palannut.. On varmasti ihan helvetisti sanottavaa, että en ihmettele, jos kestää vähän aikaa. Älkää välittäkö noista feikeistä.. :D
[/quote]
Mulla ei kyllä olis sanottavana kun "haista vittu, tää oli tässä". Mitä noin selkeässä tilanteessa tarvitsisi muka enää muutakaan sanoa?
[/quote]
Saattaa siinä nyt jonkin aikaa mennä. Jos olisin ap, en todellakaan heti ensimmäisenä eron jälkeen kiiruhtaisi täyttä vauhtia kotiin kirjoittamaan www.vauva.fi foorumille...
Ap:n takia moni nukkuu huomenna pommiin.
Please ! Keksi joku Happy end
AP on joko tappelemassa, sammunut tai kyllästynyt
Vetäkää käteen.
Lähin pois mun OMASTA HOTELLIHUONEESTA. Se toi ton mun kaverin tonne. Ihan vaan jutteleen. Aivan. Aattelin kohta soittaa mun miehelle, idiksiä, mitä sanon? Ihan oikeasti... ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:07"]Ap:n takia moni nukkuu huomenna pommiin.
[/quote]
Niin, esim. Että treffit venyi, koska treffiseura ei ollutkaan sun mies vaan kaverisi lapsuudenkaveri jonka kanssa juttu luisti. Sun mies tuli kotiin ja oli ollut oikeasti töissä eikä etsinyt seuraa mistään palstoilta. Sinä menit vähin äänin kotiin ja sanoit itsekin käyneesi kaverien kanssa muutamalla, kerta mieskin oli.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:11"]
AP on joko tappelemassa, sammunut tai kyllästynyt
[/quote]
Keksii jo uutta provoa.
No mä voin lopettaa tän.
Otin just alabaarin pojalta vähän suikkiin. Voitaisko vaikka jatkaa tätä keskustelua siitä, että miks miehet eivät sheivaa vehkeitään? Ihme karvakikkeleitä... Yöks.
Hyvää yötä kaikille. Nukkukaa hyvin.
rakkain terveisin, ap
Oikeasti, miten ja milloin oon tullut tähän pisteeseen, että päivitän vauva.fi-palstaa neuroottisena? Revin täällä melkein hiuksia päästäni koska haluaisin niin kovasti tietää mitä nyt tapahtuu ja mitä tapahtuu seuraavaksi. Argh!
Niin ja kuten huomaatte, oon vähän humalassa. Ei se mies siis ollu mun huonees kuitenkaan... sillä mitään väliä nyt...
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:07"]Ap:n takia moni nukkuu huomenna pommiin.
[/quote]
Niin, esim. Että treffit venyi, koska treffiseura ei ollutkaan sun mies vaan kaverisi lapsuudenkaveri jonka kanssa juttu luisti. Sun mies tuli kotiin ja oli ollut oikeasti töissä eikä etsinyt seuraa mistään palstoilta. Sinä menit vähin äänin kotiin ja sanoit itsekin käyneesi kaverien kanssa muutamalla, kerta mieskin oli.
[/quote]
+1
Melkein tunti kun oikeesta apsta on viimeksi kuulunut....
Halun vaan tietää miten tämä päättyy.. En osaa antaa mitään neuvoja ap:lle muutakun että tuhoa se lurjus. Oikeasti, niin naurettava jätkä.. Paneekohan ne siellä sun huoneessas nyt? :(
Edes sinisilmäinen ei tätä juttua enää usko. Pitää olla täysin silmätön oikeasti jos tätä juttua ei pidä provona :D
Aaaaaaaaargh!!!!!!!!!! Ihan oikeesti ihmisillä on aamulla velvollisuuksia! Voitko kertoa missä mennään ku en haluis olla huomenna zombi äiti vaan sen takia et valvon koko yön odottaen kui tässä käy...?
Baariin saapui yllättäen joku ap:n ja miehensä yhteinen tuttu, joten homma raukes reisille.Ystävätär lähti luonnollisesti kotiin, mutta ei voi ihastumiselleen mitään. Aikoo ottaa mieheen yhteyttä salaa. Suhde syttymässä. Ap ampui itse amorin nuolen.
Tässä nyt se ap joka tän alotti. Uskotte tai ette, aivan sama. Mun mies vähän ihastu tohon vitun mun kaveriin. Me tapellaan tälläkin hetkellä, tää viesti tulee vessasta. Mutta jätän ton luuserin ja nuolkoon näppejään ton mun kaverini kanssa. Nyt, jos ap:n kohtalo kiinnostaa, niin mielellään viestejä, että "jeejee kyllä sä selviit"... jätän ton urpon... se soittelee koko ajan kotoa, minä siis hotellissa. Vastaanko muka?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:18"]Aaaaaaaaargh!!!!!!!!!! Ihan oikeesti ihmisillä on aamulla velvollisuuksia! Voitko kertoa missä mennään ku en haluis olla huomenna zombi äiti vaan sen takia et valvon koko yön odottaen kui tässä käy...?
[/quote]
Joo ! Minullakin seisokki tais olla unta vain
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:02"]
Uskottavuus menee kyllä nyt pahasti. Ne on ollu siellä treffeillä melkeen 3h, etkä sä tee vieläkään mitään.. soita jommallekumnalle? Mene itse paikanpäälle?
[/quote]
Ensitreffit eivät tosiaan kestä noin pitkään - ainakaan jos toinen osapuoli ei edes ole omana itsenään mukana.