Niin helvetin pettynyt ja petetty!
Kai aika perus keissi. Menin parille deittisivustolle kun olin ihan varma, että mies pettää ja ei tuo luuseri varmaan muualta naista sais. No kappas, iskin sitten oman mieheni sieltä kun tämä idiootti oli laittanut tietenkin todelliset speksinsä aivan todenmukaisesti tietoihinsa, kuvaa ei kuitenkaan sentään. Nyt se haluaa tavata kanssani. Haluaisin kostaa jotenkin. Mitä pitäisi tehdä, sovinko jonkun tapaamisen ja laitan jonkun toisen sinne/menen itse? Kellään kokemuksia vastaavasta? Vituttaa niin paljon enkä tiedä miten voin olla naama peruslukemilla kun tulee kotiin, se nyt iltavuorossa ja kummasti on aikaa läyhätä naisille. "Olen sellaisessa asemassa, että voin vähän itse päättää työtahtiani" - YÖK. Voin pahoin omasta miehestäni!!
Kommentit (522)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:16"]
Melkein tunti kun oikeesta apsta on viimeksi kuulunut....
[/quote]
No kun eihän tässä tiedä kuka on ap ja mitä oikein tapahtuu. Mitä noi ne oli huoneessa, mutta ei ollutkaan viestit on?
Miksi sun pitää olla hotellin veskissä, jos mies on kotona?
etkö päässyt näkemään ukkoa kasvotusten?
TILANNE ON SE, ETTÄ ERO TULEE. TOI PERSEREIKÄ HALUAA NUSSIA TOTA MUN KAVERIA JA SEN SE TEKEEKIN. NYT PÄÄSETTE NUKKUMAAN. JA MINÄ ITKEMÄÄN. VI HÖRS!!!
No et helvetissä vastaa... Nyt yrität nukkua ja aamulla menet syömään herkullisen hotelliaamiaisen. Kyllä sä selviät tästä!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:19"]
Tässä nyt se ap joka tän alotti. Uskotte tai ette, aivan sama. Mun mies vähän ihastu tohon vitun mun kaveriin. Me tapellaan tälläkin hetkellä, tää viesti tulee vessasta. Mutta jätän ton luuserin ja nuolkoon näppejään ton mun kaverini kanssa. Nyt, jos ap:n kohtalo kiinnostaa, niin mielellään viestejä, että "jeejee kyllä sä selviit"... jätän ton urpon... se soittelee koko ajan kotoa, minä siis hotellissa. Vastaanko muka?
[/quote]
Menkää nyt feikki-aapeet vittuun. Ensin sanot, että tappelette tälläkin hetkellä ja olet nyt vessassa. Sitten mies onkin yhtäkkiä kotona ja sinä hotellissa ja mietit vastaatko puhelimeen... Niin miksi olet vessassa tai miten te muka tappelette, jos ette ole edes puhelimessa? Hhhh...
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:22"]TILANNE ON SE, ETTÄ ERO TULEE. TOI PERSEREIKÄ HALUAA NUSSIA TOTA MUN KAVERIA JA SEN SE TEKEEKIN. NYT PÄÄSETTE NUKKUMAAN. JA MINÄ ITKEMÄÄN. VI HÖRS!!!
[/quote]
Yes ! Vihdoin tutimaan, mutta muija kerkes nukahtaa... Damn !
terveisin se säälittävä ap, joka tän säälittävän ketjunkin alotti.... toisilla ei vaan ole elämää.. ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:19"]
Tässä nyt se ap joka tän alotti. Uskotte tai ette, aivan sama. Mun mies vähän ihastu tohon vitun mun kaveriin. Me tapellaan tälläkin hetkellä, tää viesti tulee vessasta. Mutta jätän ton luuserin ja nuolkoon näppejään ton mun kaverini kanssa. Nyt, jos ap:n kohtalo kiinnostaa, niin mielellään viestejä, että "jeejee kyllä sä selviit"... jätän ton urpon... se soittelee koko ajan kotoa, minä siis hotellissa. Vastaanko muka?
[/quote]
Siis mies on kotona, sinä hotellin vessassa, etkä vastaa puhelimeen ja samalla tappelette? Mutta älä vastaa sille.
Lomalla on hubaa,ei tarvii herätä aamulla aikasin:)
Luuletteko oikeasti olevanne hauskoja kun esitätte aapeeta? Harva edes menee noihin "no nyt se mies panee siellä mun kaveria" -juttuihin. Ompa omaperäistä "heheh".
Surullinen tarina. :( Nyt nukkumaan.. Aplle paljon tsemppiä, vaikka tämä nyt päättyisi miten. Hyvää yötä!
Tällä tarinalla ei kyllä kirjallisuudennobelia ihan taideta ansaita.
Moikka!
Tää elää näköjään omaa elämäänsä täällä. Ihan mielelläni oon lukematta KAIKEN, mitä on tullut tekstiä "ap:n" nimissä.
No kuitenkin, tilane nyt se, että menin ihan täytenä idioottina paikan päälle ja sanoin, että en halua olla enää ton miehen kanssa. Sen jälkeen sanoin, että tuun käymään hotellilla.
Mua ei edes ahdista, että ero tulee, mutta miten mun pitäis tohon ihmiseen nyt suhtautua? Se ite on niin idiootti, ja anteeks vaan, minä mun mielestä kuitenkin suht järkevä...
ap (ehkä jopa se oikee ap)
Jos tää juttu olis totta ja olis tapahtunu mulle, niin olisin itse mennyt niille treffeille ja keskustellut miehen kanssa suoraan. Olisin ilmottanut, milloin voi hakea kamansa oven ulkopuolelta.
Siihen jätkään ei pidä enää suhtautua mitenkään muuten kuin roskana, jonka yli kävelet.. :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:26"]Luuletteko oikeasti olevanne hauskoja kun esitätte aapeeta? Harva edes menee noihin "no nyt se mies panee siellä mun kaveria" -juttuihin. Ompa omaperäistä "heheh".
[/quote]
Onko hiekkaa pimperossa senkin tosikko
No nyt ainakin tiedät, ettet riitä hänelle nyt, joten et riitä hänelle koskaan. Mitä nopeammin tajuat ja hyväksyt tuon ylläolevan väittämän, sitä nopeammin pystyt tehdä päätöksen jättää hänet. Olen pahoillani puolestasi ja olen kokenut hieman samantyyppistä itsekin. Älä tuhlaa aikaasi moiseen mieheen. Täällä on hyviäkin miehiä, joille riittä oma rakas.
AP kerro mehukkaat yksityiskohdat! Miehen reaktio?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:19"]Tässä nyt se ap joka tän alotti. Uskotte tai ette, aivan sama. Mun mies vähän ihastu tohon vitun mun kaveriin. Me tapellaan tälläkin hetkellä, tää viesti tulee vessasta. Mutta jätän ton luuserin ja nuolkoon näppejään ton mun kaverini kanssa. Nyt, jos ap:n kohtalo kiinnostaa, niin mielellään viestejä, että "jeejee kyllä sä selviit"... jätän ton urpon... se soittelee koko ajan kotoa, minä siis hotellissa. Vastaanko muka?
[/quote]
miten tapaaminen meni???