Niin helvetin pettynyt ja petetty!
Kai aika perus keissi. Menin parille deittisivustolle kun olin ihan varma, että mies pettää ja ei tuo luuseri varmaan muualta naista sais. No kappas, iskin sitten oman mieheni sieltä kun tämä idiootti oli laittanut tietenkin todelliset speksinsä aivan todenmukaisesti tietoihinsa, kuvaa ei kuitenkaan sentään. Nyt se haluaa tavata kanssani. Haluaisin kostaa jotenkin. Mitä pitäisi tehdä, sovinko jonkun tapaamisen ja laitan jonkun toisen sinne/menen itse? Kellään kokemuksia vastaavasta? Vituttaa niin paljon enkä tiedä miten voin olla naama peruslukemilla kun tulee kotiin, se nyt iltavuorossa ja kummasti on aikaa läyhätä naisille. "Olen sellaisessa asemassa, että voin vähän itse päättää työtahtiani" - YÖK. Voin pahoin omasta miehestäni!!
Kommentit (522)
Sinne vaan itse tapaamaan ja sanomaan että hei rakas, haluan erota
Tyhmä ap, kännissä taatusti olet, kun provo muuttui näin paskaksk
Ap tässä. Juuri harrastettiin miehen kanssa sovintoseksiä ja annoin vähän kakkosta. Oli mies maireana. Ainakin armaani nyt tietää mitä menetti. Huomenna pakkaamaan tavaroita. Öitä!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:31"]
Joko kirjoittaa ap:n nimissä.
[/quote]
Eikö se ole sääntöjen vastaista!??1!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:31"]Ap tässä. Juuri harrastettiin miehen kanssa sovintoseksiä ja annoin vähän kakkosta. Oli mies maireana. Ainakin armaani nyt tietää mitä menetti. Huomenna pakkaamaan tavaroita. Öitä!
[/quote]
Oliko kaveri mukana?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:31"]Ap tässä. Juuri harrastettiin miehen kanssa sovintoseksiä ja annoin vähän kakkosta. Oli mies maireana. Ainakin armaani nyt tietää mitä menetti. Huomenna pakkaamaan tavaroita. Öitä!
[/quote]
Oliko kaveri mukana?
[/quote]
Kyllä. kaverille kans.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:31"]Ap tässä. Juuri harrastettiin miehen kanssa sovintoseksiä ja annoin vähän kakkosta. Oli mies maireana. Ainakin armaani nyt tietää mitä menetti. Huomenna pakkaamaan tavaroita. Öitä!
[/quote]
Oliko kaveri mukana?
[/quote]
Oli kaveri ja Himanen
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:31"]Ap tässä. Juuri harrastettiin miehen kanssa sovintoseksiä ja annoin vähän kakkosta. Oli mies maireana. Ainakin armaani nyt tietää mitä menetti. Huomenna pakkaamaan tavaroita. Öitä!
[/quote]
Oliko kaveri mukana?
[/quote]
Eikö se ole sääntöjen vastaista ?
ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:31"]Ap tässä. Juuri harrastettiin miehen kanssa sovintoseksiä ja annoin vähän kakkosta. Oli mies maireana. Ainakin armaani nyt tietää mitä menetti. Huomenna pakkaamaan tavaroita. Öitä!
[/quote]
Oliko kaveri mukana?
[/quote]
Eikö se ole sääntöjen vastaista ?
ap
[/quote]
Ei. Se on suotavaa
Moikka. Oon taas täällä.
Mutten ole vieläkään saanut kuulla kaverista tai miehestäni... helvetin paska olo, oikeasti..
ap
Eikö kaveri tuonutkaan miestä kulmille?
Mitenniin et oo saanu kuulla? Eikö teidän pitäny nähdä jossain?!! Tää on hermoja raastavaa. Mene nyt sinne sun miehes luo!!!
Olen nyt vedellyt kalsarikännejä täällä vitun juntissa Cumuluksessa... lähdenkö huuteleen nyt (mikä TODELLAKIN olis mun ensimmäinen toive) miehelleni tosta, että se systemaattisesti hakee muuta panoseuraa vai mitäs tässä teen? Pitääkö pysyä muka jotenkin coolina?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:47"]Moikka. Oon taas täällä.
Mutten ole vieläkään saanut kuulla kaverista tai miehestäni... helvetin paska olo, oikeasti..
ap
[/quote]
No mitä sä säädät siellä? Soita sille miehellesi ja sano että torilla tavataan...
Oliko feikkiap toi joka sanoilähtevänsä käymään sielbaarissa?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:23"]Tää oli jotenkin ennalta arvattavissa.
[/quote]
Onneksi se kundi kerkes kävästä kakkosella