Niin helvetin pettynyt ja petetty!
Kai aika perus keissi. Menin parille deittisivustolle kun olin ihan varma, että mies pettää ja ei tuo luuseri varmaan muualta naista sais. No kappas, iskin sitten oman mieheni sieltä kun tämä idiootti oli laittanut tietenkin todelliset speksinsä aivan todenmukaisesti tietoihinsa, kuvaa ei kuitenkaan sentään. Nyt se haluaa tavata kanssani. Haluaisin kostaa jotenkin. Mitä pitäisi tehdä, sovinko jonkun tapaamisen ja laitan jonkun toisen sinne/menen itse? Kellään kokemuksia vastaavasta? Vituttaa niin paljon enkä tiedä miten voin olla naama peruslukemilla kun tulee kotiin, se nyt iltavuorossa ja kummasti on aikaa läyhätä naisille. "Olen sellaisessa asemassa, että voin vähän itse päättää työtahtiani" - YÖK. Voin pahoin omasta miehestäni!!
Kommentit (522)
No nyt en enää usko :\ Kyllä oikea kaveri olisi laittanut jo jotakin viestiä aplle. Eikä olisi näin kauaa miehen kanssa.. MUTTA jos nyt ap olet ihan tosissasi, niin laitappa vaikka miehelle viestiä, että kauanko vielä menee. Katso mitä vastaa.
Milloin sieltä on viimeksi tullut viesti? Miksi valetreffit ylipäänsä kestävät näin kauan? Mitä siellä oikein TAPAHTUU?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 21:47"]Voinhan mä vieläkin antaa mun hotellihuoneen numeron? Mutta mitä iloa siitä on mulle, että tiiän, et mun mies menis panemaan toista naista?
Varmasti lähtis... sehän tässä paskinta onkin... Ei huvita mennä kotiin enää ollenkaan... ap
[/quote]
Sitä helpompi sun olis jättää se paskiainen! Kaikki tulis kerralla selväksi!! Mut kyllä oksettaa sun puolesta, jos tuon toteutat ja ne tuliskin sinne!! :( Voimahalit!!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 21:49"]
No nyt en enää usko :\ Kyllä oikea kaveri olisi laittanut jo jotakin viestiä aplle. Eikä olisi näin kauaa miehen kanssa.. MUTTA jos nyt ap olet ihan tosissasi, niin laitappa vaikka miehelle viestiä, että kauanko vielä menee. Katso mitä vastaa.
[/quote]
Laitoin miehelle viestiä: "Oon menossa nukkumaan, ei kai kukaan toimistolla näin myöhään jaksa luuhata? Tuuhan kotiin jo?"
Vastaus: "No älä muuta sano... Naurettavia hommia, tuun heti kun pääsen. Hyvää yötä. Rakas" Ööh. Maailman kököin rakas-viesti? Vetäsköön nyt oikeesti käteen.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 21:49"]
[/quote]
Laitoin miehelle viestiä: "Oon menossa nukkumaan, ei kai kukaan toimistolla näin myöhään jaksa luuhata? Tuuhan kotiin jo?"
Vastaus: "No älä muuta sano... Naurettavia hommia, tuun heti kun pääsen. Hyvää yötä. Rakas" Ööh. Maailman kököin rakas-viesti? Vetäsköön nyt oikeesti käteen.
ap
Niin siis jujuhan ois se, et sä odottaisit siellä huoneessa. Viet avainkortin respaan, ystäväsi hakee sen sieltä, sanoo menevänsä aulan vessaan ja pyytää miestä menemään jo huoneeseen edeltä. Mies tietty luulee, et nainen kainostelee vessakäyntiä miehen seurassa. Sit sä oot siellä huoneessa vastassa!
Mutta mutta, miten treffit voi kestää näin kauan? Koita pysyä järjissäsi!!!
Kaveri ei sitten vaan ehdi vastaan. Laitan tänne VITTU kaiken heti kun kuulen mitään. Oon raivoa täynnä.
ap
Mitä siellä tapahtuu jos kaveri ei vastaa?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:34"]
I feel u!:(
[/quote]
Tuota käytetään esimerkiksi jos nainen tuntee miehen seisokin. Ehkä yritit sanoa I feel for you. Mutta jos se on vaikeaa, sanoisitko vaikka suomeksi - ei mene niin noloksi sitten ja viestikin saapuu perille.
[/quote] Mita alapeukuttamista tuossa on? Ihan oikeassahan tama kirjoittaja on. I feel you on kopelointia vaikka mita muuta luulette sen tarkoittavan. Ei pitaisi kayttaa vierasta kielta kun ei ymmarra mita ne kaytetyt sanat tarkoittavat.
[/quote]
voi jösses http://www.urbandictionary.com/define.php?term=I%20feel%20you
[/quote] Josses itsellesi, douchebag, aika naurettavaa kayttaa slangisanoja kun ei kuitenkaan pysty kirjoittamaan kokonaista lausetta AA-amerikaksi.
Korrekti ilmaisu on "I feel for you" tai "I feel your pain", kaikki muu kasitetaan osaamattomuudeksi ja viela noloksi sellaiseksi. Ghetto on ainoa paikka missa "I feel you" on kaypaa rahaa.
Put that in your pipe and smoke it.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 21:53"]
Niin siis jujuhan ois se, et sä odottaisit siellä huoneessa. Viet avainkortin respaan, ystäväsi hakee sen sieltä, sanoo menevänsä aulan vessaan ja pyytää miestä menemään jo huoneeseen edeltä. Mies tietty luulee, et nainen kainostelee vessakäyntiä miehen seurassa. Sit sä oot siellä huoneessa vastassa!
Mutta mutta, miten treffit voi kestää näin kauan? Koita pysyä järjissäsi!!!
[/quote]
Nii'i?? Miksi kestää?? Jumalauta. Kohta vaan soitan suoraan tolle kaverille, sanon et hakee mun huoneen avainkortin (siis ei ole kaukana toi paikka missä ne hengaa, voisin käydä heittään sillain et kaveri tulee vaikka "tupakalle") ja sitten ne vois rakastuneessa kiihkossa tulla sinne huoneeseen, jossa odottakin ihana yllätys: MINÄ!
ap
Ehdottomasti tuo hotellihuonejuttu toteutukseen! Voi-mi-a! Tiedän tunteen <3
Jos on tuon tason mies, toivottavasti ei sentään aviopuoliso niin miksi ihmeessä yrittää väkisin pitää kiinni?
En tajua ollenkaan naisia jotkaa jää tuommoseen rypemään..kenties odottamaan että mies muuttuu, ei se muutu, määrätynlaiset miehet pettävät loputtomiin. Jotkut tosin lopettavat kun se oikea rakkaus löytyy.
Koston kierre on aivan naurettavaa, miksi ihmiset eivät vain lopeta siihen paikkaan, ettei olisi läheisriippuvainen aloittaja, yrittää vain pitää kaikin keinoin kiinni. Anna mennä, kumpikin voi vapaasti etsiä onnensa muualta.
Passita se jonnekin kadun kulmille odottamaan deittiänsä ja pakkaa sen paskan laukut sillä välin ja laita portille odottamaan. Voi vitsi ois mahtavaa, jos lukot ehtisi vaihtaa noin nopeasti !
Kaverilla akku loppu? Miten voi muuten olla noin pitkään ilmoittamatta, kun koko av odottaa?
172, lue ketju läpi ni voit olla vähä viisaampi. Ap, soita sille kaverilles nyt äkkiä! Alkaa tässä jo nukuttaan itteeki mut ei malta ruveta... Halauksia!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:03"]
Passita se jonnekin kadun kulmille odottamaan deittiänsä ja pakkaa sen paskan laukut sillä välin ja laita portille odottamaan. Voi vitsi ois mahtavaa, jos lukot ehtisi vaihtaa noin nopeasti !
[/quote]
Miksei ehtisi vaihtaa lukkoja, jos ehtii kotiin pakkaamaan laukutkin?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 21:56"]Mitä siellä tapahtuu jos kaveri ei vastaa?
[/quote]
Neiti ottaa juuri kakkoseen
Väsyttää jo, pitäisi mennä nukkumaan, kuinka kauan tämä episodi vielä kestää?
Ap, onko sun kaveri varmistunu siitä, että kyseessä on just sun mies?