Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä ei haittaa ollenkaan tehdä minua surulliseksi

Vierailija
10.06.2024 |

Viisitoista vuotta yhdessä ja olen ilmeisesti niin itsestäänselvyys että minua voi kohdella miten vain. 

Vaikka ilmaisen selvästi että hänen käytöksensä on loukannut minua, niin se ei hetkauta häntä mitenkään. Hän vain jatkaa samalla tavalla siitä huolimatta. 

Onko muilla tällaista? En voi ymmärtää. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn samaa läpi. Mies kyllä välittää, mutta ei tarpeeksi. Alkaa omat rajat paukkua niin yli, ettei tämä suhde voi toimia

Vierailija
2/17 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei myöskään välitä tarpeeksi muuttaakseen omia toimintatapojaan tai käytöstään. 

Pakko harkita lähtemistä, koska en vain kestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai kuumaa kinkkua ja nyt vaivaa ihrat

Vierailija
4/17 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde suhteesta. Kai itsekin ymmärrät, ettet voi tulla onnelliseksi hänen kanssaan. Hän ei rakasta sinua. Ei ole koskaan rakastanut. 

Vierailija
5/17 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero.

Vierailija
6/17 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tee sinua surulliseksi. Jokaisen tunteet on omia.

Vierailija
7/17 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen n itse vastussa tunteistaan. Joku toinen nauraisi samalle tai ei reagoisi mitenkään. Sama kuin elokuvissa, kaikki eivät itke tai naura samoissa kohdissa.

Olet itse valinnut kumppanisi. Ilmeisesti erehdyit ihmisestä? Kuvittelit hänet jotenkin erilaiseksi?

Vierailija
8/17 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa? Oma asunto. Jos ei ole paremmaksi muuttunut niin olisiko syytä vaihtaa mies. Kai miehellä on äiti hyysäämään tai joku läheinen.

Vierailija
9/17 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikka ilmaisen selvästi että hänen käytöksensä on loukannut minua,"

Millaisesta käytöksestä on kysymys? 

Vierailija
10/17 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä . Päinvastoin , molemmat yritämme ilahduttaa , piristää, kuunnella toisiamme. Edelleen yli 30 avioliittovuoden jälkeenkin.

Vierailija
11/17 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tottumus joka tappaa rakkauden.  Voihan olla, ettei hän ole ikinä sinua sen suuremmin rakastanutkaan.

Mutta jos hän on välinpitämätön sinua kohtaan niin siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko hyväksyä se tai ottaa ero.

Sinun päätös ja valinta, helppo ei ole kumpikaan vaihtoehto. Ratkaisu pitää elämäsi ennallaan tai muuttaa sen. So simple.

Vierailija
12/17 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ärsyttää tunteet ja niiden näyttäminen. Koska ei pysty tai osaa niihin suhtautua, ei tiedä miten tilannetta käsitellä. 

Jos lohduttaisi niin samalla myöntyisi siihen että on loukannut, aiheuttanut pahaa mieltä, eikä ylpeys tähän pysty, koska onhan hänkin niin väärin kohdeltu ja ymmärretty. 

Vierailija
13/17 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä olet sietänyt ja sallinut sitä jo 15 vuotta? Ei voi millään ymmärtää.

Vierailija
14/17 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokaisella on tunteet, mutta sitten on ihmisiä jotka on omistautuneet sille, että he tietoisesti haluaa tuottaa jatkuvasti pettymyksen ja saavat energiansa siitä toisen pahasta olosta.  Kun ap tuosta jättää miehen, niin sanoisin aika suurella varmuudella, että ap:n vointi kohenee kaikin tavoin, mutta mies kun ei saa enää energiaa a:n pahasta mielestä niin se kärsii ihan näkyvästi. Siitä kärsimyksestä ei pidä vetää johtopäätöstä, että mies kaipaisi ap:ta tai rakastaisi vaan hän ei vain enää saa sitä ap:n energiaa itselleen jolla on elänyt.

Vierailija
15/17 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten selittää lapsille, että tunteet ovat heidän omiaan,  koska hän suhtautuu heihin yhtä vähättelevästi. Se, että on ex, paransi omaa tilannettani, mutta lapset ovat vielä isänsä myötätunnon tarpeessa erosta huolimatta.

Vierailija
16/17 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuota kokenut jokaisessa parisuhteessani siihen pisteeseen saakka, etten enää halua parisuhteeseen.

Ja kyse on ollut lopulta aika pienistä, mutta minulle merkittävistä asioista. Esim. ekassa suhteessa synttäreitä ja jouluna en saanut mitään, en edes korttia. Monena vuotena puhuin ja puhuin, kuinka edes pieni kukkakimppu olisi mukava, kesällä vaikka itsepoimitut niittykukatkin olisivat ihana yllätys.

Mutta ei. "No kun en mä oo sellanen ihminen".

Seuraavassa suhteessa asiaan tuli sellainen "parannus", että kumppani osti synttäreinäni kakun itselleen. Eli ainoan mahdollisen kaupan pakastekakun, josta en pidä, ja tästä olin jo joitain kertoja maininnut. Mutta koska kyseessä oli hänen lempikakkunsa, niin totta kai hän lempparikakkuaan ostaa, ja ei mennyt hukkaan kun sai tyytyväisenä yksin syödä sen.

Nuo nyt on pieniä, mutta jotain esimerkkiä. Ja aina kun epäkohtia nostanut esiin, on ratkaisu "ei sun ole pakko mun kanssa olla, sit vaan erotaan".

Näin jälkikäteen miettien, minusta ei ole taidettu välittää yhdessäkään parisuhteessani. Olen tainnut olla enemmänkin vain joku jonka kanssa olla kunnes löytyy se aito rakkaus. 

Vierailija
17/17 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks toive teille jotka elätte hedelmättömissä suhteissa ja avioliitossa. Ette tule Tiktokkiin sanomaan tuollaisen olevan normaalia. Me ei enää tarvita uutta polvea marttyyreja. Sori nyt vaan päihteiden voimalla käyvä suhde on kaikkea muuta paitsi terve (koskee myös mielialalääkityksiä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi