Onko muita, jotka humalassa hölöttävät omia salaisuuksiaan?
Mikä mua vaivaa? Kerron arkaluonteisia intiimiasioitanikin tutuille ja vähemmän tutuille, kun olen nauttinut alkoholia. Seuraavana päivänä kaduttaa, vaikka kertoessa se on vain jännittävää. Kaiken maailman panemiset, jotka on pitänyt pitää omana tietona ym.
Kommentit (77)
On! Siksi välttelen juomista, nolaan itseni aina.
Jeps, ja vielä paljastamisen lisäksi saatan keksiä jotain ihan typeriä juttuja jotka siinä tilassa vaan kuulostaa hienolta tms.. Helvetin noloja juttuja on tullut puhuttua ja vielä nolompia tehtyä, ja koko käytös on ihan raivostuttavaa vaikka siinä humalatilassa varmaan ajatteleekin olevansa tosi hauska ja hyvä tyyppi. En halua enää koskaan itseäni tähän tilaan, joten juon nykyään korkeintaan 2 annosta, harvoin sitäkin.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 11:19"]
Jeps, ja vielä paljastamisen lisäksi saatan keksiä jotain ihan typeriä juttuja jotka siinä tilassa vaan kuulostaa hienolta tms.. Helvetin noloja juttuja on tullut puhuttua ja vielä nolompia tehtyä, ja koko käytös on ihan raivostuttavaa vaikka siinä humalatilassa varmaan ajatteleekin olevansa tosi hauska ja hyvä tyyppi. En halua enää koskaan itseäni tähän tilaan, joten juon nykyään korkeintaan 2 annosta, harvoin sitäkin.
[/quote]
Mulla on tuo sama, että sen lisäksi että lavertelen kaikki salaisuuteni, niin vielä KEKSIN kummallisia valheita joita puhun totena. Yleensä niiden tarkoitus on saada huomiota (ihailua tai sääliä, mielialasta riippuen) itseeni. Näitä on sitten kiva selvinpäin selvitellä, että vaikka mä sanoin niin niin ei se totta ole. Joskus ihmiset ei ole edes uskoneet että puhuin paskaa kännissä, vaan ajattelleet että kännissä sanoin totuuden ja selvinpäin häpeän sitä joten yritän vaan kieltää...
Ja joo, minäkin olen päättänyt pidättäytyä humalajuomisesta näiden ongelmien takia.
Sama juttu täällä, keksinyt olen jotain ns. ''hauskoja'' tarinoita sekä sääliä hakevia traagisia juttuja, jotka on mennyt tosiaankin liian pitkälle. Olen esimerkiksi valehdellut olevani vakavasti sairas, valehdellut juttuja mitä ex-mies olisi tehnyt. Outoa on, että selvinpäin en ole lainkaan huomionhakuinen, päinvastoin. Kännissä menee joku ihme rooli päälle. Oma käytös oksettaa ihan jälkeenpäin.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 11:32"]
Sama juttu täällä, keksinyt olen jotain ns. ''hauskoja'' tarinoita sekä sääliä hakevia traagisia juttuja, jotka on mennyt tosiaankin liian pitkälle. Olen esimerkiksi valehdellut olevani vakavasti sairas, valehdellut juttuja mitä ex-mies olisi tehnyt. Outoa on, että selvinpäin en ole lainkaan huomionhakuinen, päinvastoin. Kännissä menee joku ihme rooli päälle. Oma käytös oksettaa ihan jälkeenpäin.
[/quote]
Sama. Omia älyttömimpiä valheitani ajalta jolloin vielä biletin:
- Olen väittänyt olevani parantumattomasit syöpäsairas ja kertonut juttuja kivuistani ja kuolemanpelostani
- Olen väittänyt että minulle on syntynyt vaikeasit epämuodostunut lapsi joka kuoli muutaman kuukauden ikäisenä
- Olen valehdellut olevani sukua Ruotsin kuninkaallisille
- Olen usein valehdellut nimeni erikoisemmaksi ja joskus väittänyt myös olevani ulkomaalainen
- Olen valehdellut itselleni "hienon" ammatin saadakseni sillä huomiota. Kännipuheissani olen esiintynyt mm. fyysikkona ja neurokirurgina.
- Olen valehdellut tuntevani julkkiksia tai jopa seurusteelleni niiden kanssa.
- Olen esittänyt että minulla on yliluonnollisia kykyjä tai kokemuksia.
Kaikki vain siksi, että kännissä minusta tulee äärimmäisen huomionhakuinen tyyppi, joka haluan että kaikki kiinnittää huomionsa minuun. Dramaattisilla jutuillahan sen saa aikaan. Tämä on hassua sinänsä, että selvinpäin olen ihan päinvastainen ihminen, ujo ja vaatimaton tyyppi, joka suorastaan kauhistun jos jostain syystä ihmiset kiinnittää huomionsa minuun. Paras tilanne selvälle minälle on jos vain sulaudun joukkoon eikä kukaan huomaa minua.
Minun kännivalheitani mm:
-Olen erään tunnetun suomalaisen julkkiksen veljen/siskontytär, ja puhuin henkilöstä oikeasti kuin perhetutusta konsanaan.
-Olen puoliksi ulkomaalainen
-Minulla on aivokasvain tai joku muu vakava sairaus, ilmeisesti olen halunnut esittää jotakin ''vahvaa ihmistä'' joka elää sairaudesta huolimatta .....
-Minut on raiskattu, tai joku tuntematon on käynyt päälle ja tilanne on hengenvaarallinen (onneksi en ole väittänyt suoraan kenenkään henkilön tekemäksi)
-Olen mukamas antanut lapsen joskus adoptioon
plus muuta mukavaa..
Hölötän aina liikaa ja en ole aina edes humalassa ;)
Mutta en koskaan valehtele eikä ole mitään tarvetta keksiä mitään juttuja.
Olenkin nykyään hiljaisempi juurikin sen takia etten päästäsi suustani ulos kaikkia aivopieruja.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 22:13"]
Mikä mua vaivaa? Kerron arkaluonteisia intiimiasioitanikin tutuille ja vähemmän tutuille, kun olen nauttinut alkoholia. Seuraavana päivänä kaduttaa, vaikka kertoessa se on vain jännittävää. Kaiken maailman panemiset, jotka on pitänyt pitää omana tietona ym.
[/quote]pahinta kun ei muista kelle on kertonut mitäkin.
Mun mies. Sillä on menneisyys mitä ei pitäisi levitellä ihan kaikille, varsinkin kun on selvinpäin useasti sanonut monista asioista että "näitä ei saa sitten kertoa ikinä kenellekkään", mutta auta armias kun se on juonut niin ihan uusillekkin tuttavuuksille voi avautua näistä asioista.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 08:46"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 01:46"]Jos noita kroonisia valehtelijoita ei oteta huomioon, niin mitä salaisuuksia teillä sitten on, joita ei saisi kännisskään paljastaa?
Tuommoiset kyrpä suussa en osaa ajatella salaisuutena.. Vai olenkohan mä liian lörppö selvinkinpäin...
[/quote]
No ei ne nyt varsinaisia salaisuuksiakaan ole, muttei mielestäni anna kovin hyvää kuvaa jos huutelen kaikille mieheni ja minun seksielämästä. Ja yleisesti ihmiset eivät halua kuulla sellaisista asioista kuin vaikkapa koulukiusauksesta
[/quote]
Samaa mieltä,ei niiden salaisuuksien tarvitse olla mitään järkyttäviä,vaan kyse on lähinnä siitä (ainakin omalla kohdalla) että kerron yksityiselämästä (esim. avaudun rakkauselämän ongelmista)puolitutuille ja jälkikäteen nolottaa.Varmaan aika monilla on asioita,joita ei halua koko maailman tietävän,siis salaisuuksia :)
Tosi kiva kuulla muuten että muitakin kännivalehtelijoita on. Olen aina luullut että olen ainoa, ja pitänyt sitä suorastaan sairautena, merkkinä että jossain pohjimmillani olen patologinen valehtelija, vaikka selvinpäin en valehtelekaan. Taitaakin olla sitten melko tavanomainen alkoholin vaikutus aivoihin tuo että suusta tulee jotain ihan muuta ulos kuin totuutta...
Minustakin tuo kännissä valehtelu kertoo jostain... epävakaasta persoonallisuudesta tms.
Kääk, muistin juuri että teinikänneissä väitin sairastavani skitsofreniaa. Yks ystävällinen amerikkalainen vaihtari tuli voimahalailemaan ja toinen opiskelukaveri kyseli lääkkeistä ja väitin etten välitä vaikken saisi niiden kanssa juoda...
t. se joka ei yleensä ehdi hölöttää kun ei pääse ääneen.
Mä en koskaan valehtele mut avaudun todella pahoista omista salaisuuksistani ja teoistani. Ja tietysti sellaisille väärille ihmisille. Kauheaa.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 11:27"]
Minustakin tuo kännissä valehtelu kertoo jostain... epävakaasta persoonallisuudesta tms.
[/quote]
Minusta ei kyllä kerro. Jos aivoihin vaikuttaa myrkyllinen liuotin, niin ei siitä miten ne aivot toimii sen alaisena, voi mitään päätelmiä tehdä ihmisen aivotoiminnasta ja persoonasta noin muuten.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 22:48"]
Niin juovuksissa en ole että laulaisin karaokea tai kertoisin asioita joita edes ei tiedä parhaimmat ystävätkään.
[/quote]
No hei, mulla vaiva alkaa jo kahden lonkeron jälkeen...
ap