Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajien feikkiglamourielämän ilmentymät?

Vierailija
17.03.2014 |

Miten olette havainneet bloggaajien feikkiglamourielämän esitettävän blogien kautta lukijoille, eli sellaista liikaa yrittämistä tai asioiden esittämistä jonain muuna kuin on?

Olen huomannut näitä lukuisia drinkkikuvia, ja yhteistä niille on se että aina kun kyseessä joku merkkishampanja niin siitä puhutaan shampanjana ja sen etiketistä otetaan monta kuvaa, mutta jos kysesssä joku halvempi peruskuohuviini niin sitä tituleerataan kuohuvaksi, kuplajuomaksi (tai esitetään hienommin että: otimme kuplajuomaa juhlahetkeen) ja nämä kuvat onkin sitten otettu niin että pullon etiketti käännetty poispäin :D

Kommentit (160)

Vierailija
61/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:07"]

Land Rovereita näkee aika vähän loppujen lopuksi, sillä on Suomessa niin huono jälleenmyyntiarvo ja oikeasti varakkaat ajattelevat myös sitä.

[/quote]

Olen käymässä äitini ja hänen miesystävänsä luona täällä Espoon Haukilahdessa ja molemmilla ökyrikkailla naapureilla on Range Rover Sportit. Äitini ja miehensä ovat melko varakkaita mutta heillä on Nissanin pikkumaasturi :D

[/quote]

land rover tai range rover, kumpikin näyttää aika dorkalta ellet ole joku hevostilallinen. Nämä autoasiathan ovat ihan valintakysymyksiä, jotkut varakkaat eivät ollenkaan halua panostaa autoihin, joillekin on tärkeää että on joku erikoinen.Tässä meidän taloyhtiön rannassa (2-3 taloyhtiötä) ovat kalleimmat autot jaguar, porche cayenne, porchen eri urheiluautot, "massaa" ovat kaikki bmw:n ja audin eri mallit mukaanlukien maasturit sekä volvon maasturit. Volvon farmarilla ei taida ajaa enää kukaan.

[/quote]

Öh ja köh. Eihän se Jaguar hinnassa ole yhtään sen kalliimpi vastaavien MB/BMW/Audi-mallien kanssa. Volvo onkin sitten ihan eri luokan hinnoittelussa.

Itse asiassa varusteet Mersuun maksaa enempi kuin Jaggeen. Tiedän tämän, koska vanhempani ostivat samaan aikaan uuden Jaguarin kuin minä Mersun.

[/quote]

ei tässä nyt sitä halvinta, saabin näköistä, jaggea tarkoitettukkaan... :D

Vierailija
62/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh ja köh. Eihän se Jaguar hinnassa ole yhtään sen kalliimpi vastaavien MB/BMW/Audi-mallien kanssa. Volvo onkin sitten ihan eri luokan hinnoittelussa.

Itse asiassa varusteet Mersuun maksaa enempi kuin Jaggeen. Tiedän tämän, koska vanhempani ostivat samaan aikaan uuden Jaguarin kuin minä Mersun.

[/quote]

Minun miehen veli haki yritykselleen edustusautoa, ja hänellä oli koeajossa uusi Jaguar jonka hinnat alkaen 98 000 euroa joten en nyt ihan luokittelisi samaan kastiin tavis&taksi-Mersujen kanssa, ellei kyseessä joku Mersun 63 AMG menopeli....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kellään kiinnostaa noi teidän autoviestit, perustakaa oma ketju sille, ja palataan blogikeskusteluun?

Vierailija
64/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:35"]

land rover tai range rover, kumpikin näyttää aika dorkalta ellet ole joku hevostilallinen. Nämä autoasiathan ovat ihan valintakysymyksiä, jotkut varakkaat eivät ollenkaan halua panostaa autoihin, joillekin on tärkeää että on joku erikoinen.Tässä meidän taloyhtiön rannassa (2-3 taloyhtiötä) ovat kalleimmat autot jaguar, porche cayenne, porchen eri urheiluautot, "massaa" ovat kaikki bmw:n ja audin eri mallit mukaanlukien maasturit sekä volvon maasturit. Volvon farmarilla ei taida ajaa enää kukaan.

[/quote]

:D Minun isosisko vaihtoi Cayennen Rangen Sporttiin, koska uuden Cayennen varoitusvalot vilkkuivat pahemmin kuin amerikkalainen joulukuusi, vikaa ei selvinnyt, eikä ollut tyytyväinen huoltoon joka sijaitsee Itä-Helsingissä jollain alueella jossa liikkui paljon maahanmuuttajia, ja jonne aina pitkät odotusajat. Rangella on huoltopiste Espoossa joten sekin vaikutti valintaan koska asuvat siellä rannikolla, mutta on ollut erittäin tyytyväinen Rangeen (no olisin minäkin jos minun mies maksaisi minulle 100 000e auton, heh!) ja jos Ranget kelpaavat Brittien kunkkuperheelle niin miksei hänellekin ;D Voin sanoa että sen kyyti on ainakin juhlavaa ja turvallisen tuntuista moneen muuhun maasturiin verrattuna. Suomessa saisi vaan olla vähän isommat parkkiruudut joka paikassa.

[/quote]

Mutta kumpi Cayenne se oli? Porsche vai peräti oikein aito Porche? :D

Vierailija
65/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, pysyteltäisiinkö aiheessa!

Seuraavat asiat on tulleet varmasti selväksi:

- Bloggaajat saavat kuvailla/kirjoittaa/yms mitä haluavat

- Mutta lukijoilla on yhtälailla oikeus ihmetellä em. aiheita

- Oikeus on myös ihmetellä, kuka masokisti lukee mielestään epämiellyttäviä blogeja

- Jokainen saa käyttää rahansa, mihin tahtoo

- Ei ole yksiselitteistä tapaa tunnistaa "rikasta" ulkoapäin

- Jne

Aihe oli siis: miten bloggaajat tarkoituksellisesti johtavat harhaan värittämällä glamouria elämäänsä?

Vierailija
66/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:39"]

Land Rovereita näkee aika vähän loppujen lopuksi, sillä on Suomessa niin huono jälleenmyyntiarvo ja oikeasti varakkaat ajattelevat myös sitä.

[/quote]

Olen käymässä äitini ja hänen miesystävänsä luona täällä Espoon Haukilahdessa ja molemmilla ökyrikkailla naapureilla on Range Rover Sportit. Äitini ja miehensä ovat melko varakkaita mutta heillä on Nissanin pikkumaasturi :D

[/quote]

[/quote]

[/quote]

ei tässä nyt sitä halvinta, saabin näköistä, jaggea tarkoitettukkaan... :D

[/quote]

Joo, en minäkään tarkoittanut sitä halvinta Mersua, sitä, missä on A perässä... :)

Ne varusteet on muuten hinnoiteltu aikas pitkälti saman hinnoittelun mukaan, oli kyse sitten kyseisen automerkin halvemmasta tai kalliimmasta mallista, ystävä rakas... :P

Vierailija
67/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:41"]

Mutta kumpi Cayenne se oli? Porsche vai peräti oikein aito Porche? :D

[/quote]

Cayennepippurilla maustettu nyhtöPossu taisi pikemminkin olla kyseessä!! :D

Vierailija
68/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se VIINAN määrä blogeissa, naisihmisten blogeissa ja instassa vieläpä!

Pakollinen luksuselämän määritelmä on alkoholijuoma lasissa + merkkilaukku nykyään? Molempia on kaivattu kauan.

Olen aidosti huolissani, koska nuoremmat ottavat sellaisesta elämästä mallia. Liikaa viinaa, ja laukut mennään ostamaan pikavipeillä koska idoleillakin on?

Vierailija
69/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minun miehen veli haki yritykselleen edustusautoa, ja hänellä oli koeajossa uusi Jaguar jonka hinnat alkaen 98 000 euroa joten en nyt ihan luokittelisi samaan kastiin tavis&taksi-Mersujen kanssa, ellei kyseessä joku Mersun 63 AMG menopeli....

[/quote]

Sattuneesta syystä mulla on tässä pöydällä uusin MB magazine. Mersujen lähtöhinnat: CLS 79 000 euroa, M-sarja 83 000 euroa, GL 118 000, G 163 000, SL 138 000, S 125 000. Ja nuo on siis lähtöhintoja, ei sisällä vielä esim. automaattivaihteistoa tai nahkapenkkejä tms.

Vierailija
70/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääs nyt vittuun tuon autojankkaamisen kanssa!! Janoan lisää paskaa bloggaajista.

Vierailija
71/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ok, eli veljellesi on ilmesesti suositeltu XF-mallia Sehän on Jaguarin vastine S-mersulle. S-mersun alkaen hinta on 125 000 euroa, xfn tuo 95 000 tai niillä main. Pieni hinnanero minusta.

Vierailija
72/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:48"]

Menkääs nyt vittuun tuon autojankkaamisen kanssa!! Janoan lisää paskaa bloggaajista.

[/quote]

Just. Tuo kertookin kaiken.

Vierailija
73/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai keksien pahvilaatikkorasia antaa feikin/väärän/glamourin kuvan jonkun elämästä? Huutonaurua.

Vierailija
74/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustakaa oma keskustelu autojutuillenne tai teen sen puolestanne. Täällä puhutaan nyt bloggaajista, eikä teidän/vanhempien/miehen/siskon/veljen/kaverin/kuningasperheen autoista.

Vierailija
75/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 13:57"]

kyllä mä teen enemmän hyödyllistä autolla, kuin viidellätoista yli tonnin arvoisella laukulla. jokainen tyylillään.

[/quote]

Niin, SÄ teet. Mä asun paikassa, josta on alle 100 metriä niin metroon, bussiin kuin raitiovaunuunkin. Kuinkahan paljon minä teen mitään autolla, kun btw ruokakauppakin on näköetäisyydellä?

[/quote] ootko kuullut ikinä esim säästämisestä? Etkö aio ikinä vaikka hankkia lapsia ja muuttaa isompaan asuntoon? Kyllä yleensä ne kalliit laukut ostetaan ns. Ylimääräisellä rahalla, sitten kun on omistusasunto jne, kuten xentulla vaikkapa. Se on wannabeta että asutaan vuokralla palkka ehkä 3000t kuussa max. Mutta yritetään näyttää varakkaalta vaattein ja laukuin.

Vierailija
76/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uuden luksustuotteen logoilla, katsokaa kaikki, nyt lähden ostamaan lisää verottomia laukkuja jostain lomakohteesta, katsokaapas tätä lentokenttäloungea jossa joudun siemailemaan lasista heti aamusta, ja sitten tässä on ihana luksushotelli (vaan ei meidän) meidän kohteesta ja sitten tuliaisviinejä lipitellään taas 10 blogikuvan verran, käydään blogitreffeillä esittelemässä uudet laukut muiden bloggaajien laukuille ja annetaan niiden laukkujen haistella toisiaan kuin olisivat lemmikkejä, ja sitten kuvataan jotain samaa kohtaa asunnosta ja lopulta haaveillaan uudesta matkasta ja laukusta ja korkataan taas skumppa.

Miksi tuollaiselle sisällöttömälle elämälle pitäisi olla kateellinen?

Vierailija
77/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kun tietyt rouvat esittelee netissä ja kaupungilla laukkujaan ylpeämmin ja autuaammin kuin omia jälkikasvujaan : (

Vierailija
78/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei pysty olemaan "piilorikas". Ihan hyvällä omatunnolla voi kerran vuodessa katsastaa kuinka paljon kukakin tienaa ja sen perusteella sanon että suurin osa bloggaajista on köyhiä, eivät siis edes keskituloisia ja elävät velaksi.

Vierailija
79/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 13:04"]

Jees ja yksi täälläkin kovasti käsitelty sisustusbloggaaja tekee postauksia, joissa sama viinipullo on kiedottu valkoiseen liinaan, jottei lukija näe, että pullo on tyhjä. Tekee kattaukset kahdelle ja viinit sun muut, mutta vähän hämää, että aina sama pullo tyhjänä.

[/quote] 

Mistä se ne viinit laseihin sitten laittaa, jos kerran pullo on aina sama jo ammoin tyhjentynyt? Eikä tyhjentyneen pullon piilottelussa muutenkaan mitään itua olisi. Ennemmin luulisi että pulloa peittelemällä pyrittäisiin peittämään viinin merkki, ei pullon tyhjyys.

Vierailija
80/160 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] audit volvoja halvempia, bmw vähän kalliimpia mutta mikään noista ei ole mikään rikkaiden auto. Volvoa ajaa suomenruotsalaiset ja bmwta miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi