Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vappuaattosi meni noin niinkun omasta mielestä ja entä muiden palaute?

Vierailija
01.05.2026 |

Kävin kapakissa ja totesin, että örvellys ei ole katoava luonnonvara. 

Jonnet pyörii baareissa aina vaan isompina laumoina meuhkaamassa ja uhoamassa toisilleen. 

Naiset tai naisoletetut sensijaan ovat kohta kaikkomassa baareista kokonaan.

Ne naiset, keitä olivat edes hieman nähneet vaivaa ulkonäkönsä eteen jaksoivat kuitenkin jakaa selfieitään loputtomasti..

Mikä korvaa baariyöelämän tulevaisuudessa, koska bilettäminen on jo sitä, että joudut seuraamaan sivusta pelkkää örvellystä tai ylipäänsä kokemaan pelkkää myötähäpeää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilta ei ole tullut mitään moitteita, ainakaan vielä

Vierailija
2/15 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona ja söin jäätelöä. Ainoa palaute tuli vauvapalstalta, se ei ole koskaan imartelevaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olin kotona miehen kanssa, ei tullut sanomista.

Vierailija
4/15 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALAUTE?

Vierailija
5/15 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpolla saa palautetta älykellolta, joka sanoi, että ylläpitävää liikuntaa eilen.

Vierailija
6/15 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuorosta kotiin ja sitten nukkumaan. Tänään menen puoliltapäivin punttisalille nostamaan rautaa 💪

M39

Vierailija
7/15 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kivasti. Kotona olin ja söin pizzaa. En usko että saan siitä minkäänlaista palautetta. Enkä muutenkaan kaipaa palautetta, olen itseohjautuva ja henkisesti terve aikuinen.

Vierailija
8/15 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan vietti vappuaaton yksin juhlien?

Vierailija
9/15 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoin koko yön kirjaa lukien, nettiä selaten ja konvehteja syöden. Äsken söin täytekakkua ja join kahvit. Kymmenen jälkeen ajattelin ruveta nukkumaan. Eilen nousin iltakuudelta ja olen ollut siitä lähtien hereillä. Varmaan menee taas vähintään iltakuuteen, että nousen laittamaan aamupuuron ja kahvit.

Vierailija
10/15 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin terassilla kaverin kanssa ja mukava juttutuokio oli. Otettiin muutamat ja sitten suunnistin kotiin grillaamaan. Ei örvellystä ja terassikin oli jotenkin hiljainen. No, ehkä ajankohta oli siihen liian varhainen. (Klo 17).

Palautetta en ole saanut keneltäkään.

Vierailija
11/15 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuorossa kotiin hyvin mureutettuna. Tänään toinen ilta vielä villimmässä menossa. Hälyillä mennään, ei haittaa.

Vierailija
12/15 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona koiran kanssa, se vaikutti tyytyväiseltä meidän "vappumarssiin" metsäpolkuja pitkin, muuta palautetta ei ole tullut. Katsotaan jos tänään olisi hurjempi meno.

Vierailija
13/15 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin pikkumunkit jälkkäriksi eilen. Siinä oli meidän aattojuhlinta. 

Valvoin kyllä sohvalla istuen vähän liian myöhään kun en malttanut mennä nukkumaan. Puoliso oli nukahtanut aiemmin, niin ei tullut siitäkään palautetta. 

Vierailija
14/15 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin meni. Sain ruokajonosta hyvän satsin ja sain vihdoin tiskattuakin. Palautetta ei tullut.

Vierailija
15/15 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikohan vietti vappuaaton yksin juhlien?

Hyvin meni yksinkin!!

Katsoin Teemalta hienon Led Zeppelin-dokkarin, ja mussutin sipsejä ja join limua. 

Selvinpäin! Eikä ole ollut kankkunen tänä aamuna!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi