Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaveella olen oppinut kirjoittamaan ja reagoimaan nopeasti

Vierailija
16.03.2014 |

kaikenlaisiin asioihin ja antamaan kommentteja ja ottamaan kantaa mitä erilaisempiin asioihin. Aavella roikkuminen ei kohdallani ole ollut vain hyödytöntä ajan haaskausta. Nyt harkitsen jollekin uralle siirtymistä, jossa joutuisi kirjoittamaan paljon. Ootteko käyneet suomi24 palstalla "Kirjailijanalut"? Olen vähän pettynyt, kun sillä palstalla ei ole vipinää kirjoittamisesta tykkäävien välillä vaan aika hiljaista...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinkirjoitus haltuun kaikkein ensimmäiseksi.

Vierailija
2/3 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinkirjoitus kuuluu osana siihen että muut ymmärtävät mitä yrittää sanoa. Se ei ole vain kielioppia, vaan yleensä ymmärrettävää kieltä niille joiden juttuja on tarkoitus lukea. Siihen ei aina pelkkä innostuneisuus tai halua sanoa riitä.

Sitten on tietenkin niitä joille kirjoittaminen on silkkaa terapiaa. Eikä sitä pidä väheksyä. Ei se ole millään tavalla väheksyttävämpi tapa hoitaa itseään kuin napsia eriväriä nappeja joiden pitäisi auttaa siihen ja tähän, mutta jotka monesti vain vievät ojasta isompaan ojaan.

Mutta aiva liian tosissaan kirjoittamista ei pidä ottaa. Silloin se käy mielenterveyden päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tosiaankaan pysty keskustelufoorumeilla kirjoittamaan vaikuttavasti, niin on aivan turha kuvitella kirjoittavansa yleisesti mitään kiinnostavaa. Ehkä voi jotain nuoleskelua kirjoittaa, mutta ei mitään sellaista mistä olisi itse ylpeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan