Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rukousaihe uskoville

Vierailija
16.03.2014 |

Pyytäisin uskovaisilta esirukousta nykyisen tilanteeni puolesta, joka on nyt niin mutkikas, etten edes jaksa rukoilla itse vaan tarvitsen esirukoilijoita. Jouduin jo toisen kerran koulun järjestämästä työharjoittelupaikasta pois. Tämä oli kolmas harjoitteluni, ensimmäisestä jouduin pois, toinen meni tosi hyvin, mutta nyt taas jouduin pois tästä kolmannesta. Tuossa paikassa mistä jouduin pois, kohtasin sinne vakituisesti töihin tulevan henkilön, jonka kanssa minulla oli suuria vaikeuksia vuonna 2010 ja ikävät muistot tulivat mieleeni, en edes kyennyt tervehtimään häntä eikä kyllä hänkään minua. Olen miettinyt, että onkohan parempi, että lopetan koulun ja laitoin opettajalle asiasta viestiä. Toisaalta olisin menossa työharjoitteluun erääseen toiseenkin paikkaan ja se jäisi kevään viimeiseksi harjoitteluksi. Muutenkin on ollut vaikeuksia joittenkin koulukavereitten ja myös opettajan kanssa. Voitteko kaikki uskovaiset rukoilla näitten asioitteni puolesta, että asiat sujuisivat parhain päin. Muuten meni hyvin tuo harjoittelu, mutta sitten siellä tuli ihan yllättäviä vaikeuksia. Nyt minua pelottaa se, mitä opettaja sanoo siihen, kun epäonnistuin koulussa ja kun kerroin siitä, että olin menny sairaalan lääkärillekin kertomaan muun muassa koulukavereista ja opettajista joitten kanssa ollu ongelmia.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että jospa te neuvotte vain hyvää tarkoittaaksenne, kun ehkä jossakin on minulla oikeanlaisia ja hyviä ystäviä mutta voin ne ystävät saada vasta sitten kun en enää jauha tuosta lääkäristä blogissani. niin kauan kun jauhan, ne ystävät pysyvät loitolla minusta ja karttavat minua.

Vierailija
82/82 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna vaan miettisin tekemisiäsi jos kerran haluat ystäviä itsellesi? Silloin kuuluu itsekkin osata olla ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme