Rukousaihe uskoville
Pyytäisin uskovaisilta esirukousta nykyisen tilanteeni puolesta, joka on nyt niin mutkikas, etten edes jaksa rukoilla itse vaan tarvitsen esirukoilijoita. Jouduin jo toisen kerran koulun järjestämästä työharjoittelupaikasta pois. Tämä oli kolmas harjoitteluni, ensimmäisestä jouduin pois, toinen meni tosi hyvin, mutta nyt taas jouduin pois tästä kolmannesta. Tuossa paikassa mistä jouduin pois, kohtasin sinne vakituisesti töihin tulevan henkilön, jonka kanssa minulla oli suuria vaikeuksia vuonna 2010 ja ikävät muistot tulivat mieleeni, en edes kyennyt tervehtimään häntä eikä kyllä hänkään minua. Olen miettinyt, että onkohan parempi, että lopetan koulun ja laitoin opettajalle asiasta viestiä. Toisaalta olisin menossa työharjoitteluun erääseen toiseenkin paikkaan ja se jäisi kevään viimeiseksi harjoitteluksi. Muutenkin on ollut vaikeuksia joittenkin koulukavereitten ja myös opettajan kanssa. Voitteko kaikki uskovaiset rukoilla näitten asioitteni puolesta, että asiat sujuisivat parhain päin. Muuten meni hyvin tuo harjoittelu, mutta sitten siellä tuli ihan yllättäviä vaikeuksia. Nyt minua pelottaa se, mitä opettaja sanoo siihen, kun epäonnistuin koulussa ja kun kerroin siitä, että olin menny sairaalan lääkärillekin kertomaan muun muassa koulukavereista ja opettajista joitten kanssa ollu ongelmia.
Kommentit (82)
Rukoilen että näet asiassa oman osuutesi ja lakkaat syyttelemästä kaikkia muita tilanteestasi. Ymmärrän kyllä miten hankalia harjoittelut voivat olla jos siellä on joku täysi mulkku, mutten usko että kaikki opettajat ja oppilaat ovat sinua vastaan syyttä suotta ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:27"]
Rukoilen että näet asiassa oman osuutesi ja lakkaat syyttelemästä kaikkia muita tilanteestasi. Ymmärrän kyllä miten hankalia harjoittelut voivat olla jos siellä on joku täysi mulkku, mutten usko että kaikki opettajat ja oppilaat ovat sinua vastaan syyttä suotta ainakaan.
[/quote]
Olen samaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:27"]
[/quote]
en minä mielestäni ole syytellyt ketään. olen YRITTÄNYT parhaani mutta en vaan aina jaksa ja jos en jaksa niin sillon en vaan jaksa. En minä syyttele. en ainakaan tiedosta syytteleväni. Miten se ilmenee että syyttelisin?
Rukoilin puolestasi. Uskon, että kaikki menee hyvin ja Jumala voi antaa paremman harjoittelupaikan sinulle ja nostaa noiden vaikeilta tuntuvien asioiden yli.
Rukoilen että Jumalan tahto tapahtuisi tässäkin asiassa. Se on lopulta parasta. Pidä huoli, että sinulla on oikea asenne Jumalan edessä. Luota Jumalaan, Hän hoitaa asiasi. "Olkaa hiljaa/rauhassa, Herra taistelee puolestanne."
Oma osuuteni on tämä: olin joskus neljä vuotta sitten joutunu vaikeuksiin henkilön kanssa jonka kohtasin, asia tuli mieleeni niin etten kyenny hillitsemään itseäni, alkoi pyörryttää, oksettaa ja veri pakeni päästäni. en vaan pystyny olemaan siinä tilanteessa ja minua iljetti. On ollut muutenkin tilanteita joissa EN PÄRJÄÄ YKSIN ja sen takia joskus nuorempana koetin hakea itselleni henkilökohtaista avustajaa, joka olis mukana tilanteissa ja neuvoisi joka tilanteessa erikseen miten toimitaan. nyt kun sellaista ei ole, olen jotenkin liian yksin ihmisten kanssa ja kuormitun liikaa ja silloin menetän itsehillintäni ja saatan käyttäytyä arvaamattomasti ja olla henkisesti väkivaltainen. ymmärrän ette mikään sairaus oikeuta esim nyt siihen henkiseen väkivaltaan, mutta en tiedä miten tulee toimia kun ei ole ketään joka voisi opastaa.
Siis mitä ihmettä sitten teit siellä harjoittelussa?
Varmaan olet kuullut sen sadun siitä tyypistä joka ei kelpuuttaanut mitään pelastusvenettä ja helikopteria avukseen koska jumala hänet pelastaa ja sitten kun ei jumalaa kuulunut niin kävi ilmi että ne apujoukot olivat hänen lähettämänsä vastaus rukouksiin. Mitäpä jos antaisit nyt näiden rukoiluhommien olla ja hakeutuisit kunnon terapeutille. Joo aivan oikein. Se on sinun itsesi vaan vaadittava vaikka väkisin. Se ilman muuta sinulle kuuluu.
Hyvä että näet oman tilanteesi ja oman heikkoutesi. On tavallaan helpottavaa huomata itse, että on psyykkisesti aivan loppu eikä pysty enää mihinkään. Mutta Jeesus ei jätä sinua yksin! Vaikuttaa siltä, että tarvitset apua ja turvallisuuden kokemusta. Rukoilen, että saat rauhan ja varmuuden siitä, että saat kaiken mitä oikeasti tarvitset. Suosittelen, että hakeudut hyvälle uskovaiselle terapeutille. Uskon, että Jumala johdattaa sinua tässäkin asiassa.
Rukoilin puolestasi. Herran siunausta ja varjelusta sinulle.
Ai ei voi olla hyvä terapeutti jos ei ole uskovainen? Tuo on juuri sitä epätervettä uskovaisuutta. Veikkaan että aloittaja on juuri tuollaisten vahingollisten uskovaisten uhri ja aivopesemä, ja siksi hänellä on noin kamalia vaikeuksia. Suosittelen uskontojen uhrit ry:tä ensimmäiseksi.
Ihan varmasti ei pärjää ja jaksa missään sosiaalisissa tilanteissa jos on opetettu näkemään saatana jokaisessa vastaantulijassa joka ei ole saman lahkon kiihko jäsen.
Siis mikä oli se syy että jouduit pois harjoittelusta?
Rukoilu on hyödytöntä tyhjälle puhumista. Turhaa hommaa kaikenkaikkiaan.
Kyllä surettaa: aina tämän Hennan jutut menee tällaiseksi epäasiallisuudeksi. Aloittaa tänne ihan normaalin oloisestikin näitä viestiketjujaan, sitten joku huomauttaa siitä, että vainoaa tunnetusti lääkäreitään ja hoitajiaan pitkin nettiä. Ensin sitten esittää yhteistyöhaluista, mutta kun kysellään, miksei lopeta vainoamistaan tai poista viestejään, niin johan alkaa haukkua palstalaisia, joskus erittäinkin törkeästi. Silti tämä vielä leikkii jotain uskovaista ja ihmettelee, ettei ole ystäviä.
Kun olen puhunut että tuntemani uskovat on joitakin ihmisiä vastaan, niin en tarkoittanut edes av-mammoja vaan joitakin kanssani 10-15 vuotta sitten tekemisissä olleita terveydenhuollon ammattilaisia, mutta jos te av-mammatkin ajattelette minusta niin samalla tavalla kuin he, että luulette, että teistä puhutaan niin ymmärrän nyt että kaikkeen mitä aikoinaan minulta on kielletty tekemästä ja mikä on minusta ollu esim outoa suhtautumista minua kohtaan niin se kaikki on ollu esim opetustoimessa ja terveydenhuollossa lapsuudesta varhaiseen aikuisuuteen saakka varmaan yritys auttaa minua pois väärästä tavasta toimia ja samalla on yritetty myös suojella muita ihmisiä minun haitalliselta käytökseltä ja siihen ne on perustuneet ne kaikki kiellot, rajoitukset, varotoimet ja muut, on yritetty auttaa minua pois väärästä ja suojella etten vahingoita ketään muutakaan ja se on ollu heidän velvollisuus.
jos en olis takertunu keneenkään niin minuakin olis normaalisti kohdeltu ja oltu mullekin ihan yhtä ystävällisiä kuin muillekin.
metsä vastas jo päivähoidosta asti siten miten sinne huusin.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:33"]
Tulipa hiljaista. Mikäs sinut noin hiljaiseksi sai, vanhojen juttujen tonkija? ei ole aikakonetta keksitty vielä tähän päivään mennessä enkä tietojärjestelmiinkään pysty murtautumaan, joten ei voi mitään sille että ne entiset nimellä kirjottamani jutut tuosta henkilöstä siellä vielä on.
[/quote]
Mikä estää sinua poistamasta ne blogistasi? Pääsethän itse sitä hallinnoimaan. Samaten sellaiset FB-viestit ja faniryhmät jotka on itse kirjoittanut ja luonut, pitäisi saada ihan itse poistettua.
Niissä ympäristöissä missä ei ole ilmenny takertumista kehenkään, minua on kohdeltu normaalisti ja oon saanu tehdä normaaleja asioita.
takertuminen on ilmeisesti yksi eniten varotoimia ja ihmisen itsensä ja ympäristön suojelutoimia aiheuttava juttu käytöksessä, etenkin kun se on pitkäaikaista ollut ja jos tieto siitä on levinny jonnekin muuallekin.
Nyt kannattaa itse toimia paremmin (ja vaikka rukoilla siihen lisäksi).