Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rukousaihe uskoville

Vierailija
16.03.2014 |

Pyytäisin uskovaisilta esirukousta nykyisen tilanteeni puolesta, joka on nyt niin mutkikas, etten edes jaksa rukoilla itse vaan tarvitsen esirukoilijoita. Jouduin jo toisen kerran koulun järjestämästä työharjoittelupaikasta pois. Tämä oli kolmas harjoitteluni, ensimmäisestä jouduin pois, toinen meni tosi hyvin, mutta nyt taas jouduin pois tästä kolmannesta. Tuossa paikassa mistä jouduin pois, kohtasin sinne vakituisesti töihin tulevan henkilön, jonka kanssa minulla oli suuria vaikeuksia vuonna 2010 ja ikävät muistot tulivat mieleeni, en edes kyennyt tervehtimään häntä eikä kyllä hänkään minua. Olen miettinyt, että onkohan parempi, että lopetan koulun ja laitoin opettajalle asiasta viestiä. Toisaalta olisin menossa työharjoitteluun erääseen toiseenkin paikkaan ja se jäisi kevään viimeiseksi harjoitteluksi. Muutenkin on ollut vaikeuksia joittenkin koulukavereitten ja myös opettajan kanssa. Voitteko kaikki uskovaiset rukoilla näitten asioitteni puolesta, että asiat sujuisivat parhain päin. Muuten meni hyvin tuo harjoittelu, mutta sitten siellä tuli ihan yllättäviä vaikeuksia. Nyt minua pelottaa se, mitä opettaja sanoo siihen, kun epäonnistuin koulussa ja kun kerroin siitä, että olin menny sairaalan lääkärillekin kertomaan muun muassa koulukavereista ja opettajista joitten kanssa ollu ongelmia.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ollut hyviäkin hoitosuhteita, joissa hoitaja tai lääkäri on jutellu ystävällisesti mutta minä itse en ole alkanut vainota hoitajaa tai lääkäriä. ei ole vaan ollut sille tarvetta sillä hetkellä eikä niissä ole ollu mitään sellaista erikoista joka olis provosoinu minussa esille tarpeen vainota tai häiritä.

Vierailija
62/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että yrität vielä täältä av-palstalta yllyttää ihmisiä häiritsemään tämän paljon kestäneen lääkärin yksityiselämää? Eiköhän nyt tehdä ihan vain niin, että sinä jätät sen lääkärin rauhaan eikä kukaan muukaan ota sinun asioissasi edes yllytyksestäsi häneen mitään yhteyttä. Ja sinä voisit lopettaa hänestä nimellä kirjoittelun sinne blogiisi.

Vai haluaisitko sinä Henna, että me tältä palstalta perustaisimme myös blogin, jossa sinusta koko ajan tarinoitaisiin mielikuvitusjuttuja koko nimelläsi? Koska kyllähän sinun koko nimesi on tuolta blogista vain parin klikkauksen päässä. 

Vaikutat kuitenkin olevan varsin älykäs ihminen, joten kyllä sinun on edelleen mahdollista oppia empatiaa toisia ihmisiä kohtaan. Älä heittäydy avuttomaksi uhriksi vaan mieti, miltä itsestäsi tuntuisi, jos muut ihmiset tekisivät sinulle samoin kuin sinä teet heille blogissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos et saa ajatuksiasi loppumaan, niin sitten eivät lopu. Tärkeintä on se, ettet tekojen tasolla toteuta niitä: et ota yhteyttä, et kirjoita tästä ihmisestä nimeltä mitään jne. Se riittää hänen osaltaan, eivät häntä voi vahingoittaa sinun pääsi sisällä pysyvät ajatukset.

Vierailija
64/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:13"]

Ai että yrität vielä täältä av-palstalta yllyttää ihmisiä häiritsemään tämän paljon kestäneen lääkärin yksityiselämää? Eiköhän nyt tehdä ihan vain niin, että sinä jätät sen lääkärin rauhaan eikä kukaan muukaan ota sinun asioissasi edes yllytyksestäsi häneen mitään yhteyttä. Ja sinä voisit lopettaa hänestä nimellä kirjoittelun sinne blogiisi.

Vai haluaisitko sinä Henna, että me tältä palstalta perustaisimme myös blogin, jossa sinusta koko ajan tarinoitaisiin mielikuvitusjuttuja koko nimelläsi? Koska kyllähän sinun koko nimesi on tuolta blogista vain parin klikkauksen päässä. 

Vaikutat kuitenkin olevan varsin älykäs ihminen, joten kyllä sinun on edelleen mahdollista oppia empatiaa toisia ihmisiä kohtaan. Älä heittäydy avuttomaksi uhriksi vaan mieti, miltä itsestäsi tuntuisi, jos muut ihmiset tekisivät sinulle samoin kuin sinä teet heille blogissasi.

[/quote]

Hänen nimensä ei ole mikään Eve Soroppi vaan hänellä on aivan muu nimi ja tuolla nimellä häntä kutsui minun entinen kaveri.

Se mitä hänestä kirjoitan, ei kuulu teille. Enkö ole tätäkin jo sata kertaa sanonut vai oletko sinä itse tuo henkilö?

Jos sinä itse olet tuo ihminen tai hänen tuttu niin voin lopettaa, mutta jos olet vieras ihminen niin en lopeta.

hän osaa itse sanoa minulle tai esim ottaa terapeuttiini yhteyttä asioista jos hän haluaa minun ne jutut lopettavan. jos hän vaatii niitä loppumaan, hän osaa teiltä itse siihen pyytää apua.

minuakaan ei kukaan auta jos en itse pyydä. miksi häntä sitten pitäs?

kukaan ei minuakaan tuolla tavalla puolusta.

Miksi AINA kaikkia muita puolustetaan enemmän kuin minua?

Vierailija
65/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt kukaan halua että hänestä kirjoitellaan netissä kaikkea paskaa. Kirjoita vaikka omasta elämästäsi vaan?

Vierailija
66/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ottaa aivoon kun te täällä hoivaatte ja puolustatte häntä ikäänkuin HÄN olisi teidän lapsenne?

hän ei ole teidän lapsenne. ja hän osaa itse pitää puolensa ilman teidän mitätöntä, halpaa ja merkityksetöntä "apua" josta on vain haittaa. Enemmän olisi teistä hänellekin apua jos pysyisitte poissa tieltä. Hän ei ole teidän avustanne kiitollinen vaan minä uskon että hän nauras teille paskasen naurun ja sanos että mitä vittua te typerät lapset autatte? näin hän sanos.

Vierailija
67/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEILLE EI KUULU MITÄ MINÄ HÄNESTÄ KIRJOTAN. Se ei kuulu teille. Pitäkää vaan huoli itsestänne ja omista asioistanne. tuosta teidän "avustanne" ei ole mitään hyötyä eikä mitään apua kenellekään. parhaiten autatte kun kerrotte asiasta jollekin taholle joka voi konkreettisesti tehdä asialle jotakin mutta itse ette ota kantaa. siitä ei ole mitään hyötyä. se kommenttinne valuu kuin vesi hanhen selästä eikä sillä ole mitään vaikutusta mihinkään.

Vierailija
68/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:17"]

[/quote]

Hänen nimensä ei ole mikään Eve Soroppi vaan hänellä on aivan muu nimi ja tuolla nimellä häntä kutsui minun entinen kaveri.

[/quote]

Blogiasi yhtään lukeneet tietävät kyllä kenestä on kysymys, olethan kirjoitellut hänestä (myös ympäri nettiä) myös hänen oikealla nimellään (etunimi+sukunimi) vaikka kuinka paljon.

Vierailija
69/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita reilusti omalla nimelläsi mieluiten ja anna perään vaikka yhteystietosi, niin silloin voisin jotakin ottaa kommenteistasi onkeeni.

Vierailija
70/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:20"]

Hän ei ole teidän avustanne kiitollinen vaan minä uskon että hän nauras teille paskasen naurun ja sanos että mitä vittua te typerät lapset autatte? näin hän sanos.

[/quote]

Älä laita sanoja toisten suuhun. 

Vierailija
71/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:17"]

[/quote]

[/quote]

Blogiasi yhtään lukeneet tietävät kyllä kenestä on kysymys, olethan kirjoitellut hänestä (myös ympäri nettiä) myös hänen oikealla nimellään (etunimi+sukunimi) vaikka kuinka paljon.

[/quote]

ÄLÄ NYT TAAS TAKERRU TUOHON. Kirjoitin ne jutut hänen nimellä ajat sitten jo ja pyysin niitten sivujen ylläpitäjiä poistamaan ne jutut vaan eivät ole poistaneet niitä.

Nyt en ole enää kirjotellu viimeisten kuukausien aikana hänen nimellä mitään. Enkä voi palata aikakoneella siihen aikaan takas jättämään ne kirhoittamatta. voisin tehdä sen jos olis aikakone keksitty vaan kun ei ole.

Vierailija
72/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan ne pois sivuilta joihin ei ole ylläpito-oikeutta ja joita ylläpitäjät eivät poista pyynnöistäni huolimatta? pitääkö yrittää murtautua tietojärjestelmiin ja sitä kautta ne ajat sitten kirjottamani jutut poistaa?

Vierailija
73/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa hiljaista. Mikäs sinut noin hiljaiseksi sai, vanhojen juttujen tonkija? ei ole aikakonetta keksitty vielä tähän päivään mennessä enkä tietojärjestelmiinkään pysty murtautumaan, joten ei voi mitään sille että ne entiset nimellä kirjottamani jutut tuosta henkilöstä siellä vielä on.

se että oon kirjottanu ne ja ne yhä siellä on, niin se ei tarkoita sitä, että nyt parhaillaan niitä sinne vääntäsin, vaan ne on sinne jääneet ja olen pyydellyt niitä pois mutta ei ylläpitäjät niitä sieltä ota.

tätä ei kuitenkaan ilmeisesti sinun pienillä aivoillasi tajuta kun sulla ikää on luultavasti noin 9 vuotta, eikö totta? ja olet kolmannella luokalla vasta.

Vierailija
74/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä vain. Etköhän sitten vihdoin pääse sinne laitoshoitoon. http://www.aspalsta.net/viewtopic.php?p=170531&sid=94014d5a28f0f98bddb55126a03f725f

Vierailija
75/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä sinulle vastanneita on muuten nähtävästi useampi.

Nämä ketjut ikävä kyllä menevät aina samalla tavalla. Aloitat ihan järkevän oloisesti, mutta vähitellen juttusi alkavat mennä yhä omituisemmiksi, kunnes sitten lopuksi kirjoittelet kirosanoja ja törkeyksiä ja joku ilmoittaa ketjun ylläpidolle. Tämän jälkeen menet taas takaisin oman blogisi puolelle ja kohta siellä ilmoittelet, miten kaikki tutut uskovaiset ovat puolellasi av-palstaa vastaan.

Et opi ikinä mitään hyvääkään tarkoittavista neuvoista täällä. Ympäröit itsesi ilmeisesti tosielämässä uskovaisilla, jotka eivät tajua sairautesi todellista laatua ja auttavat sinua ylläpitämään vahingollisia harhakuvitelmiasi.

Vierailija
76/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mä voin rukoilla vaikka emmä tiiä auttaako se koska ei se jumala auta minua jos mä häneltä itselleni jotain pyydän mutta ehkä se tehoaa paremmin jos rukoilen toisen puolesta

Vierailija
77/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:20"]

Hän ei ole teidän avustanne kiitollinen vaan minä uskon että hän nauras teille paskasen naurun ja sanos että mitä vittua te typerät lapset autatte? näin hän sanos.

[/quote]

Älä laita sanoja toisten suuhun. 

[/quote]

En ole myöskään niin lapsi, että noudattaisin automaattisesti kehoitusta vain siksi kun kehoitetaan. olen sehn verran kriittinen, että katson asiayhteyttä ja tilannetta enemmän kuin mitä oletat ehkä aspergerin tai autistin tekevän. sinulle on voitu opettaa että aspergerit totteleen kun kehoitetaan, kehoittipa kuka vain ja missä vain. itse kuitenkin noudatan kehoitusta jos kehoituksessa on mukana vähintään kehoittajan nimi ja mieluiten kuva ja yhteystiedot ja jos ihminen tekee sen virkansa nimissä niin silloin myös ammattinimike. Mikäli haluat minun nousattavan käskyjäsi, tee kirjallinen selvitys itsestäsi ja tilanteestasi joko tähän tai sähköpostiini, jos et siihen kykene niin pyydä joku, vaikka nimeltä itsensä mainitseva nettipoliisi omalla nimellään asia sanomaan. Jos niitä ei tule, en noudata ohjeitasi. minut on opetettu olemaan kriittinen netissä ja luottamaan vain niihin joilla on pokkaa sanoa oma nimensä. en noudata anonyymien ohjeistusta.

kuusivuotias pikkulapsi jolla on asperger voi noudattaakin käskyä, antoipa sen kuka vain. mutta minä en ole pieni lapsi vaan aikuinen.

ota minuun yhteyttä jatkossa sähköpostiin corgipupunen@gmail.com omilla tiedoillasi tai ota yhteyttä tahoon joka omissa nimissään sen voi tehdä.

Vierailija
78/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon ei kannata tänne kirjoittaa jos ei halua nimettömiltä neuvoja

Vierailija
79/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se meiltä ole keltään pois vaikka sinä touhujasi jatkat. Itsellesi teet hallaa, tuollaisena et saa oikeita ystäviä.

Vierailija
80/82 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:40"]

Meitä sinulle vastanneita on muuten nähtävästi useampi.

Nämä ketjut ikävä kyllä menevät aina samalla tavalla. Aloitat ihan järkevän oloisesti, mutta vähitellen juttusi alkavat mennä yhä omituisemmiksi, kunnes sitten lopuksi kirjoittelet kirosanoja ja törkeyksiä ja joku ilmoittaa ketjun ylläpidolle. Tämän jälkeen menet taas takaisin oman blogisi puolelle ja kohta siellä ilmoittelet, miten kaikki tutut uskovaiset ovat puolellasi av-palstaa vastaan.

Et opi ikinä mitään hyvääkään tarkoittavista neuvoista täällä. Ympäröit itsesi ilmeisesti tosielämässä uskovaisilla, jotka eivät tajua sairautesi todellista laatua ja auttavat sinua ylläpitämään vahingollisia harhakuvitelmiasi.

[/quote]

He eivät tiedä sitä, kun en heille puhu kyseisestä henkilöstä eikä kaikki heistä käytä nettiä eikä facebookia eicätkä lue blogiani ja osaan taitavasti pitää ajatukseni ja mieltymykseni piilossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi