Rukousaihe uskoville
Pyytäisin uskovaisilta esirukousta nykyisen tilanteeni puolesta, joka on nyt niin mutkikas, etten edes jaksa rukoilla itse vaan tarvitsen esirukoilijoita. Jouduin jo toisen kerran koulun järjestämästä työharjoittelupaikasta pois. Tämä oli kolmas harjoitteluni, ensimmäisestä jouduin pois, toinen meni tosi hyvin, mutta nyt taas jouduin pois tästä kolmannesta. Tuossa paikassa mistä jouduin pois, kohtasin sinne vakituisesti töihin tulevan henkilön, jonka kanssa minulla oli suuria vaikeuksia vuonna 2010 ja ikävät muistot tulivat mieleeni, en edes kyennyt tervehtimään häntä eikä kyllä hänkään minua. Olen miettinyt, että onkohan parempi, että lopetan koulun ja laitoin opettajalle asiasta viestiä. Toisaalta olisin menossa työharjoitteluun erääseen toiseenkin paikkaan ja se jäisi kevään viimeiseksi harjoitteluksi. Muutenkin on ollut vaikeuksia joittenkin koulukavereitten ja myös opettajan kanssa. Voitteko kaikki uskovaiset rukoilla näitten asioitteni puolesta, että asiat sujuisivat parhain päin. Muuten meni hyvin tuo harjoittelu, mutta sitten siellä tuli ihan yllättäviä vaikeuksia. Nyt minua pelottaa se, mitä opettaja sanoo siihen, kun epäonnistuin koulussa ja kun kerroin siitä, että olin menny sairaalan lääkärillekin kertomaan muun muassa koulukavereista ja opettajista joitten kanssa ollu ongelmia.
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:33"]
Tulipa hiljaista. Mikäs sinut noin hiljaiseksi sai, vanhojen juttujen tonkija? ei ole aikakonetta keksitty vielä tähän päivään mennessä enkä tietojärjestelmiinkään pysty murtautumaan, joten ei voi mitään sille että ne entiset nimellä kirjottamani jutut tuosta henkilöstä siellä vielä on.
[/quote]
Mikä estää sinua poistamasta ne blogistasi? Pääsethän itse sitä hallinnoimaan. Samaten sellaiset FB-viestit ja faniryhmät jotka on itse kirjoittanut ja luonut, pitäisi saada ihan itse poistettua.
[/quote]
jos olet kaverini facebookissa niin voisitko siellä linkittää ne mulle niin sitä kautta sitten poistan? en itse muistakaan mitä kaikkea oon laatinut sinne. kiitos kun sanoit. minä oon vähän epätarkka ja muistamaton, vanhuus ei tule yksin mutta kiva kun sinä virkeä ja kirkassilmäinen peruskouluikäinen nuori autat minua vanhaa. kiitos! :)
[/quote]
Googleta lääkärin koko nimi, sillä löytyy vaikka mitä...
Tulipa hiljaista. Mikäs sinut noin hiljaiseksi sai, vanhojen juttujen tonkija? ei ole aikakonetta keksitty vielä tähän päivään mennessä enkä tietojärjestelmiinkään pysty murtautumaan, joten ei voi mitään sille että ne entiset nimellä kirjottamani jutut tuosta henkilöstä siellä vielä on.
[/quote]
Mikä estää sinua poistamasta ne blogistasi? Pääsethän itse sitä hallinnoimaan. Samaten sellaiset FB-viestit ja faniryhmät jotka on itse kirjoittanut ja luonut, pitäisi saada ihan itse poistettua.
[/quote]
jos olet kaverini facebookissa niin voisitko siellä linkittää ne mulle niin sitä kautta sitten poistan? en itse muistakaan mitä kaikkea oon laatinut sinne. kiitos kun sanoit. minä oon vähän epätarkka ja muistamaton, vanhuus ei tule yksin mutta kiva kun sinä virkeä ja kirkassilmäinen peruskouluikäinen nuori autat minua vanhaa. kiitos! :)
[/quote]
Ei hitto :D
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:11"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
niinhän minä just tein syksyllä ja just sitä kautta pyytelin poistoja mutta kaikki eivät suostuneet poistamaan vaikka pyysin.
Olen tehnyt sen jutun jo eikä kaikki niistä edes poista niitä juttuja vaikka pyytelen kuinka. olen sanonu niille että poistakaa mutta eivät poista. ok. menen uusiksi aloittamaan saman rumban. oon vuodesta 2009 kirjottanu niin monta juttua nettiin että en saa poistettua kaikkea vaikka yritän.
sinäkö olet se pieni 9-vuotias tyttö? puolustatko äitiäsi? voi voi. ymmärrän sinua.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:14"]
[/quote]
niinhän minä just tein syksyllä ja just sitä kautta pyytelin poistoja mutta kaikki eivät suostuneet poistamaan vaikka pyysin.
[/quote]
Googlella löytyy osa FB-viesteistä jotka on mennyt julkiselle seinälle (+ se faniryhmä). Kannattaa vilkaista.
Se down-lapsijuttu että sitä hoitamaan mentäs niin sille oon pyytäny poistoa jo.
ja mitä te minua stalkkaatte? ootteko oikeesti kavereitani facebookissa vai onko asialla joku entinen lääkärini nyt minua patistelemassa johonkin mutta nimettömänä?
Ne itse nettiin laittamasi adressitkin varmasti saisit itse poistettua.
muistaakseni poistelin sieltä adresseja ja nyt kun googlesta hain niin en löytäny adrresseja enää
miltä sivulta löydätte ne adressit, minä en löydä niitä? mutta erään hoitajan nimellä mainittu adressi löytyy kyllä. sen voin myös poistaa. hakekaa uudemman kerran googlesta minä en löydä mitään tai sitten en osaa hahmottaa kaikkea hakemaani kerralla
Se oli facebookissa kehitysvammasivulla ja nyt poistan sen
Tärkeintä on että et enää kirjoittele ihmisistä. Kirjoita vaan omista jutuistasi niin kenellekkään ei tule paha mieli.
Hei. Anteeksi että kysyn, mutta mikset itse poista blogistasi sellaisia postauksia, joissa asiaa käsitellään? Eihän bloggaaja muilta lupaa tarvitse oman bloginsa sisällön hallinnointiin :)
T: Saara
Ainakin se adressi todistetusti on poistettu http://www.adressit.com/terapeuttinen_tyotoimintavapaaehtoistyo_elainta_hoitaen
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 08:24"]
Äläkä hyvä ihminen lähettele postia sen lääkärin esimiehille.
[/quote]
Saatan lähetelläkin, mutta en enää kerro siitä julkisesti blogissa enkä muutenkaan kirjoita blogiini siitä mitä teen. Teen ihan mitä vaan, salassa teiltä.
[/quote]
Tee mitä teet, mutta älä jaksa enää ihmetellä miksei lääkäri halua olla missään tekemisissä kanssasi. Turhaa häntä ahdistelet niillä tukihenkilöjutuillasi, sen verran olet häntä ahdistellut, että hän ei varmasti tukihenkilöksesi ala. Ja noin muutenkin, miksi alkaisi? Ei lääkärit ole potilaidensa tukihenkilöitä, kyllä ne tukihenkilöt on etsittävä muualta.
Hyvä. Sitten seuraavaksi voisit poistaa tämän:
http://www.adressit.com/aulikki_sihvonen_on_suomen_paras_sairaanhoitaja
[/quote]
Tämä!
[/quote]
Saatan lähetelläkin, mutta en enää kerro siitä julkisesti blogissa enkä muutenkaan kirjoita blogiini siitä mitä teen. Teen ihan mitä vaan, salassa teiltä.
[/quote]
[/quote]