Onko kotiisi koskaan ilmestynyt esine, jota kukaan teillä ei tunnista? Esine, josta kukaan ei tiedä, kenen se on ja mistä se tuli?
Löysin äsken keittiön laatikosta vanhan hopeisen kakkulapion, jossa on etunimi, jota kukaan ei tunnista, ja päivämäärä, joka ei merkinnyt kenellekään mitään. Kukaan ei tiedä, mistä se on peräisin, enkä ole koskaan ennen nähnyt sitä.
Kommentit (932)
Markka aikaan Malmilla oli nainen joka varasteli kaupoista lasten vaatteita myi niitä ja toinen euro aikoina joka varastelee vaatteita sukkia alushousuja koruja ja jakelee niitä itämaalaisille asialla uskonto sekä huumeet.Joku pyytää päästä asuntoomme yöksi jolla on 2-3 erilaista kassia ja vaatteet roikkuu päällä,ei meikkiä,matalat kengät puhuu huonosti suomea.Kointähti yhdistys Malmi. Älkää antako mitään ikinä.Rikollisia.
Koiran ruokakuppi löytyi keittiön laatikosta. Ei mitään havaintoa, miten se on meille tullut. Ei ole kenenkään tutun koiran kuppi, kyselty on pitkin kyliä. :D Eikä meillä itsellämme ole koskaan ollut koiraa. Tämä mysteeri tuskin ratkeaa koskaan.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus ex-miehen kans asuessa löytyi välillä jättimäisiä naisten pikkuhousuja sängyn alta. Olen hyvin hoikka, eikä mieskään lihava ollut. Kukaannei tiennyt mistä ne tulivat. Arvoitus oli niin mystinen, että muutamien jälkeen otin miehestä eron.
Tämä on mulle arvoitus.Kuka pimsu paljaana lähtee kotiinsa? Sairasta ...
No mua hämmensi enemmän, että ne oli rumia mummosloggeja. Ja itse käytän paljon sensuellimpaa tavaraa.. Kuka lähtee baariin sellasissa???
Juuri löysin vaatekaapin perältä sukat, joita en tunnistanut. Eivät yhtään omanlaiseni, en koskaan hankkisi tai käyttäisi semmoisia. Asun yksin eikä vieraita ole ymmärrykseni mukaan käynyt aikoihin. Heitin menemään.
Vierailija kirjoitti:
Äitini kuoli ja lasitetulle parvekkeelleni ilmestyi pitkä, valkoinen sulka, lattialle. Tämä 10 vuotta sitten, marraskuussa. Saa nauraa ja sanoa minua hulluksi.
Et ole ainoa, jolle sulka tai höyhen ilmestynyt. Tiedän muitakin . .
Muutin peruskoulun jälkeen toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, mutta vietin viikonloput lapsuudenkodissani. Silloin tällöin tuon lapsuudenkodin sänkyni päälle ilmestyi viikon aikana käyttämättömiä, joskin melko "mummomaisia" naistenvaatteita, joita isäni ei tunnustanut nähneensä aiemmin (asuin yh-isäni kanssa kaksin). Varmuutta vaatteiden alkuperästä ei ole, mutta olemme jälkikäteen sukulaisten kanssa arvelleet, että isäni äiti on katsonut asiakseen ostella minulle kaikenlaista "tarpeellista", koska "eihän nyt miehet osaa lasta hoitaa ja ymmärrä mitä vaatetta se lapsi tarvitsee". Mummo ei tosin koskaan tunnustanut näitä ostoksia kysyttäessä.
(Ja on totta ettei isäni ollut erityisen perillä 16-17 -vuotiaiden vaatemieltymyksistä/-tarpeista, mutta sen verran hänkin ymmärsi, etteivät sängylleni ilmestyneet vaatekappaleet olleet "yhtää siu näkösiä!" 😂)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini kuoli ja lasitetulle parvekkeelleni ilmestyi pitkä, valkoinen sulka, lattialle. Tämä 10 vuotta sitten, marraskuussa. Saa nauraa ja sanoa minua hulluksi.
Et ole ainoa, jolle sulka tai höyhen ilmestynyt. Tiedän muitakin . .
Myös minun parvekkeelleni ilmestyi sulka. Kukaan ei ole kuollut tai muutakaan. Itse tulkitsen asian niin, että kun linnuilla on sulkasato, niin sulkia silloin tippuu. Linnuthan nimittäin vaihtavat puvun. Vanhat ja kuluneet sulat tippuu ja uusia kasvaa tilalle. Usein linnut myös istuskelevat esim. parvekkeiden kaiteilla...
Vierailija kirjoitti:
Teelusikka, joka on täysin eri sarjaa kuin meillä käytössä oleva. Pieni pyyhe (emme käytä pyykkitupaa tai käy kuntosaleilla tms., jossa noita voisi vaihtua).
Meille on ilmestynyt useampikin teelusikka, joita kukaan ei tunnista. Muita aterimia meille ei ole päätynyt. Eihän se mitään häiritse, mutta olisi mielenkiintoista tietää, mistä ne ovat ja miksi juuri teelusikat.
Kuinkahan moni kävelee unissaan ? Se olisi yksi mahdollisuus katoaville ja ilmestyville esineille.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus ex-miehen kans asuessa löytyi välillä jättimäisiä naisten pikkuhousuja sängyn alta. Olen hyvin hoikka, eikä mieskään lihava ollut. Kukaannei tiennyt mistä ne tulivat. Arvoitus oli niin mystinen, että muutamien jälkeen otin miehestä eron.
Tämä on mulle arvoitus.Kuka pimsu paljaana lähtee kotiinsa? Sairasta ...
No mua hämmensi enemmän, että ne oli rumia mummosloggeja. Ja itse käytän paljon sensuellimpaa tavaraa.. Kuka lähtee baariin sellasissa???
Rumissa alusvaatteissa käy flaksi. Etkö nyt sitä tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Takapihan terassilta löytyi miesten Kalevalakoru. Kaikilta meillä käyneiltä tuttavilta kyseltiin, mutta kukaan ei tunnustanut omakseen, eikä lapsetkaan tienneet kellään kaverillaolleen sellaista. Ehkä joltain murtovarkaalta tipahtanut :D
Harakka tuonut aarteen jemmaan.
Tupakka-aski siivouskomeron hyllyltä. En polta eikä mieskään, lapsi oli vasta 2v. Meillä kyllä käy vieraita jotka polttavat, mutta miksi he olisivat käyneet siivouskomerolla ja jemmanneet savukkeitaan sinne?
Mun ja miehen 2 hengen talouden pyykkikoriin ilmestyi lyhytlahkeiset villakalsarit :D vähän niinkuin suht pitkälahkeiset bokserit, mutta paksua villaa, väritys sellainen 70-lukulainen sini-puna-valkoinen ja vyötäröllä resorin sijaan ohut kuminauha. Koko sellainen epämääräinen, vaikea sanoa onko miesten vai naisten. Kummallakaan ei mitään käryä mistä tullut, tai missä tilanteessa tollaisia käytetään?? Taisivat pyöriä vuoden siellä pyykkikorin pohjalla, kunnes heitin menemään. Jos nää liittyi sittenkin johonkin pettämiskeissiin, niin olivat niin hulvattomat kalsarit että ihan sen ansiosta saisi free passin.
Sukkuloimme eri rinnakkaistodellisuuksien välillä aina kun teemme jonkun valinnan/päätöksen. Ne todellisuudet eivät ole täysin synkronissa keskenään eli asiat ovat hieman eri tavalla niiden välillä. De ja vu on merkki siirtymisestä todellisuudesta toiseen.
Ei kertaakaan. Liekö se outoa, koska muille ketjussa on ilmestynyt outo esine, kuin taivaalta pudonneena.
Sängyn uusinnan yhteydessä löytyi alta rintaliivit jotka olivat paljon vaimoni kokoa pienemmät. En yhtään tiedä mistä ne olivat sinne joutuneet. Ehkä joku kaveri illanistujaisissa lainannut sänkyämme.
Pikkulusikkalaatikossa on perus Ikeaa, Savoniaa ja kastelusikoita iloisesti sekaisin. Yksi yksinäinen lusikkakin on ja varressa lukee nurjalla puolella Matti ja Maija 18-8. Ei mitään käryä mistä lusikka on tullut, suvussani ei ole ketään tuon nimistä eikä mieskään tiennyt mitään 🤷♀️
Useitakin tuntemattomia vaatteita, mutta todennäköisesti vain yövierailta unohtuneita. Omituisin oli kyllä autotallista löytynyt haulikko, jota kukaan vieras ei tunnistanut omaksi. Vietiin poliisille.
Itämaalaiset varkaat tekee niin mm
Kaupoissa että vaihtaa vanhat varastetut kengät uusiin myös asunnoissa ottaa toiset tilalle.Jättää entiset sinne.Varkaat kierrättää rahaa ja tavaraa,tuo tullessaan varastetun kukkasen ottaa mukaan kukkasen.Varastaa TV n antaa sen jollekin ja ottaa toisen että se varastettu tavara kiertää eli katoaa.Ottavat takin ja antavat sen kohta jollekin.Näin sitä on vaikea löytää enää.Kodeista varastetaan paljon tavaraa mm.uskontohuume jengit.Tämä on ikävää sillä joskus nämä huomaavat ryöstettäviä.Ihminen tulee sekavaan tilaan kuin unen rajamailla huimattuna.Sekavuus voi kestää muutaman päivän.