Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kotiisi koskaan ilmestynyt esine, jota kukaan teillä ei tunnista? Esine, josta kukaan ei tiedä, kenen se on ja mistä se tuli?

Vierailija
16.11.2020 |

Löysin äsken keittiön laatikosta vanhan hopeisen kakkulapion, jossa on etunimi, jota kukaan ei tunnista, ja päivämäärä, joka ei merkinnyt kenellekään mitään. Kukaan ei tiedä, mistä se on peräisin, enkä ole koskaan ennen nähnyt sitä.

Kommentit (932)

Vierailija
501/932 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimääräisiä haarukoita on ilmestynyt jostain. Lusikoitan sen sijaan on kadonnut.

Lusikat ovat jakoon päätyvää kamaa.

Vierailija
502/932 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polkupyörä. Olen aika paljon poissa kotoa, käyn nukkumassa muutaman yön ja lähden taas muihin hommiin. Kotona ollessani korjaan kaikenlaisia vehkeitä, kuten polkupyöriä, moottorisahoja ja sen sellaisia. Kerran mennessäni kotiin nökötti pihallani naisten polkupyörä, 80-lukuinen, sininen kolmivaihteinen ja tosi siistikuntoinen, ei ollut lukossa ja oli täysin ajokuntoinen. Ajattelin jonkun tuoneen sen korjattavaksi ja ottaa minuun yhteyttä myöhemmin, mutta mitään ei kuulunut ja annoin fillarin näköttää pihassa arvellen omistajan tulevan hakemaan omansa pois. Omistajaa ei ole tähän päivään mennessä löytynyt eikä fillarikaan enää ole minulla, myin sen katseltuani sitä vuoden päivät.

Varastettu ja jätetty pihallesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/932 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkit stringit s-kokoa. Asuin yksin eikä yökylässä ollut käynyt kavereita vähään aikaan, eikä kaverini muutenkaan heittele alusvaatteitaan sänkyni alle.  Onneksi olin sinkku, muuten olisi puoliso joutunut kovaan kuulusteluun että kenenköhän nämä mahtaa olla!

Vierailija
504/932 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen ihmetellyt tätä vuosien varrella aina silloin tällöin. Asun yksin, kenelläkään ei ole avaimia kotiini. Yhtenä iltana muutama vuosi sitten tulin kotiin, ja keskellä mun eteisen lattiaa oli ämpärin kansi, jossa luki "siikaa" tms, siis selkeästi sellaisen ämpärin kansi, jossa on ollut kalaa. Mä en ole itse ostanut ikinä kalaa mistään markkinoilta tms jossa sitä saatettaisiin sellaisissa ämpäreissä myydä (? en tiedä), en syö kalaa enkä kalasta. Ämpärin kansi ei siis mitenkään olisi voinut olla mun. Väliovi oli kiinni, joten sitä ei kukaan olisi voinut postiluukustakaan tiputtaa.

Vierailija
505/932 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisen äiti varasti multa uuden t-paidan. Olin ostanut sen juuri ennen heidän vierailuaan, se oli kodinhoitohuoneessa kuivumassa ja koskaan tämän jälkeen en kyseistä vaatetta enää nähnyt.

Toinen tapaus oli että meillä oli vieraita ja tuttavaperheen nainen oli ottanut mun miehen t-paidan kylpyhuoneen penkiltä, koska oli luullut että se on hänen miehensä. Tällä miehellä oli samanlainen, mutta eri kokoa.

Vierailija
506/932 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmestynyt kaksi vanhaa hevosenkenkää... uudet farkut viety kaapista ja tilalle ilmestynyt vanhat ja likaiset... ruoat viety jääkaapista... Kotivarkaus takana? 

Vierailija
507/932 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla kommentoijilla asuu kotona joko a) pettäjä tai b) dementikko.

Varsinkin yksin asuvilla

Vierailija
508/932 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sohvalla kuorsaamassa. xD

Vierailija
509/932 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olohuoneessa oli tänään aamulla neuvostoliittolaisen ohjuksen kärki. Mies ei sitä ole tuonut.

Nää on kyllä prseestä, ko nii hankala hävittääkki. Ei kelpaa enää kellekkää..

Vierailija
510/932 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppäristä hävisi käsisaippuapullo ja tilalle oli ilmestynyt kaksi saksanpähkinää ja teesiivilä.

Vierailija
511/932 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni pesi pyykkiä ja löysi pyykistä Björn Borg-merkkiset miesten sukat. Emme käytä kuivaushuonetta. Kuivaamme rummussa. Mies ostaa itse halpiksia.

Tarjosi 20 v. pojalle. - Ei oo mun. Emmää tommosia käytä.

Olen etätöissä kotona, joten tietty mies heittäytyi epäileväiseksi:

- Onkos rouvalla käynyt miesvieraita....?

-EI ole!

Siinä sitä ihmeteltiin kuukauden päivät.

Lopulta tytär tunnusti. 17-v. tyttärellä oli eka poikaystävä, joka oli kesän mökkiviikonlopun aikana käynyt vierailulla......ja sukat päätyivät tyttären pyykin joukossa koriin.

Sukka-arvoitus päättyi äidin ja tyttären ehkäisykeskusteluun.

Vähän myöhäinen aika ehkäisykeskustelulle...

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Vierailija
512/932 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla kommentoijilla asuu kotona joko a) pettäjä tai b) dementikko.

Varsinkin yksin asuvilla

Niillä asuu salaa joku pettäjä dementikko!

Vierailija
513/932 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten olohuoneen lattialta löytyi kahvinpapu. En edelleenkään tiedä mistä se ilmestyi.

Astioita on hävinnyt, pari lautasta ja yksi kulho ainakin. Ei ole mennyt rikki, ovat vaan hävinneet jonnekin.

Vierailija
514/932 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kalsarit, joita mies ei myöntänyt ostaneensa eikä kumpikaan meistä tunnista. Miespuolinen vuokralainen kyllä oli, mutta kalsongit olivan pyykin seassa ehkä vuosi vuokralaisen poismuuton jälkeen.

Meidän äijä imuroi joka hiton saunareissulta muiten vaatteita ja pyyhkeitä... Hukkaa tosin omiaakin.

Ihan samaa olin tulossa sanomaan. Poika ja mies kumpikin samanlaisia. Penkiltä vissiin vaan tosiaan treenikassiin ladotaan  silmät kiinni kaikki mitä siinä sattuu olemaan . On pyyhettä, on sukkaa, on kalsaria, shortsia, t-paitaa.  Ja samaa harrastaa ne kaikki muutkin äijät, eli vaihtokyselyrumba edestakas on päättymätön.

Vierailija
515/932 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini kuoli ja lasitetulle parvekkeelleni ilmestyi pitkä, valkoinen sulka, lattialle. Tämä 10 vuotta sitten, marraskuussa. Saa nauraa ja sanoa minua hulluksi.

Ei se mitään merkitse, sulkia lentelee pihoille lintujen lentäessä.

Vierailija
516/932 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun keittiöön oli ilmestynyt ylimääräinen paistinpannu, jota ihmettelin pitkän aikaa. En tiedä kauan se oli ollut siellä pannu/kattilakaapin perällä.

Mysteeri selvisi kuukausien päästä ja se ilmeisesti kuului edelliselle asukkaalle: uunin alla olevan laatikon peltinen pohjaosa oli osittain irti, joten sen ja lattian väliin jäi rako. Jos tämä pelti onkin jotenkin rämähtänyt irti, niin ymmärrän, että sen väliin on tippunut joku paistinlasta tms. mutta että kokonainen paistinpannu? Ja siis niin, että edellinen asukas on asetellut sen paikoilleen huomaamatta tätä n. 5-10cm korkuiseen tilaan pudonnutta paistinpannua. 

No miten se oli päätynyt kaappiini, muiden pannujen ja kattiloiden joukkoon? Olin ollut pitkällä reissulla ja äitini oli käynyt kastelemassa kukkia ja ottanut asiakseen samalla vähän siivoilla kämppää ja oli siis jostain syystä päättänyt pestä jo valmiiksi ihan puhtaan uunin. Oli äkännyt tuon "välipohjan" alla olevan pannun ja laittanut sen vain muiden tavaroiden joukkoon. :D

Vierailija
517/932 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako lapsesi varastaa kavereittensa tavaroita? Kannattaa vähän kysellä mistä tavarat ovat tulleet. Lapseltani kadonnut oudosti joitain leluja

Vierailija
518/932 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ilmestyy mainoskyniä!!!

Siis sellaisia löytyy joka viikko tyyliin

virtasen sora ja hiekka ry. Kuopio

Tai lihasavustamo Peräkorpi oy Seinäjoki

Nuo kynät on vielä helkkarin kaukaa, esim yksi kynä oli Mikkeliläinen firma vaikka asutaan Satakunnassa.

En ymmärrä mistä niitä tulee.

519/932 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainnippu jota en ole koskaan nähnyt. 

Vierailija
520/932 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joulu-aatto 90 luku. Asuin tytäreni kanssa ,poikani perhe joulu aatoksi mumolaan.Minulla ei koskaan ole ollut mahdolista hienostella,eli alkupala lautaset ymm.Ennen varsinaista joulu-ateriaa.Aikuinen tytäreni kattoi pöydän ymm. Kun vihdoin joulupöytään. Katsoin lautasia pöydässä? Ateriomme ymm. Mitän jouluun kuuluikin. Siinä välissä jossain iltaa tiskasin.Tiskikonetta kun ei koskaan ole ollut ja nyt yksin asuvana en tarvitse.Olisin jopa saanut ilmasiksi,mutta en ottanut .Made in kiina ei taida eds kestää tiskikonen pesu?Nykyisin sentään ikeaa! kaliksi olisi tullut astioiden vaihto silloin..Menään asiaan.Tiskasin kaikki astiat ja  alkupala lautaset kuivasin. Ne ja kuten mumolassa kuuluukin laitoin evästä mukaan heidän lähtiessä.Kiitin lautaset lainasta tai jotain sanoin, on kassissa .Katsoivat minua: Mitä?Ei ole heidän,oli ei minunkaan?Selvisi sitten lopulta tytäreni ne ostanut minulle.Tytärelläni oli tapa jotain ostaa huomamatta,mitä sitten ihmetelin?Esimerkiksi kasvovesi oli loppu ja yksi kaksi ilmestynnyt uusi kasvovesi.Pieniä yllätyksiä häneltä,  kun oli sinkku.En tiedä koskettiko kirjotus aihe?Tuli vaan mieleen.(ps. lukihäiriöisenä en näe kirjotus virrheet,jos ne jotain häiritsee :pyydän ne anteeksi)