Onko kotiisi koskaan ilmestynyt esine, jota kukaan teillä ei tunnista? Esine, josta kukaan ei tiedä, kenen se on ja mistä se tuli?
Löysin äsken keittiön laatikosta vanhan hopeisen kakkulapion, jossa on etunimi, jota kukaan ei tunnista, ja päivämäärä, joka ei merkinnyt kenellekään mitään. Kukaan ei tiedä, mistä se on peräisin, enkä ole koskaan ennen nähnyt sitä.
Kommentit (932)
Minulle ilmestyi yhtäkkiä ikivanhaan telkkariani varten toinen kaukosäädin.
Nyt niitä on 2.
Tämä on jäänyt täysin selvittämättä.
Ei vieraita jne niinä aikoina, yhtenä viikonloppuaamuna könyessäni sohvalle aamukahvin kera, pöydällä oli yhden kiiltävän kaukkarin sijasta 2.
Molemmat toimii edelleen :D
Vierailija kirjoitti:
Olohuoneessa oli tänään aamulla neuvostoliittolaisen ohjuksen kärki. Mies ei sitä ole tuonut.
No ihan varmasti on miehesi tuonut.
Vierailija kirjoitti:
Kylpyhuoneeseemme ilmestyi naisten kylpyharja jota en ollut koskaan ennen nähnyt. Ikävintä tässä oli, että vaimoni oli lasten kanssa silloin reissussa viikon. Siitähän tuli sitten luonnollisesti sanomista vaikka meillä tänä aikana ollut käynyt minun lisäkseni muita.
No miten selvisit tilanteesta?
Pieni mustakullanvärinen pyöreä pinssi jossa oli soikion ympärillä Kirjaimet LBS, ei ole kyllä omani. Mysteeriksi jäi ja kaikenkukkuraksi se on nyt kadonnut ei löydy enää mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ex-puolison aikana tuli. Sillä aikaa, kun olin lapsen kanssa muutaman päivän käymässä vanhempieni luona (asuivat kaukana), hattuhyllyyn oli ilmestynyt naisten talvipäähine, sellainen pantamallinen. En kertonut siitä, kyselin vain, että onko käynyt vieraita ja varmistin vielä erikseen, että ei ole siskonsa tai äitinsäkään piipahtanut. Ei ollut eikä kukaan koskaan kaivannut päähinettä.
Pari-kolme kuukautta myöhemmin, kun olimme muuttaneet erillemme, mies oli kertonut yhteiselle tuttavapariskunnalle, että hänellä oli ollut toinen jo jonkin aikaa.
Minulla kävi vähän sama exän kanssa. Olin kavereiden kanssa viikon lomareissulla ja kotiin palatessani oli kämppä oikein hinkattu ja puunattu viimeisen päälle. Petivaatteetkin oli vaihdettu. Ihmettelin kylppärissä sinne ilmestynyttä naisten suihkusaippuaa. Ensiksi se oli kuulemma minun vainoharhaisen hullun ja sitten se oli hänen siskonsa ja lopulta se oli naisen, jonka kanssa minua petti :) erottiin.
Mies sai aikoinaan työpaikan 150 km päästä ja hankittiin sieltä asunto, minä jäin vanhalle paikkakunnalle 3 kk ajaksi eli työn irtisanomisajaksi. Vuorotyön vuoksi saatoin olla uudessa asunnossa viikolla tai viikonloppuna. Muutaman viikon kuluttua aloin ihmetellä miehen siisteyttä ja sitä, että oli hankkinut olohuoneeseen uudet verhot (minähän olin hankkinut sinne verhot muutettaessa!) ja uusia pussilakanoitakin oli ilmestynyt. En kysellyt mieheltä, kunhan laittelin kotia vähän lisää. Seuraavan kerran sinne mennessäni löytyi uusi matto ja työhuoneeksi sisustamani huone oli ihan uudessa mallissa, pöydällä ompelukone ja hyllyssä naistenlehtiä.
Mies ei osannut selittää, mistä oli kyse. Niinpä soitin töihin ja vaihdoin vuoroja, aamulla väitin miehelle meneväni iltavuoroon. Klo 17 tienoilla omilla avaimilla saapui ihan mukava nainen, jolla ei ollut aavistustakaan siitä, että miehellä oli vaimo ja kaiken lisäksi tämä vaimo omisti puolet asunnosta ja oli muuttamassa sinne. Hän kun kuvitteli, että siitä tulee koti hänelle - tietty yhdessä miehen kanssa.Miten mies selitti tämän tapauksen?
Hän oli rakastunut! Ja hän halusi elää tuon rakkauden loppuun asti, mutta ei halunnut loukata minua. Nainen oli tuttu jo melkein vuoden takaa, tosin silloin vain työkuvioissa tavattu, uudessa työpaikassa melkein päivittäin kohdattavissa.
Ja että mitenkä tämä päättyi. No tietty itkuun ja kyyneliin ja kamalaan epätoivoon. Riipaisevaan eroon, jossa mies yritti viedä asunnon (koska hänhän siinä asui ja sen uuden naisen kanssa olisi kamala muuttaa, nainen kun rakasti myös asuntoa). Loppupelissä mies muutti vuokralle, minä omaan kaksioon entisellä työpaikkakunnalla. Työnantaja suostui perumaan irtisanoutumiseni, oli jopa ilahtunut asiasta.
Miehen ja rakkaansa tarina päättyi noin 8 kk myöhemmin eli siinä vaiheessa, kun ero oli selvä ja asunto myyty. Mies halusi takaisin kanssani, koska oli tajunnut, että olin hänelle maailman tärkein. Minä olin tajunnut, että elämä on varsin mukavaa ilman sitä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin kadonnut jäljettömiin.
Meillä ihan sama juttu!
Vierailija kirjoitti:
Olohuoneessa oli tänään aamulla neuvostoliittolaisen ohjuksen kärki. Mies ei sitä ole tuonut.
On ollut kauan matkalla ja nopeus matala, kun vasta nyt perillä.
Kerran oli kokonainen lääkisläinen ilmestynyt soffalle nukkumaan kun olimme kaikki Lapissa ja asunnon piti olla tyhjä. Lähti kalppimaan aika vauhdilla.
Mun isän auton lattialta löytyi rintaliivit, oli siinä koko porukalla ihmettelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Pieni mustakullanvärinen pyöreä pinssi jossa oli soikion ympärillä Kirjaimet LBS, ei ole kyllä omani. Mysteeriksi jäi ja kaikenkukkuraksi se on nyt kadonnut ei löydy enää mistään.
Jos joku voisi auttaa selvittämään nuo Kirjaimet mikä se pinssi oli? Mihin edes viittaisi? Se pinssi oli huomattavan hyvälaatuinen.
Ap oletko vienyt leivonnaisia esim lasten koulun tai harrastuksen myyjäisiin? Tällaisessa tilaisuudessa vaihtunut?
Sukulaiset tuoneet lisätarpeita joihinkin isompiin juhliin joskus, tuoneet kakun ja siinä mukana ollut?
Tännekin on ilmaantunut outo kake. Ei käy mihinkään laitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Muovi housut sängyn alta.
Voi hyvänen aika, muovihousut on yhdyssana.
Vuosia sitten siivotessani vaatehuonetta löysin toppahousut kokoa 40. En ole aikuisiälläni mahtunut siihen kokoon ja arvoitukseksi jäi mistä ne sinne olivat tulleet. Ajattelin, että lanttu on lahoamassa lopullisesti, mutta kiva kuulla, että muillekin on ilmestynyt mystisesti tavaroita, en ole asian kanssa yksin.
Postilaatikkooni ilmestyi kerran Corpse Bride -dvd. Siinä oli muovit avaamattomina päällä, joten se ei ollut käytetty, jonka joku olisi laittanut kiertoon. Mitään pakkausta ei ollut sen päällä, eikä mukana tullut mitään viestiä.
Minulla ei ole mitään aavistusta kuka sen laittoi sinne ja miksi. Se on edelleen avaamattomana laatikossa, koska minulla oli tuo leffa ennestään.
Vierailija kirjoitti:
Tännekin on ilmaantunut outo kake. Ei käy mihinkään laitteeseen.
Kaikkien kakien kanssa ei voi telakoitua, ei ede yrittää kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muovi housut sängyn alta.
Voi hyvänen aika, muovihousut on yhdyssana.
hahah eiköhän ihmeellisempää ole yleensäkin ne muovi housut sängyn alla, ois ees kangasta nekin
Työkaveri meni historian hämärissä yökerhoon ja huomasi, että pitkät kalsarit olivat kuumat. Hän riisui ne miesten vessassa, vei narikkaan ja pyysi laittamaan takkinsa hihaan. Yöllä poistuessaan hän huomasi, etteivät kalsarit olleet hänen takkinsa hihassa. Ilmeisesti ne olivat jonkun toisen - oletettavasti miehen - takin hihassa.
Olisi karmeaa palata kotiin ja löytää jonkun vieraan ihmisen kalsarit takista. :D
Sellainen samettipintainen miniatyyrikoira.