Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kotiisi koskaan ilmestynyt esine, jota kukaan teillä ei tunnista? Esine, josta kukaan ei tiedä, kenen se on ja mistä se tuli?

Vierailija
16.11.2020 |

Löysin äsken keittiön laatikosta vanhan hopeisen kakkulapion, jossa on etunimi, jota kukaan ei tunnista, ja päivämäärä, joka ei merkinnyt kenellekään mitään. Kukaan ei tiedä, mistä se on peräisin, enkä ole koskaan ennen nähnyt sitä.

Kommentit (932)

Vierailija
281/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin oli tiputettu sisään postiluukusta. Arvelin sen tippuneen porraskäytävään ja jonkun luulleen sen minun omakseni. Kyseessä oli aika uuden näköinen, noin 800- 900 euron arvoinen puhelin, joten ajattelin, että kyllä siihen joku kohta soittaa. No ei soinut puhelin ja oli lukossa, joten en voinut sillä itse soittaa.

Kyselin sitten naapureiltani, mutta kukaan ei tunnistanut omaksi.

Puhelimeen tuli kyllä tekstareita kokoajan ja päättelin niistä, että kyseessä oli teinin puhelin. (mainittiin kouluista ja läksyistä tms.) Laitoin vielä ilmoitustaululle ilmoituksen löytyneestä puhelimesta ja käskin soittaa omaan puhelimen numeroonsa, jos oli hukannut puhelimensa.

En jaksanut heti lähteä löytötavaratoimistoon, niin säilytin puhelinta ja latasin sitä omassa laturissani. Viikon jälkeen puhelin viimein soi. Vastasin ja selitin, että olen löytänyt puhelimen. Vastaukseksi kuului nuorelta kuulostava ääni, joka sanoi; Ai, sä löysit sen puhelimen. No "Matilla" on kyllä kai jo uus puhelin. No, käsken sen soittaa tähän numeroon.

Yritin toppuutella, että tyyppi kertoisi kännykän omistajan nimen tai jotain, mutta tyyppi löi luurin kiinni.

Odottelin sitten pari päivää, mutta kun soittoa ei kuulunut, niin vein puhelimen löytötavaratoimistoon.

Vierailija
282/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useasti, kun asuin vielä vanhempieni luona.

Selittämättömiä vaatteita ilmestynyt. Esim. Iskäni kanssa väiteltiin kumman pitkätkalsarit oli kyseessä. Meistä kumpikaan ei vieläkään tunnista omikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran löytyi kukkavaasi, jota kukaan ei ollut koskaan aikaisemmin nähnytkään.

Vierailija
284/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdet miesten alushousut. Pyykkiä laittaessani kaappiin laitoin ne mieheni alusvaatteiden joukkoon mutta sanoi ettei ole käyttänyt sloggeja 20 vuoteen 😄 eikä mitään hajua kenen ne on.

Luin lopun jotenkin väärin ja luulin miehesi yrittäneen haistella kenen ne on! 😂

Vähän sama kun erään isokokoisen miehen  penis piti amputoida ja leikannut lääkäri otti isokokoisen penikseen salaa taskuunsa sitten ja unohti sen sinne. Kotona vaimo löysi sen lääkärintakin taskusta ja alkoi huutaa ja itkeä: -Oravainen on kuollut!

Toivonenhan se oli.

Vierailija
285/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni luona on sellaiset mustat satiiniset alushousut, joita äitini aina tarjoilee jokaiselle naispuoliselle vieraalle, että varmaan ovat sinne unohtaneet. Edelleen parin vuoden jälkeen pikkarit etsivät omistajaansa ja kaivetaan joka kerta jonkun naispuolisen ovesta sisään astuessa esille... 

Vierailija
286/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustohöylä. Se vaan ilmestyi juhlien jälkeen mun lusikkalaatikkoon. Kyselin kylässä olleet kaveritkin läpi, että oliko jollain jostakin syystä justohöylä matkassa ja puuttuuko keneltäkään, mutta kukaan ei huomannut, että puuttuisi. Tuolla se on ollut nyt 3 vuotta ja kukaan ei oo sitä kaipaillut tai tunnustanut, että se oli vappujäynä.

Vierailija
287/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin muutama viikko sitten käyttöön collegehousut, omasta kaapista omalta paikaltaan. Pidin niitä viikon, kunnes tajusin, että nämä ei ole minun. Niissä on saumakoriste, jota ei ennen ollut. Mulla on tallella tilaus niitten ostamisesta, tsekkasin sen. Ei koristesaumaa. Ei minkään maailman käsitystä, missä ne olis voinut vaihtua ja kenen kanssa. Pesen kaikki pyykit aina kotona, työpaikalla vaihdon mahdollisuutta ei ole, koska kaikki aina lukkojen takana... Hyvin mielenkiintoista.

Vierailija
288/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kännykkä miehen auton hansikaslokerosss. Mies otti sen kiireesti talteen, tiesi kuulemma omistajan 😊 on se niin kohtelias 😍

Miehen kakkoskännykkä, jolla pitää yhteyksiä henkilöihin joista ei halua sinun tietävän mitään.

Hän sanoi, että puhelin on Peran. Kiireinen mutta ystävällinen mies, aina ylitöissäkin 😍

Vierailija
289/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on ilmestynyt siniharmaa metalliputkilo. Vaihtaa paikkaa huoneesta toiseen ilman, että kukaan koskee siihen.

Vierailija
290/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin miehen kanssa oltu vähän aikaa yhdessä ja etäsuhteessa. Löysin miehen kaapista mustan topin, joka ei ollut minun. Kyllähän tuossa hieman epäilykset heräsivät. Joko en muista oikeasti itse ostaneeni tuota toppia, toppi oli jonkun miehen exän tai sitten mies pyöritti samaan aikaan useampaa daamia.

Ihan pari päivää sitten mies toi meidän varastosta laatikon, josta löytyi jonkun uppo-oudon miehen lääkeresepti. Osoite oli minun entisessä kotikaupungissa. En tiedä kuka tuo mies oli ja miksi hänen resepti oli minun tavaroissani.

Mä hain joskus työpaikan terveysasemalta lääkereseptin. Matkalla huomasin, että sen taakse oli liimautunut post-it lappu, jossa oli toisen ihmisen reseptinuusintapyyntö.

Olet siis mahdollisesti kiikuttanut sen reseptin omin kätösin mukanasi lääkäristä tms palattuasi.

Vierailija
291/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän eteiseen ilmestyi 10 vuotta sitten miesten kengät kokoa 44. Lapset olivat pieniä ja mieheni kengät ne eivät olleet. Vannon että mulla ei ole hajuakaan niistä kengistä vaikka eihän mua kukaan silloin uskonut. Ihmeen tyynesti mieheni asian otti jälkikäteen ajatellen, ehkä se olikin joku testi mutta ikuiseksi mysteeriksi mulle jäi nuo kengät 😁

Vierailija
292/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kerran keittiön pöydällä kuulakärkikynä jossa luki Mamba. Asun yksin, ja on minulla tapana jättää tavarat pitkin poikin, mutta jos olisin ottanut laatikosta Mamba-kynän, niin kai olisin sen noteerannut, kun ei kuulu omaan musiikkimakuuni kyseinen orkesteri. Ja miten se edes olisi joutunut laatikkoon, ellei sitten exän tavaroita, josta tosin olin eronnut monia vuosia sitten. Kukaan kaveri ei ole tunnustanut kepposta, eikä minulla ollut vieraita käynytkään. Epäilen, että kodissani on käynyt luvatta joku huoltoyhtiön henkilö, jolla on onneton musiikkimaku.

Mietin aikanaan Mamba-kynän mysteeriä pääni puhki ja olin jo unohtanut sen, kunnes nyt taas palautui mieleen. Toivottavasti ennen kuolemaani tämä vielä selviää.

Tuli mieleen, että ylimääräiset kotieläinet, kuten hiiret ja rotat voivat kuljetella vaikka mitä esineitä ja jos asuu taloyhtiössä, myös asuntojen välillä.

Vierailija
293/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ilmestyy jatkuvasti sukkia. Kyselen kuka tunnistaa mutta kukaan ei tunnista omakseen 🙄

Ai teillekö be kaikki kadonneet sukat joutuvat? Itse jouduin ostamaan useamman parin kuussa, kun vanhat katoaa johonkin.

Vierailija
294/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ex-puolison aikana tuli. Sillä aikaa, kun olin lapsen kanssa muutaman päivän käymässä vanhempieni luona (asuivat kaukana), hattuhyllyyn oli ilmestynyt naisten talvipäähine, sellainen pantamallinen. En kertonut siitä, kyselin vain, että onko käynyt vieraita ja varmistin vielä erikseen, että ei ole siskonsa tai äitinsäkään piipahtanut. Ei ollut eikä kukaan koskaan kaivannut päähinettä.

Pari-kolme kuukautta myöhemmin, kun olimme muuttaneet erillemme, mies oli kertonut yhteiselle tuttavapariskunnalle, että hänellä oli ollut toinen jo jonkin aikaa.

Minulla kävi vähän sama exän kanssa. Olin kavereiden kanssa viikon lomareissulla ja kotiin palatessani oli kämppä oikein hinkattu ja puunattu viimeisen päälle. Petivaatteetkin oli vaihdettu. Ihmettelin kylppärissä sinne ilmestynyttä naisten suihkusaippuaa. Ensiksi se oli kuulemma minun vainoharhaisen hullun ja sitten se oli hänen siskonsa ja lopulta se oli naisen, jonka kanssa minua petti :) erottiin.

Mies sai aikoinaan työpaikan 150 km päästä ja hankittiin sieltä asunto, minä jäin vanhalle paikkakunnalle 3 kk ajaksi eli työn irtisanomisajaksi. Vuorotyön vuoksi saatoin olla uudessa asunnossa viikolla tai viikonloppuna. Muutaman viikon kuluttua aloin ihmetellä miehen siisteyttä ja sitä, että oli hankkinut olohuoneeseen uudet verhot (minähän olin hankkinut sinne verhot muutettaessa!) ja uusia pussilakanoitakin oli ilmestynyt. En kysellyt mieheltä, kunhan laittelin kotia vähän lisää. Seuraavan kerran sinne mennessäni löytyi uusi matto ja työhuoneeksi sisustamani huone oli ihan uudessa mallissa, pöydällä ompelukone ja hyllyssä naistenlehtiä.

Mies ei osannut selittää, mistä oli kyse. Niinpä soitin töihin ja vaihdoin vuoroja, aamulla väitin miehelle meneväni iltavuoroon. Klo 17 tienoilla omilla avaimilla saapui ihan mukava nainen, jolla ei ollut aavistustakaan siitä, että miehellä oli vaimo ja kaiken lisäksi tämä vaimo omisti puolet asunnosta ja oli muuttamassa sinne. Hän kun kuvitteli, että siitä tulee koti hänelle - tietty yhdessä miehen kanssa.[/quote

Jännä juttu. Mies ei ollut huomannut mitään, vaikka joku tuntematon nainen oli muuttamassa hänen kanssaan asumaan. Ajatteli varmaan, ettei vaimokaan huomaa mitään. 

Vierailija
295/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä en ole mikään ihmetyksen aihe.

Mieheni käyttää kaupunkipyörää päivittäin kauden aikana. Usein monta krt päivässä.

Viikottain löytää pieniä juttuja kopasta. Ottaa ne mukaan ja heittää kirppislaatikkoon.

Minä sitten, n kerran vuodessa, tyhjennän laatikon viedessäni kirppikselle ja ihmettelen aina samaa monta krt.

Kyse on hyvin edullisista tavaroista, arvo alle 10 e.

Löytötavaran kavaltaminen?

Vierailija
296/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

steinway kirjoitti:

Yhtenä aamuna huomasin olohuoneen lattialle ilmestyneen mustan kiiltävön esineen. Kyselin vaimolta, eikä tunnistanut. Lapsetkaan eivät osanneet kertoa. Aikamme googlattuamme tajusimme että se on flyygeli. Osaan jo kissanpolkan.

Hymähdin. En tosin ääneen.

Vierailija
297/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun yksin pienessä ok-talossa metsän laidalla kaukana muista ihmisistä. Luonani ei käy vieraita ja kenelläkään ei ole avaimia kotiini. Tulin töistä ja ihmettelin kovasti miksi eteisen matto oli rullalla. Siis pitkä matto, kieritetty ihan kokonaan rullaksi.

Supi tai orava?

Tämän olisin halunnut nähdä! 😂 Nyt naurattaa hulluna mielikuva oravasta rullaamassa pitkää eteismattoa. 😂😂

Vierailija
298/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun yksin ja kavereita on käynyt 4 kpl sinä aikana kun olen tuossa asunut ja tasan tarkkaan tiedän että eivät käytä nuuskaa eivätkä jättäisi niitä muutenkaan mihinkään jos käyttäisivät. Silti sohvan väliin sekä keittiön pöydän alle ilmestyi käytettyjä pussinuuskia.

Pelästyin ja kysyin kaverit läpi, kukaan ei edelleenkään käytä nuuskaa enkä tiedä miten ne ovat voineet tänne päätyä. Ahdistaa kun olen hukannut yhden kotiavaimista enkä tiedä minne ja asun huonolla alueella ja epäilin että joku olisi poissa ollessani viettänyt aikaa luonani yksin, mutta se alkaa kuulostaa ehkä jo liian vainoharhaisellta, joten annoin asian olla. Ihmetyttää silti edelleen.

Kuinkahan paljon entisillä asukkailla on asuntojen ylimääräisiä avaimia, joita ei ole palautettu. Tiedän yhden tapauksen, jossa asukas ihmetteli milloin mitäkin outoa asiaa ja lopulta paljastui, että joku entinen asukas oli päivisin käynyt asunnossa. Käynnit loppuivat, kun lukot oli vaihdettu.

Vierailija
299/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ihmisiltä jääneet alushousut. Miten ihmeessä kukaan lähtee ilman alushousuja eli miten ne voi unohtua? Vai kuskaako jengi aina ylimääräisiä mukana, joten toiset puetaan ja toiset unohdetaan?

Vierailija
300/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ihmisiltä jääneet alushousut. Miten ihmeessä kukaan lähtee ilman alushousuja eli miten ne voi unohtua? Vai kuskaako jengi aina ylimääräisiä mukana, joten toiset puetaan ja toiset unohdetaan?

Itse olen risteilyllä päätynyt vieraaseen hyttiin miehen matkassa. Yhteisen yön jälkeen palasin omaan hyttiin, jossa sitten huomasin, että pikkarit oli unohtunu pukea jalkaan🙈 Housut olin vaan kiskaissut päälle. Että kyllä kait näitä sattuu..