Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kotiisi koskaan ilmestynyt esine, jota kukaan teillä ei tunnista? Esine, josta kukaan ei tiedä, kenen se on ja mistä se tuli?

Vierailija
16.11.2020 |

Löysin äsken keittiön laatikosta vanhan hopeisen kakkulapion, jossa on etunimi, jota kukaan ei tunnista, ja päivämäärä, joka ei merkinnyt kenellekään mitään. Kukaan ei tiedä, mistä se on peräisin, enkä ole koskaan ennen nähnyt sitä.

Kommentit (932)

Vierailija
261/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin joku aika sitten lakanoita. Lakanakaapista tuli vastaan petari, jota kumpikaan ei muista ostaneensa tai ylipäätään nähneensä aiemmin. Otin käyttöön, kun sille oli tarvetta, mutta vieläkin ihmettelen.  

Meiltä on hävinnyt patja! Meillä on neljälle vieraalle varapatjat ja petauspatjat, nyt on yksi patjoista kadonnut. Isoa patjaa on aika vaikea piilottaakaan mihinkään. Ei vaan löydy enää vierashuoneesta. Kukaan ei ole lainannutkaan, kenelläkään ei korona aikaan ole pahemmin yövieraita käynyt.

Siellä on patjan päällä harrastettu jotain, mitä ei ole sitten enää saanut siivottua ja patja on pitänyt hävittää. Kyllä joku huushollissa tietää, ei vaan kerro. 

Vierailija
262/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ex-puolison aikana tuli. Sillä aikaa, kun olin lapsen kanssa muutaman päivän käymässä vanhempieni luona (asuivat kaukana), hattuhyllyyn oli ilmestynyt naisten talvipäähine, sellainen pantamallinen. En kertonut siitä, kyselin vain, että onko käynyt vieraita ja varmistin vielä erikseen, että ei ole siskonsa tai äitinsäkään piipahtanut. Ei ollut eikä kukaan koskaan kaivannut päähinettä.

Pari-kolme kuukautta myöhemmin, kun olimme muuttaneet erillemme, mies oli kertonut yhteiselle tuttavapariskunnalle, että hänellä oli ollut toinen jo jonkin aikaa.

Minulla kävi vähän sama exän kanssa. Olin kavereiden kanssa viikon lomareissulla ja kotiin palatessani oli kämppä oikein hinkattu ja puunattu viimeisen päälle. Petivaatteetkin oli vaihdettu. Ihmettelin kylppärissä sinne ilmestynyttä naisten suihkusaippuaa. Ensiksi se oli kuulemma minun vainoharhaisen hullun ja sitten se oli hänen siskonsa ja lopulta se oli naisen, jonka kanssa minua petti :) erottiin.

Mies sai aikoinaan työpaikan 150 km päästä ja hankittiin sieltä asunto, minä jäin vanhalle paikkakunnalle 3 kk ajaksi eli työn irtisanomisajaksi. Vuorotyön vuoksi saatoin olla uudessa asunnossa viikolla tai viikonloppuna. Muutaman viikon kuluttua aloin ihmetellä miehen siisteyttä ja sitä, että oli hankkinut olohuoneeseen uudet verhot (minähän olin hankkinut sinne verhot muutettaessa!) ja uusia pussilakanoitakin oli ilmestynyt. En kysellyt mieheltä, kunhan laittelin kotia vähän lisää. Seuraavan kerran sinne mennessäni löytyi uusi matto ja työhuoneeksi sisustamani huone oli ihan uudessa mallissa, pöydällä ompelukone ja hyllyssä naistenlehtiä.

Mies ei osannut selittää, mistä oli kyse. Niinpä soitin töihin ja vaihdoin vuoroja, aamulla väitin miehelle meneväni iltavuoroon. Klo 17 tienoilla omilla avaimilla saapui ihan mukava nainen, jolla ei ollut aavistustakaan siitä, että miehellä oli vaimo ja kaiken lisäksi tämä vaimo omisti puolet asunnosta ja oli muuttamassa sinne. Hän kun kuvitteli, että siitä tulee koti hänelle - tietty yhdessä miehen kanssa.

Miten mies selitti tämän tapauksen?

Hän oli rakastunut! Ja hän halusi elää tuon rakkauden loppuun asti, mutta ei halunnut loukata minua. Nainen oli tuttu jo melkein vuoden takaa, tosin silloin vain työkuvioissa tavattu, uudessa työpaikassa melkein päivittäin kohdattavissa.

Ja että mitenkä tämä päättyi. No tietty itkuun ja kyyneliin ja kamalaan epätoivoon. Riipaisevaan eroon, jossa mies yritti viedä asunnon (koska hänhän siinä asui ja sen uuden naisen kanssa olisi kamala muuttaa, nainen kun rakasti myös asuntoa). Loppupelissä mies muutti vuokralle, minä omaan kaksioon entisellä työpaikkakunnalla. Työnantaja suostui perumaan irtisanoutumiseni, oli jopa ilahtunut asiasta.

Miehen ja rakkaansa tarina päättyi noin 8 kk myöhemmin eli siinä vaiheessa, kun ero oli selvä ja asunto myyty. Mies halusi takaisin kanssani, koska oli tajunnut, että olin hänelle maailman tärkein. Minä olin tajunnut, että elämä on varsin mukavaa ilman sitä miestä.

Voi olla, etten ihan ymmärtänyt, mutta jäi mietityttämään, että yhdessä hommasitte asunnon 150km päästä, mutta sitten toinen nainen omisti kuitenkin puolet kyseisestä asunnosta? Ja mies jäädessään kiinni halusi viedä asunnon, mutta mies muutti vuokralle ja ääh, menin jo itsekin sekaisin.

Missään kohdassa ei kyllä sanottu, että toinen nainen omisti puolet asunnosta, joten en tiedä mistä tuon repäisit 🤔 Vaimo ja mies omistivat asunnon puoliksi ja toinen nainen kuvitteli, että on muuttamassa tähän asuntoon miehen luo.

T. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kerran keittiön pöydällä kuulakärkikynä jossa luki Mamba. Asun yksin, ja on minulla tapana jättää tavarat pitkin poikin, mutta jos olisin ottanut laatikosta Mamba-kynän, niin kai olisin sen noteerannut, kun ei kuulu omaan musiikkimakuuni kyseinen orkesteri. Ja miten se edes olisi joutunut laatikkoon, ellei sitten exän tavaroita, josta tosin olin eronnut monia vuosia sitten. Kukaan kaveri ei ole tunnustanut kepposta, eikä minulla ollut vieraita käynytkään. Epäilen, että kodissani on käynyt luvatta joku huoltoyhtiön henkilö, jolla on onneton musiikkimaku.

Mietin aikanaan Mamba-kynän mysteeriä pääni puhki ja olin jo unohtanut sen, kunnes nyt taas palautui mieleen. Toivottavasti ennen kuolemaani tämä vielä selviää.

Olen toimistossa töissä, ja aina kun jonkun pitää allekirjoittaa jotain, niin pitää erikseen pyytää se kynä takaisin, muuten se lähtee matkaan suurimmalla osalla ihmisistä. Se on kai niin luonnollinen ele laittaa se kynä johonkin taskuun tai laukkuun, että sitä ei itse tiedosta tekevänsä. Sitten ihmetellään niitä kerääntyneitä kyniä. Joskus taas joku tuo kynän mukanaan kun minun pitää allekirjoittaa jotain, ja se jää omalle pöydälle. 

Vierailija
264/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ex-puolison aikana tuli. Sillä aikaa, kun olin lapsen kanssa muutaman päivän käymässä vanhempieni luona (asuivat kaukana), hattuhyllyyn oli ilmestynyt naisten talvipäähine, sellainen pantamallinen. En kertonut siitä, kyselin vain, että onko käynyt vieraita ja varmistin vielä erikseen, että ei ole siskonsa tai äitinsäkään piipahtanut. Ei ollut eikä kukaan koskaan kaivannut päähinettä.

Pari-kolme kuukautta myöhemmin, kun olimme muuttaneet erillemme, mies oli kertonut yhteiselle tuttavapariskunnalle, että hänellä oli ollut toinen jo jonkin aikaa.

Minulla kävi vähän sama exän kanssa. Olin kavereiden kanssa viikon lomareissulla ja kotiin palatessani oli kämppä oikein hinkattu ja puunattu viimeisen päälle. Petivaatteetkin oli vaihdettu. Ihmettelin kylppärissä sinne ilmestynyttä naisten suihkusaippuaa. Ensiksi se oli kuulemma minun vainoharhaisen hullun ja sitten se oli hänen siskonsa ja lopulta se oli naisen, jonka kanssa minua petti :) erottiin.

Mies sai aikoinaan työpaikan 150 km päästä ja hankittiin sieltä asunto, minä jäin vanhalle paikkakunnalle 3 kk ajaksi eli työn irtisanomisajaksi. Vuorotyön vuoksi saatoin olla uudessa asunnossa viikolla tai viikonloppuna. Muutaman viikon kuluttua aloin ihmetellä miehen siisteyttä ja sitä, että oli hankkinut olohuoneeseen uudet verhot (minähän olin hankkinut sinne verhot muutettaessa!) ja uusia pussilakanoitakin oli ilmestynyt. En kysellyt mieheltä, kunhan laittelin kotia vähän lisää. Seuraavan kerran sinne mennessäni löytyi uusi matto ja työhuoneeksi sisustamani huone oli ihan uudessa mallissa, pöydällä ompelukone ja hyllyssä naistenlehtiä.

Mies ei osannut selittää, mistä oli kyse. Niinpä soitin töihin ja vaihdoin vuoroja, aamulla väitin miehelle meneväni iltavuoroon. Klo 17 tienoilla omilla avaimilla saapui ihan mukava nainen, jolla ei ollut aavistustakaan siitä, että miehellä oli vaimo ja kaiken lisäksi tämä vaimo omisti puolet asunnosta ja oli muuttamassa sinne. Hän kun kuvitteli, että siitä tulee koti hänelle - tietty yhdessä miehen kanssa.

Hän oli rakastunut! Ja hän halusi elää tuon rakkauden loppuun asti, mutta ei halunnut loukata minua. Nainen oli tuttu jo melkein vuoden takaa, tosin silloin vain työkuvioissa tavattu, uudessa työpaikassa melkein päivittäin kohdattavissa.

Ja että mitenkä tämä päättyi. No tietty itkuun ja kyyneliin ja kamalaan epätoivoon. Riipaisevaan eroon, jossa mies yritti viedä asunnon (koska hänhän siinä asui ja sen uuden naisen kanssa olisi kamala muuttaa, nainen kun rakasti myös asuntoa). Loppupelissä mies muutti vuokralle, minä omaan kaksioon entisellä työpaikkakunnalla. Työnantaja suostui perumaan irtisanoutumiseni, oli jopa ilahtunut asiasta.

Miehen ja rakkaansa tarina päättyi noin 8 kk myöhemmin eli siinä vaiheessa, kun ero oli selvä ja asunto myyty. Mies halusi takaisin kanssani, koska oli tajunnut, että olin hänelle maailman tärkein. Minä olin tajunnut, että elämä on varsin mukavaa ilman sitä miestä.

Voi olla, etten ihan ymmärtänyt, mutta jäi mietityttämään, että yhdessä hommasitte asunnon 150km päästä, mutta sitten toinen nainen omisti kuitenkin puolet kyseisestä asunnosta? Ja mies jäädessään kiinni halusi viedä asunnon, mutta mies muutti vuokralle ja ääh, menin jo itsekin sekaisin.

Missään kohdassa ei kyllä sanottu, että toinen nainen omisti puolet asunnosta, joten en tiedä mistä tuon repäisit 🤔 Vaimo ja mies omistivat asunnon puoliksi ja toinen nainen kuvitteli, että on muuttamassa tähän asuntoon miehen luo.

T. Eri

Kappas joo, jopas selkeytyi kuvio. Luin tämän lauseen "miehellä oli vaimo ja kaiken lisäksi tämä vaimo omisti puolet asunnosta ja oli muuttamassa sinne" ihan koko ajan niin, että tämä toinen nainen omisti puolet asunnosta.

My mistake! :)

Vierailija
265/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuimme omakotitalossa. Yhtenä aamuna ulko-ovellemme oli ilmestynyt oksennus ja yläleuan tekohampaat. Kukaan ei ole kaivannut...

hahah, kallis oksennus tullut, veitkö löytötavaratoimistoon :)

Tää on paras!

Vierailija
266/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka tyhmä pitää miehen olla, että antaa toisen naisen tuoda kotiinsa ompelukoneen ja sitten teeskentelee ettei tiedä mistä se on tullut?? Kiitä onneasi kirjoittaja, että pääsit noin yksinkertaisesta tapauksesta eroon. 

Tätä mietin kanssa, että joidenkin on vaikea lopettaa parisuhdetta, mutta tää mies on vienyt tän asteen verran pidemmälle. "Kyllä vaimo sitten hoitaa asian kun muuttaa tänne, en henno itse sanoa että tää on oikeesti mun vaimon ja mun yhteinen asunto ja se muuttaa tänne ens kuussa". *ttu mikä lapanen. Tai sitten toisaalta, on hoitanut kaksi kärpästä yhdellä iskulla, on halunnut vaimosta eroon, mutta ei ole saanut sitä sanotuksi, kun hommaan tänne kämppään uuden muikin vähän sisustamaan, niin pääsen kohta eroon molemmista. Eli onko ollut tyhmä vai tosi viisas? Selvinnyt kuitenkin ilman selittelyjä ja riitoja kun naiset on hoitaneet asian keskenään. Ei ole TODELLISTA, että tälläsiäkin on olemassa. 

Vierailija
267/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini kuoli ja lasitetulle parvekkeelleni ilmestyi pitkä, valkoinen sulka, lattialle. Tämä 10 vuotta sitten, marraskuussa. Saa nauraa ja sanoa minua hulluksi.

Luin, että pitkä valkoinen sukka ja ajattelin, että sellaisen sairaalan putkisukanko äiti kävi lähtiessään heittämässä partsille 😂

Otan osaa äitisi poismenon vuoksi

Vierailija
268/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton hansikaslokerosta löytyi levykotelo jossa oli kaikenlaista vähän raskaampaa musiikkia. Kukaan meidän perheessä ei kuuntele sellaista, lapsi kuuntelee poppia ja me vanhemmat mieluiten klasaria ja latin/jazz musiikkia. Ajeltiin sitten Helsngistä Tampereellee hevilevyjä kuunnellen. Moni noista ihan tutuista nimistä oli aika typerän kuuloista mättöä. Rammstein oli raadin suosikki.

Yritettiin tarjota cd-koteloa kyydissä olleille ystäville ja korjaamoon ja kaikkialle, mutta ei kelvannut. Olisikohan joku korjaamon nuorista julleista kuitenkin käynyt vähän "koeajamassa" omin lupinensa eikä kehdannut tunnustaa? Emme seuraa kilometrejä joten vaikea mennä sanomaan oliko niitä parikymmentä enemmän vai vähemmän. Se nyt kuitenkin on selvää että auton käyttäjä "maksoi"meille enemmän kuin mitä vuokraamo olisi veloittanut:levyt on edelleen tallella.

Vierailija
269/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen naisten tennari löytyi vaatekaapista. Oikean jalan. Asun yksin eikä epämääräisiä vieraita ole käynyt.

En tajua.

Vierailija
270/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri löytyi lipaston päältä vanhan ajan ura-avainpari lenkissä. Olin viemässä miehelleni, ettei hävitä avaimiaan, mutta ei ollut kuulemma hänenkään. Ollaan kyllä juuri muutettu uuteen kotiin, mutta siivottu lattiasta kattoon ennen tavaroiden purkua. Kenen lie.

Meiltäkin löytyi oudot avaimet, ei edes mitkään abloyt, vaan tosi oudot, jotka on selvästi johonkin erikoislukkoon. Löysin ne viime viikolla ikkunalaudalta. Hassua on se, että ollaan asuttu tässä asunnossa 7,5 vuotta, enkä ole ennen huomannut näitä avaimia. 

Vierailija
271/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki on lempivärini ja puinkin vauva-ikäistä tytärtäni hyvin hempeisiin sävyihin. Eräänä päivänä löysin  pyykkikorista  mustan bodyn jolla luki "born to rock".  Mieskään ei tiennyt asiasta mitään.

Parvekkeen pöydältä löytyi aski kummallista mustaa tupakkaa, myöhemmin selvisi että sitä myydään Tallinnassa. Ihan normi tupakkaa siis, mutta mustaa. Emme polta miehen kanssa eikä keltään kaveriltakaan ollut aski hukassa.

Olen alkanut epäillä, että meiltä johtaa portaali jonkun hevariperheen kämppään.

Vierailija
272/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ilmestyi kerran bileitten jälkeen naisten paita. Kyselin vierailta keneltä jäänyt, mutta kukaan ei myöntänyt, enkä sellaista ollut kenenkään päälläkään nähnyt. Viikon päästä se katosi. Toisen kerran ilmestyi lippalakki vaikkei ketään ollut edes käynyt. Se on mulla vieläkin, ei mitään hajua mistä tuli.

Vierailija
273/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinkki on lempivärini ja puinkin vauva-ikäistä tytärtäni hyvin hempeisiin sävyihin. Eräänä päivänä löysin  pyykkikorista  mustan bodyn jolla luki "born to rock".  Mieskään ei tiennyt asiasta mitään.

Parvekkeen pöydältä löytyi aski kummallista mustaa tupakkaa, myöhemmin selvisi että sitä myydään Tallinnassa. Ihan normi tupakkaa siis, mutta mustaa. Emme polta miehen kanssa eikä keltään kaveriltakaan ollut aski hukassa.

Olen alkanut epäillä, että meiltä johtaa portaali jonkun hevariperheen kämppään.

Rinnakkaistodellisuudessa on limittäisyyksiä, tavaraa menee ja tulee. Te saatatte olla se hevariperhe ;)

Vierailija
274/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein yksinkertaisin selitys on luultavasti se oikein. Ystävät, kaverit, sukulaiset, kylässä käyneet, huoltomiehet, naapurit joilla yleisavain, puolison hoito, lapset, lasten kaverit, teini-ikäisten tyttikset/poikkikset, se jolle olet antanut vara-avaimen jne. Jos tällaista tapahtuisi usein, niin laittaisin liiketunnistimella olevan kameran kun lähitisin kotoa. Selviäisi ne selittämättömätkin jutut. Talonyhtiön remppojen aikaan monet on mökillä niin paljon kuin voivat, yhdelle pariskunnalle kävi niin, että remppamiehet oli käyttäneet heidän vessaansa ja kotia muutoin taukohuoneena. Sotkukin oli sen mukaista remontin jälkeen. 

Vierailija
275/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin kerran pyörällä kotiin, lukitsin pyörän ja tulin sisälle. Sisällä tajusin, että avaimet ovat hävinneet matkalle, joten menin samaa reittiä takaisin pyörälle asti katsomaan, unohtuiko avain lukkoon. Avainta ei kuitenkaan löytynyt, joten nuohosin tuota väliä ainakin kolme kertaa eestaas, tarkastaen pyörän myös useita kertoja. Viimeisellä kerralla katsoessani avain kuitenkin olikin kiinni lukossa. Olen 100% varma että tarkistin lukon useamman kerran. En edelleenkään käsitä, mihin ulottuvuuteen se onnistui noin väliaikaisesti katoamaan.

Vierailija
276/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus tuohon salasuhde / vauva / helistin kysymykseen. Exäni on somessa kaverini, mitään viitteitä vauvasta tai nyt jo siis ainakin 9 vuotta vanhasta lapsesta ei ole. Hän on naimisissa toisen naisen kanssa, jonka tavannut muutama vuosi meidän eron jälkeen ja heillä on lapsettomuusongelma, sen verran tiedän.

Vierailija
277/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen nuoren itseni niin naiiviksi, kun olen tämän ketjun pettämisjuttujs nyt lukenut. Nuorempana pienituloisena otin aina huoletta ja oikeastaan ilolla ja kiitollisuudella käyttöön kotoa löytyneet mysteerihanskat, -korut ja -pinnit. Yhtäkin sängyn päädystä sängyn ja seinän välistä löytynyttä kaulakorua kannoin ilolla, kun se oli niin kaunis. Ei ikinä käynyt mielessäkään epäillä silloista poikaystävää, vaikka jälkikäteen ajateltuna kaikki merkit olivat ilmassa... Enkä oikeasti ole tyhmä! Arvaatteko muuten, mihin suhde lopulta muutaman vuoden jälkeen päättyi?

Vierailija
278/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eronnut, ex-mies asui Yhdysvalloissa ja lähetteli silloin tällöin pojallemme pehmeitä vaatepaketteja. Poika oli silloin 14-15 vuotias, ja mies postitti yleensä farkkuja ja college-paitoja.

Yksi kerta paketin sisältä löytyi farkkujen seasta käytetyt vauvan sukkahousut ja vauvan body. Olin aika järkyttynyt ja ajattelin, että tämä on ex-miehen kieroutunutta huumorintajua.  Juttelin puhelimessa hänen kanssaan ja hän vannoi, ettei ole tuollaisia tuotteita lähettänyt. Ja uskoin häntä, koska noi vauvan vaatteet olivat suomalaista merkkiä.

Tarkistin paketin, ja huomasin, että se oli sivusta avattu. Eli ilmeisesti joku Postin työntekijä on avannut paketin ja työntänyt ne vauvan vaatteet sinne - en kyllä ymmärrä miksi? Mitään ei ollut paketista kadonnut.

Ne puuttuvat nyt jostain toisesta ulkomaanpaketista.

Tulli availlut paketteja eikä ole paljon miettinyt mikä oli mistäkin paketista.

Vierailija
279/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllyjen perukoilta löytyi vaikka kuinka monta osaa Iijoki-sarjaa. Meillä on valtavasti kirjoja ja vähän väliä löytyy sellaisia kirjoja, joita ei muista ostaneensa, mutta kummallakaan meillä ei ole mitään mielikuvaa yhdenkään Kalle Päätalon kirjan ostamisesta tai edes lukemisesta.

Vierailija
280/932 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen huoneen kaapista löytyi kirves. Lapsi on muuttanut omilleen 15 vuotta sitten.

Tänä kesänä raivasin kaappia mistä löytyi.

Ei muista mistä se on tullut, tai ei ainakaan myönnä🤔

Ihan kunnon ihminen on tullut hänestä ei mikään murhamies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi