Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kotiisi koskaan ilmestynyt esine, jota kukaan teillä ei tunnista? Esine, josta kukaan ei tiedä, kenen se on ja mistä se tuli?

Vierailija
16.11.2020 |

Löysin äsken keittiön laatikosta vanhan hopeisen kakkulapion, jossa on etunimi, jota kukaan ei tunnista, ja päivämäärä, joka ei merkinnyt kenellekään mitään. Kukaan ei tiedä, mistä se on peräisin, enkä ole koskaan ennen nähnyt sitä.

Kommentit (932)

Vierailija
1/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin yksi päivä eteisen hattuhyllyn, ja sieltä perukoilta löytyi useampikin pipo ja lippis, joita en muista kyllä ostaneeni. :)

Vierailija
2/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ex-puolison aikana tuli. Sillä aikaa, kun olin lapsen kanssa muutaman päivän käymässä vanhempieni luona (asuivat kaukana), hattuhyllyyn oli ilmestynyt naisten talvipäähine, sellainen pantamallinen. En kertonut siitä, kyselin vain, että onko käynyt vieraita ja varmistin vielä erikseen, että ei ole siskonsa tai äitinsäkään piipahtanut. Ei ollut eikä kukaan koskaan kaivannut päähinettä.

Pari-kolme kuukautta myöhemmin, kun olimme muuttaneet erillemme, mies oli kertonut yhteiselle tuttavapariskunnalle, että hänellä oli ollut toinen jo jonkin aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin kadonnut jäljettömiin.

Vierailija
4/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen miesten liivi ilmaantui naulakkoon. Emme tunne ketään joka pukeutuu sellaisiin.

Vierailija
5/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihmettelin yhtä lippistä. Se olikin sitten veljeni. Selvisi vuoden päästä

Vierailija
6/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kalsarit, joita mies ei myöntänyt ostaneensa eikä kumpikaan meistä tunnista. Miespuolinen vuokralainen kyllä oli, mutta kalsongit olivan pyykin seassa ehkä vuosi vuokralaisen poismuuton jälkeen.

Vierailija
7/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että meillä kaikki tavarat on sellaisia...

Kenen kuppi on jätetty pöydälle? Kukaan ei ole jättänyt eikä kukaan tunnista kuppia. Joku muu juonut siitä.

Kenen kengät on keskellä lattiaa? Ei kenenkään, kukaan ei muista pitäneensä, ei ainakaan lähiaikoina. Jonkun muun kengät.

Tyhjä leipäpussi makaa pöydällä, kukaan ei ole viimeistä syönyt eikä koko päivänä ole muutenkaan syönyt mitään. Joku muu on sen siihe jättänyt.

Eli lopputulos: meillä olevat tavarat ym.ei ole kenenkään meidän vaan ne omistaa Joku. En kyllä muista ristineeni ketään sen nimiseksi🤔

Vierailija
8/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello Kitty -sormikkaat. Yhdet lilat nappikuulokkeet. En tajuu.

Vierailija
9/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten takki löytyi eteisen kaapista. Kukaan perheenjäsen ei tunnistanut sitä. Lopulta annoin sen eteenpäin.

Vierailija
10/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuoli ja lasitetulle parvekkeelleni ilmestyi pitkä, valkoinen sulka, lattialle. Tämä 10 vuotta sitten, marraskuussa. Saa nauraa ja sanoa minua hulluksi.

Vierailija
11/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta oli vain hävinnyt vaatteita ja meikkejä. Ihan kiva nainen se oli. Kävi meillä myöhemmin kylässä. Esitin kyllä toiveen miehelleni että kun vieraat naiset minulta varastaa niin ei kalleimpia meikkejä. Me oltiin silloin hyvin pienituloisia. Toinen existä ihmetteli kenkiä eteisessämme. Kun pettää niin katsoisi edes naisille kengät jalkaan kun pistää ne kotiinsa.

Vierailija
12/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti ole esine, mutta jääkaapin hyllylle oli ilmestynyt pieni palanen lasia. Ensin luulin, että jääkaapin lasihyllystä oli lohjennut palanen irti, mutta kaikki hyllyt oli ihan ehjiä. Kaikki astiat, mitä jääkaapissa oli, olivat ehjiä. Eikä ole tullut vastaan yhtään lasista esinettä, mistä sen kokoinen pala puuttuisi.

Vierailija
13/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli ilmestynyt mystinen avain. Olin pidempään ihmetellyt kyseistä avainta avainnipussani, mutta ajattelin jossain vaiheessa tarvitsevani sitä, joten en heittänyt pois.

Muuttaessani uudella paikkakunnalle säilytin avainta edelleen, jos joku jostain ilmestyisi sitä kaipaamaan. Ei kaivannut, joten heitin menemään.

Se oli omituinen avain, koska näytti ihan kotiavaimelta! Kukaan muu ei sitä avainnippuuni ole voinut kiinnittää, joten olen itse syyllinen. Joku tärkeä avain sen silti täytyi olla, koska oli avainnipussa kiinni eikä kaapin perukoilla.

14/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on eteisen naulakossa musta ja pitkä isokokoisen miehen sadetakki. Ei mitään käsitystä, mistä se on tullut. Hyvälaatuinen on, paksuhkoa materiaalia ja melko uuden näköinen.

Vierailija
15/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ex-puolison aikana tuli. Sillä aikaa, kun olin lapsen kanssa muutaman päivän käymässä vanhempieni luona (asuivat kaukana), hattuhyllyyn oli ilmestynyt naisten talvipäähine, sellainen pantamallinen. En kertonut siitä, kyselin vain, että onko käynyt vieraita ja varmistin vielä erikseen, että ei ole siskonsa tai äitinsäkään piipahtanut. Ei ollut eikä kukaan koskaan kaivannut päähinettä.

Pari-kolme kuukautta myöhemmin, kun olimme muuttaneet erillemme, mies oli kertonut yhteiselle tuttavapariskunnalle, että hänellä oli ollut toinen jo jonkin aikaa.

Minulla kävi vähän sama exän kanssa. Olin kavereiden kanssa viikon lomareissulla ja kotiin palatessani oli kämppä oikein hinkattu ja puunattu viimeisen päälle. Petivaatteetkin oli vaihdettu. Ihmettelin kylppärissä sinne ilmestynyttä naisten suihkusaippuaa. Ensiksi se oli kuulemma minun vainoharhaisen hullun ja sitten se oli hänen siskonsa ja lopulta se oli naisen, jonka kanssa minua petti :) erottiin.

Vierailija
16/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ylimääräinen lautanen. Samaa sarjaa kuin muutkin meidän lautaset, yhtäkkiä vaan laskin, että lautasia onkin kuuden sijaan seitsemän.

Vierailija
17/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaatekomerooni ilmestyi vieraan miehen housut. Olin kyllä ollut muutama päivä sitten juhlimassa. Onneksi ehdin hävittää ne ennenkuin mieheni huomasi.

Vierailija
18/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätte kyllä outoa elämää :D

Vierailija
19/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri löytyi lipaston päältä vanhan ajan ura-avainpari lenkissä. Olin viemässä miehelleni, ettei hävitä avaimiaan, mutta ei ollut kuulemma hänenkään. Ollaan kyllä juuri muutettu uuteen kotiin, mutta siivottu lattiasta kattoon ennen tavaroiden purkua. Kenen lie.

Vierailija
20/932 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kuljettaa kotiin kaikkea ihme tavaraa eikä muista tuoneensa eikä muka tiedä mitään :D just olivat töistä saaneet jonkun huomioliivin ja kysyin, että mistä se on tullut ja ensiksi sanoi, ettei hän vaan tiedä, että voisiko olla isäni... Lopulta sitten muisti, että töistä sai. On myös kaikenmaailman avaimenperiä, magneetteja, kyniä, pipoja, hanskoja ym., jotka hän on tuonut kotiimme, muttei vaan muista.