Mitä hamstraat (jos joku asia pitää sanoa)?
Kommentit (100)
Puutarha-sisustus-kodin- ja käsityölehtiä! Sitten en raaski heittää niitä pois ja kyllähän niitä kertyy laatikkokaupalla; kotiin ja sitten viedään mökillekin. Välillä annan sentään ystäville tai vien ilmaisjakeluun kirppikselle, mutta aina vaan tulee lisää.
Ruoka- ja leivontaohjeita, ja sitten aina teen kuitenkin niitä vanhoja tuttuja.
En mitään tietoisesti. Tavaraa vaan kertyy, koska en oikein osaa heittää mitään pois, jos ei varsinaisia roskia oteta lukuun.
Lastenvaatteita ja muumimukeja. Olen parannuksen tehnyt bibliofiili, ennen olisin siis vastannut kirjoja :)
Särkylääkettä. Kamalaa, jos ei olisi lääkettä kun särky yllättää.
Ihan hitokseen kenkiä ja käsilaukkuja. Ihan miälenvikast...
Kasvonaamioita, kerta-annoksia ja tuubeja ja puteleita. Missä välissä mä niitä ehin käyttään? En missään. Aina vaan pitää ostaa uusia. Syväpuhdistavia, kosteuttavia, heleyttäviä, kirkastavia, kaunistavia, mitä millonki! ;)
Mulla kans askartelutarvikkeet, kosmetiikka, pesuaineita pyykille, muut pesuaineet onneksi jo jääny vähemmälle. Muutenkin tarjoukset näyttäis olevan mun akilleen kantapää...
Lastenvaatteita, sukkahousuja (aina pitää olla avaamattomia pakkauksia Wolfordeja). Käsilaukkuja ostan vaan tarpeeseen. ;)
Marimekkoa. Marjoja kesällä. Kauniita vaatteita Itselle. Lapsille sarjakuvia kirppikseltä. Hyviä ulkoiluvaatteita.
Pieniä nörttimäisiä leluja, figuureja ja maskotteja. Esim leffa- tai pelihahmoja. Tämänhetkinen suosikki on Yoshi (super mario pelistä) pieni pehmomaskotti.
tällä hetkellä kuolaliinoja vauvalle :)
Tuikkukuppeja ja kynttilänjalkoja.
Lehtiä (painettuja ja paperisia, ei puiden).