Hoitajat! Paljon on vuositulosi? Mikä hoitaja olet?
Kommentit (100)
Viime vuonna 45000. Lähihoitaja. Paljon viikonloppuja, öitä ja myös ylitöitä. Ei helpolla pääse edes tuohon rahaan. Mutta sitä ei voi ymmärtää, kuin toinen hoitaja.
Viime vuonna tulot hieman alle 53000, mutta teen päätyön lisäksi paljon keikkaa ja ylitöitä. Lähihoitaja ja päätyö kahta vuoroa.
Niin. Paljon on, niin paljon kuuluu rakkauteen, paljonko on mielestäsi paljon?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Paljon on, niin paljon kuuluu rakkauteen, paljonko on mielestäsi paljon?
On
Paljon saa jo ylityötä tuohon tehdä. Itsellä viime vuoden tulot 42000,kolmivuorotyötä hyvinvointialueella lähihoitajana,sosiaaliala.
Tänä vuonna hieman enemmän keikkaa ja ylitöitä olen jo tehnyt,rajaa nostanut 46000:een. Mietin,pitäisikö vielä nostaa.
Mutta joo, ei ilmaseksi tuu,ei ole paljoakaan vapaa-aikaa.
40.000 kolmivuorotyö sairaalassa, sh
50.000 edellisen työn lisäksi ylimääräisiä vuoroja ja keikkaa omassa työssä ja muualla. Hälytysrahat nostavat vuosiansiota, aiemminhan niitä ei maksettu kuin kesällä ja jouluna.
Kaksi eri vuotta, toki 40.000 sisältyi myös ylitöitä ja ekstravuoroja, mutta ne olo vain omassa työssä.
Sehän just, kun nuo keikat ja ylityöt nostaa reilusti sitä vuosiansiota. Ihan ohimennen, minullakin laitoshuoltajana vuosituloraja tälle vuodelle on 41 000e. Keikoilla ja ylitöillähän sitä tienaa, ei peruspalkalla.
Noin 60000e. Olen tk päivystyksessä hoitajana ja teen keikkaa vanhustenhuollossa.
Vierailija kirjoitti:
Niin on pienet tulot kaikilla, ihan köyhyysrajalla kiikutaan :'D
Noissa suuri mm saa palkoissa on lukuisia ylitöitä. Itse olen sh ja en todellakaan jaksa tehdä ylimääräistä.
Ahkerat työmyyrät! Tekevät 2-4 työtä, jotta saa hyvää palkkaa.
Päivätyössä sh saa 32000-34000
Vierailija kirjoitti:
Hah hah. Päivän vitsi. Eli 3 vuorotyössä sitten yli 70 000e? No, ei muuta kun kiitos tulevista reilummista korotuksista. Sitten se varmaan onkin kohta parilla ylityöpäivällä kasassa 150 000e vuosiansiota.
Miten yhteiskunnalla on varaa maksaa tuollaisia jättipalkkoja? Noista on varaa pudottaa heti 25-30%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah hah. Päivän vitsi. Eli 3 vuorotyössä sitten yli 70 000e? No, ei muuta kun kiitos tulevista reilummista korotuksista. Sitten se varmaan onkin kohta parilla ylityöpäivällä kasassa 150 000e vuosiansiota.
No ei. 34000 tulee virka-aikana tehtävästä työstä, 10.000 tulee enemmän, jos tekee kolmivuorotyötä. Kaikki siihen päälle on ylimääräistä, eli tuplavuoroja, vapaat töissä, lomilla töissä, työkeikkoja vapailla muissa töissä. Saa taas kympin, kaksi vuosituloihin lisää.
Hoitajia ei saa, ni niitä ylitöitä tulee tehtyä siksi. Sittenkin vielä vajaalla työntekijä määrällä usein. Ihan voi koittaa tulla tekemään 14 tuntia maski naamalla töitä yhteen menoon. Voi olla ettei palkkaa enää kadehtisi...
Vierailija kirjoitti:
Miten yhteiskunnalla on varaa maksaa tuollaisia jättipalkkoja? Noista on varaa pudottaa heti 25-30%.
Eikun ne nousee sen 30%.
Viime vuonna tulot oli 43000e kokopäiväisestä kolmivuorotyöstä. Olen yksityisellä sairaanhoitajana.