Mitä hamstraat (jos joku asia pitää sanoa)?
Kommentit (100)
Hamstraan goottityylisiä vaatteita, vaikken oikein osaa käyttää niitä. Nytkään ei ole sopivia kenkiä millekään asulle.
Pesuaineita,shampoota, vessapaperia...
Kosmetiikkaa. En mitenkään määrättömästi (kaikki mahtuu parille kaapinhyllylle), mutta minulla on aina esimerkiksi shampoopullo varastossa odottamassa käytössä olevan loppumista.
Reseptejä, makeiden leivonnaisten reseptejä.
Meikkejämeikkejämeikkejämeikkejämeikkejä
Keittokirjoja, vaikken edes kokkaa.
Vaatteita ja silti tuntuu ettei ole mitään päälle laitettavaa.. Joten ostan aina lisää!
Minä myös kenkiä... en nyt tarkoita mitään tosi vakavaa hamstrausta, mutta aina ostan kirppareilta kivoja kenkiä ja sitten jää kaikki aina käyttämättä. Joskus eivät ole omaa kokoani edes, mutta kun on niin nätit että on pakko saada. Kaapit tursuaa kenkiä mutta kun en raaski luopua. Ajattelen aina että kyllä mä vielä joskus noita pidän... Uskottelen itselleni ja muillekin että se on ihan okei kun ostaa kirpparilta niin ettei ainakaan tuhlaa...
ompelutarvikkeita nyt kun kankaille ei ole enää tilaa. En voi käydä enää hulluilla päivillä, koska siellä on niin halpoja ompelulankoja. En osta kaikkia sateenkaaren värejä enää, mutta ehkä juuri lilaa ja vaaleanpunaista, sillä sen värisiä vaatteitakin tulee tehtyä.
Ompelulankoja on talossa nyt varmaan 200 rullaa.
Ostan myös nauhoja ja nappeja. Vaikka mitään en inhoa niin paljon kuin napinläpien ompelua.