Mitä hamstraat (jos joku asia pitää sanoa)?
Kommentit (100)
Serviettejä, hiustuotteita, suihkugeelejä, teetä
Ennen hamstrasin melkein mitä vaan kaupasta sai, mm. muovirasioita, kenkiä, laukkuja, vaatteita, meikkejä, koriste-esineitä, sisustus tekstiilejä... Kaikkea perusjuttuja. Nyt on ostovimma jäänyt taka-alalle, mutta silti on vielä nurkissa tavaraa...
Lankoja. . Tällä hetkellä lähemmäs 20 kiloa :/ yritän ktllä vähentää mutta rankkaa tekee. Enkä edes ehdi ikinä neuloa!
Luulin, että piti vastata vain yksi, ja siksi sanoin lehdet. Mutta voin lisätä: kankaita, lankoja, askartelutarvikkeita, kirjoja, leffoja, kauniita karkkirasioita jne. Tuhansia asioita.
20
Rakkautta. Voin sitten käyttää varastoja sellaisena päivänä kun ärsyttää :)
Muovipusseja! Esim jos olen matkoilla ja shoppailen,niin varmasti kaikki muovipussit pakkaan kotiin mukaan, niitä pahvikasseja en välttämättä lainkaan. Meillä on mieskin jo oppinut, että muovipusseja ei saa heittää meneen ja hienoimpia saa käyttää vain erityistilanteissa :D
Kirjoja (divarerista), tarjouslihaa (myös punaisilla lapuilla), marjoja pakkaseen, tarjouskahvia, käsipesunestettä (3 l säästöpakkauksissa), tarjoussaippuaa, hiuslakkaa (koska se EI saa loppua), maitoa (koska sekään EI saa loppua)
vaatteita, asusteita, astioita...
Olen monessa asiassa melkoinen minimalisti ja käyttötavaroitakin ostan usein alle todellisen tarpeen ja ihmettelen sitten kun vaikka maito on loppu.
Hamstraan vain paperiteollisuuden tuotteita eli kirjoja ja wc-paperia.
Muumimukeja, Lindexin lastenvaatteita, T2H-haalareita.. Vaippoja nyt kun niistä saa Duploja :)
sotavarastoa.
Minulla on sängyn alla iso laatikkko, jossa on kuivamuonaa, selviytymisvälineitä (tulitikkuja, puukko, taskulamppu ym), joditabletteja ym :)
Askartelutarvikkeita ja kankaita
Ruokaa (pakastin on niin täynnä että sieltä tippuu ruokaa niskaan kun avaa oven), astioita (en edes tiedä montako eri sarjaa meillä on) ja käsilaukkuja (näiden kohdalla yliampuvaa ei ehkä ole niinkään kokonaismäärä vaan hamstraamisen hölmöys, kun käytän kuitenkin melkein aina samaa laukkua).
En mitään. Minulla ei ole intohimoja tavaraa kohtaan. Kaapeista löytyy vain tarpeellinen.
Kankaita ja ompelutarvikkeita tännekin.