Mitä hamstraat (jos joku asia pitää sanoa)?
Kommentit (100)
Itse hamstraan servettejä. Ne on niin halpoja ja kivoja. Ostan niitä myös ulkomailta.
Goottivaatteita minäkin. Käytän kyllä päivittäin, että voiko sitä hamstraamiseksi laskea?
Sellaisia valkoisia puuvillahanskoja. Kädet on niin huonossa kunnossa, että pitäisi rasvata ja laittaa yöksi hanskat käteen. Aina "unohtuu" ja sitten ostan lisää, kun vanhat "hävinneet". Viimeksi vaatekaapissa oli 28 paria...
Tyhjiä vaippapaketteja. Niitä on ihan älyttömästi. Kuulun Pampers-kerhoon ja en ole varmaan pariin vuoteen "ehtinyt" näppäillä niitä koodeja koneelle, joten kaikki ne muoviroskat on tallessa. Juuri ajattelin, että pitäisi heittää menemään, kun en mä oikeasti tarvitse sitä roskaa mitä sieltä kerhosta saisi.
En enää mitään! :)
Mutta aiemmin hamstrasin varsinkin kosmetiikkaa, alusvaatteita, kenkiä ym ym. Mulla oli aina kerrallaan 1-2 tuoteryhmää joita hamstrasin. Sitten sain muun elämäni kondikseen ja en koe enää tarvetta hamstrailla. Nyt vietän yksinkertaista elämää ja hankin vain tarpeeseen.
Kaikkea käyttötavaraa tarjouksesta mm.tiskiaine, suihkugeeli ja shampoo. Olen opiskelija ja säästän hiukan kun ostan etukäteen:)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 21:51"]
Pieniä nörttimäisiä leluja, figuureja ja maskotteja. Esim leffa- tai pelihahmoja. Tämänhetkinen suosikki on Yoshi (super mario pelistä) pieni pehmomaskotti.
[/quote]
oi, Yoshi :)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 22:29"]
Lankoja. . Tällä hetkellä lähemmäs 20 kiloa :/ yritän ktllä vähentää mutta rankkaa tekee. Enkä edes ehdi ikinä neuloa!
[/quote]
no aika paljon! laita osa johonkiin huutonettiin tms myyntiin?
Lasten takkeja! En tosin mitään kalliita,useimmat ovat kirppiksiltä muutamalla eurolla ostettuja. Tokaluokkalaisella tytöllä on: laskettelutakki, rähjätakki, kaksi koulutoppatakkia, maihari, villakangastakki, "turkki", softshell, ryhdikäs vk-takki, sadetakki, nahkatakki, ticketin tuulitakki, tikkitakki, pari tuulitakkia...joku varmasti vielä unohtui. Kahdella pojalla ei ihan tuota määrää mutta kyllä molemmilla helposti 10 takkia on.
Matkapakkauksia! Menen villiksi matkakokoisista shampoo - yms. Pakkauksista. Entäpä minihammastahna, ei voi vastustaa...
Vaatteita, korkokenkiä ja asusteita. Nyt alkaa olemaan sellainen varasto ettei enää oikein tarvitse mitään, enkä löydä enää mieleisiäni helposti, mutta jos jotain kaunista löydän, kyllä mä sen ostan.
Hygieniatarvikkeita: shampoota, hoitoainetta, hammastahnaa, käsisaippuaa, vauvalle vaippoja ja puhdistuspyyhkeitä. Kone- ja käsitiskiainetta (varmasti vuoden tarpeet kaapissa). En koskaan osta mitään edellämainituista täydellä hintaa vaan hamstraan niitä jo etukäteen tarjouksista.
Ostan aina kahvia kun se on tarjouksessa. Tosin vaan jos sattuu kauppareissulla kohdalle, en lähde tarjouksen perässä juoksemaan.
Kahvimittoja, useita jo, yksi hopeinen.
Jos jotain on pakko sanoa niin ehkä sitten vaatteet, en ole heittänyt pois liian pieniä. Aina vain toivo elää että ne mahtuvat joskus.