Annatko miehesi mennä yksin/kavereiden kanssa baariin?
Luotatko mieheesi, että annat hänen mennä baariin ilman sinua, vai käyttekö yhdessä?
Kommentit (29)
Annan mennä (tietenkin). Ei käytä lainkaan alkoholia, joten eipä hän siellä juuri käy. Ehkä max kerran vuodessa. Ei kuulemma kiinnosta katsoa örveltäviä kavereita/muita kännisiä ihmisiä. Ei käydä yhdessä. Itse käyn 2-3 kertaa vuodessa kavereiden kanssa. Mies ei tykkää kun käyn, mutta ei ole mikään ongelma kun aika harvoin itsekin siellä viihdyn.
Ei kai siihen kenekään tarvitse lupaa edes pyytää? Itse tulisin hulluksi jos joutuisin kyselemään mihin nyt sopii mennä ja kenen kanssa. Itsestäänselvää on myöskin, että mieskin osallistuu niihin menoihin mihin itse haluaa - joko yhdessä mun kanssa tai ilman.
Toki annan, tosin ei hän enää nykyään oikeen viihdy missään yökerhoissa. äijäporukassa käy joskus istumassa jossain pubissa. Ja on luotettava. Ei tarvetta, eiä edes kiinnostaisi mennä mukaan, mitäs mä siellä ukkeleitten urheilu yms juttuja kuuntelisin. :D
Voi kristus mikä kysymys taas. Mä en olisi sellaisen ihmisen kanssa, joka nillittäisi moisesta asiasta. Miksi olla sellaisen kanssa johon ei voi luottaa? Molemmat voi käydä baarissa yksin tai kavereiden kanssa, tai sitten käydään yhdessä, miten milloinkin. Itse asiassa just kävin paikallisessa yhdellä, miehen kanssa mentiin, ja se jäi sinne vielä, tulee sitten kun tulee.
Annan mennä yksin. Emme edes voisi yhdessä, koska ei ole lapsenvahteja. Joten kun toinen käy bilettämässä kavereiden kanssa, toinen on kotona lasten kanssa. Esim. ensi viikolla mies menee naapurikaupunkiin yöksi kaverinsa luo baarikierrokselle ja kesällä hänellä on sovittuna viikonloppu ulkomailla kaverien kanssa ryyppyreissun merkeissä.
Saalistamme yleensä yhdessä.
Mies ei tuo kyllä ketään kotiin hyväksyttämättä ensin minulla. Joskus pelkkä kuvaviesti riittää, mutta rohkeammat miehet juttelevat ensin puhelimessakin. Kuulee kyllä äänestä, onko pelikunnossa.
just lähti eka lätkäpeliin, jatkaa siitä sit poikien kanssa baariin. miksen päästäisi, ei me voida lapsia laittaa joka kerta hoitoon, kun toisella on jotain menoa. pakko vaan luottaa, kyllä se keinot keksii jos on tehdäkseen jotain pahaa.
En voi käsittää ihmisiä, jotka eivät anna puolisonsa / seurustelukumppaninsa viettää aikaa myös ystäviensä kanssa, oli se paikka sitten baari tai mikä hyvänsä. Luottamus on toimivan parisuhteen perusta.
Tottakai saa mennä kavereidenkaa. Ei ole tapana kyttäillä miehen tekemisiä. Päähän siinä hajoaisi, jos jatkuvasti täytyisi epäillä ja kyttäillä toisen tekemisiä.
Sana ''päästää'' on mun mielestä tässä yhteydessä vähän sairas. Ei kai ketään toista ihmisistä omisteta ja käyttäytymistä ja menoja kontrolloida : D Etenkin jos on kyse jostain luottamusjutuista. Jos ei sen vertaa voi luottaa, niin suosittelen eroamista. Muutenkin aika yksinkertaista, joko valitsee jatkaa ja luottaa tai sitten suosiolla jättää suhteen :D
Eräs naispuolinen kaverini joutui jokin aika sitten perumaan risteilynsä, koska miehensä "ei päästänyt". Itse katselisi sellaista miestä päivääkään.
Klubeilla ei käydä lainkaan, ja joskus harvoin mies on käynyt pubissa. Hän ei itse halua mennä ilman minua. Itse käyn joskus harvoin yhdellä kavereiden kanssa.
Meillä on niin että jos käydään, käydään yhdessä. Me emme mieheni kanssa koe tarvetta lähteä baariin yksikseen. Miehellä on muutama kaveri ja käydään joskus kaikki yhdessä baarissa. Mies ei edes halua mennä ilman mua, enkä mä ilman miestäni. Tykätään käydä yhdessä. Mutta harvoin kyllä edes käydään baarissa.
Ihmettelisin kyllä kovasti jos mies haluaisi baariin YKSIN, eli ei kavereidensa kanssa. Mitä se siellä yksin tekisi jos ei ryyppäisi/naisia iskisi? Ei hyvä kumpikaan. Ihmisiin voi tutustua muuallakin, jos viattomat puuhat mielessä. Onneks ei moisia tarvii miettiä :) Tuli tuosta otsikosta vaan mieleen.
Mun puolestani mieheni voi hyvin käydä kaveriensa kanssa baarissa, mutta aika harvoin se käy. Suurin osa sen kavereista asuu muualla. Sama pätee itseeni. Yhdessä käydään muutaman kerran kesässä terassilla.
Mut meillä on kuitenkin myös sellainen yhteisymmärrys, että jos ei huvita lähteä esim työkaverien tms kanssa, puolisoa saa aina käyttää tekosyynä. Eikä "vaimolla oli tänään joku juttu" ole koskaan edes valhe, ainahan sitä nyt joku juttu on, joka on kiva tehdä puolison kanssa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 15:18"]Ihmettelisin kyllä kovasti jos mies haluaisi baariin YKSIN, eli ei kavereidensa kanssa. Mitä se siellä yksin tekisi jos ei ryyppäisi/naisia iskisi? Ei hyvä kumpikaan. Ihmisiin voi tutustua muuallakin, jos viattomat puuhat mielessä. Onneks ei moisia tarvii miettiä :) Tuli tuosta otsikosta vaan mieleen.
[/quote]
No menisi vaikka "yksin" katsomaan urheilua ja nauttimaan oluen ja katsomaan näkyykö tuttuja? Mun mies ainakin lähtee välillä yksinkin baariin katsomaan futispelejä. Tietysti siellä voi sitten kavereitakin olla sattumalta paikalla tai ainakin muita futiksen katsojia. Joskus mä lähden mukaan. Joskus sitten tarkotuksella kavereidenkaa.
Hmm, miksihän tuota aloitusta on alettu miinustamaan? Jos jotku naiset antaa miehen mennä baariin, niin ok, ei siinä ole mitään pahaa, mulle ihan sama mitä muut tekee suhteissaan. Mutta jos joku nainen taasen ei halua että mies menee baariin ilman naista itseään, niin se on heti ihan hirvee asia ja nainen on automaattisesti varmana aivan kauhea akka?
Itse olen nainen, luotan mieheeni, mutta en halua että mieheni menee baariin kavereiden kanssa ilman minua. Syy siihen on se, että pelkään, mitä alkoholi tekee. Jos mies juo kauheesti, on päissään ja tekee jotain tyhmää. En voi koskaan olla varma.
Luotan mieheeni, kun mieheni on selvinpäin, en ikinä ole epäillyt että pettäisi. Mutta kun juo, niin en uskalla/osaa enään kauheena luottaa.
Tälläinen olen ja tälläinen on meidän suhteemme. Miehelle se on ok. Nyt joku alkaa väittämään kuitenkin, että no ei se sun miehelle ole kuitenkaan ok, kunhan sanoo ettet suutu. No mikäli asia olisi näin, niin ei se ole minun ongelmani. Kyllä aikuisen miehen täytyy osata puhua asioista suoraan, mitä mieltä on ja sopiiko tälläinen asia hänelle.
Ennen kuin alettiin seukkaamaan, sanoin miehelleni tämän asian, etten tykkää sitten että käydään ilman kumppania baareissa. Mies sanoi heti että hän on samaa mieltä, joten tottakai oletan että ollaan sujut asian kanssa.
Joten, jos asia on kummallekin osapuolelle ok, miksi täällä aletaan sättimään? Jokainen elää kuten elää, mitä pahaa siinä voi olla?
Ei juokse baarissa omasta halusta, peleihin menee aina kun haluaa ,itse en käy baareissa, kasvanut siitä iästä jo
Täytyy tähän kommentoida vielä, että samaa mieltä kuin 19. Jotkut miehet ja tietysti naiset muuttuvat juodessaan epäluotettaviksi. Tiedän sen lähipiiristä... Miehellä on tosi iso kaveriporukka, ja ihan yleisesti on äijien tiedossa, että yksi näistä on sellainen. Ei nyt läheskään aina, mutta joskus humalassa on pettänyt naisystäväänsä (on myös kerran ollut jo naimisissa, mutten tiedä mihin avioliitto päättyi). Selvinpäin on ihan kunnollinen tyyppi, ja useimmiten käsittääkseni juokin ihan siivosti.
Omassa kaveripiirissäni on sitten tällainen nainen. Ei hän ole kenenkään matkaan lähtenyt, mutta pari kertaa olen saanut hänet puoliväkisin kiskoa herraseurasta loppuillasta.. Sellaista halailua ja kaulassa roikkumista, huomion hakemista... hän on aina tosi kovassa humalassa, kun tällainen käytös alkaa. Sitten seuraavan päivänä hänellä on hirveä morkkis ja "en kai mä nyt tehny mitään liian kamalaa" -kysely. Eli varmaan näiden kahden tapauksen puolisot, jos tietäsisivät, niin eivät päästäisi. Mutta ongelmana nään tässä ennemmin sen viinankäytön kuin baariinmenon. Joistakin viina tekee sellaisia häntäheikkejä.
En tiiä siittä sitte, mutta ite oon menossa tänään, vippiiiii!