Annatko miehesi mennä yksin/kavereiden kanssa baariin?
Luotatko mieheesi, että annat hänen mennä baariin ilman sinua, vai käyttekö yhdessä?
Kommentit (29)
No en tod.Jos suunnittelee lähtevänsä pistän ovet lukkoon ja piilotan sen tanssikengät.Jotain rotia hei!
Tottakai saa mennä ja kiva olisi jos kävisikin, mutta kun ei käy. Yhdessä ollaan oltu lähes 20 vuotta ja mies on ollut vain muutaman kerran kaveriporukalla ulkona. Emme me yhdessäkään harrasta näitä juttuja, tai joskus nuorempana ulkomailla asuessamme olimme ysyäväpariskunnan kanssa liikkeellä aika usein, mutta siitäkin on jo 15 vuotta.
No tietysti saa mennä, ja niin menen minäkin. Ajankohta vain sovitaan yhdessä etukäteen, ettei järjestellä molemmat menoa samalle illalle.
On se vaan jännää, että kavereiden kanssa pitää mennä baariin. Luulisi aikuisten osaavan tehdä jotain muutakin kuin kaljotella.
Miksi naimisissa oleva mies meni yksin baariin? Ihan istuskelemaan ja aikaa kuluttamaan... Vai joko baariin meneminen lasketaan harrastukseksi?
Voisivat varatut jättää baarit meille vapaille, niin ei tarvitsisi aina ensin selvittää onko mies varattu vai ei. Ja sitäpaitsi ärsyttää, kun ne varatut ovat innokkaampia tekemään tuttavuutta.
Me ei mitään lupia kysellä toisiltamme jos halutaan lähteä viihteille kavereiden kanssa. Tietty mua saattaa harmittaa joskus jos mies lähtee (koska se tekee sitä huomattavasti useemmin kuin minä), mutta koska haluan myös itse käydä baareissa ilman et toinen vinkuu vastaan niin en yleensä sano itekkään mitään jos se ilmottaa lähtevänsä.
mä luotan mun mieheen mut en luota vieraisiin naisiin enkä mä anna mun miehen mennä vapaaehtoisesti baareihin kyttäilee lehmiä