Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko miehesi mennä yksin/kavereiden kanssa baariin?

Vierailija
15.03.2014 |

Luotatko mieheesi, että annat hänen mennä baariin ilman sinua, vai käyttekö yhdessä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luotan mun mieheen mut en luota vieraisiin naisiin enkä mä anna mun miehen mennä vapaaehtoisesti baareihin kyttäilee lehmiä

Vierailija
22/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tod.Jos suunnittelee lähtevänsä pistän ovet lukkoon ja piilotan sen tanssikengät.Jotain rotia hei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa mennä ja kiva olisi jos kävisikin, mutta kun ei käy. Yhdessä ollaan oltu lähes 20 vuotta ja mies on ollut vain muutaman kerran kaveriporukalla ulkona. Emme me yhdessäkään harrasta näitä juttuja, tai joskus nuorempana ulkomailla asuessamme olimme ysyäväpariskunnan kanssa liikkeellä aika usein, mutta siitäkin on jo 15 vuotta.

Vierailija
24/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti saa mennä, ja niin menen minäkin. Ajankohta vain sovitaan yhdessä etukäteen, ettei järjestellä molemmat menoa samalle illalle.

Vierailija
25/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan jännää, että kavereiden kanssa pitää mennä baariin. Luulisi aikuisten osaavan tehdä jotain muutakin kuin kaljotella.

Vierailija
26/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naimisissa oleva mies meni yksin baariin? Ihan istuskelemaan ja aikaa kuluttamaan... Vai joko baariin meneminen lasketaan harrastukseksi?

Vierailija
27/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat varatut jättää baarit meille vapaille, niin ei tarvitsisi aina ensin selvittää onko mies varattu vai ei. Ja sitäpaitsi ärsyttää, kun ne varatut ovat innokkaampia tekemään tuttavuutta.

Vierailija
28/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai annan? O.o

Vierailija
29/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei mitään lupia kysellä toisiltamme jos halutaan lähteä viihteille kavereiden kanssa. Tietty mua saattaa harmittaa joskus jos mies lähtee (koska se tekee sitä huomattavasti useemmin kuin minä), mutta koska haluan myös itse käydä baareissa ilman et toinen vinkuu vastaan niin en yleensä sano itekkään mitään jos se ilmottaa lähtevänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi