Mistä tiesit että olet kohdannu oikean?
Kommentit (424)
Avioliitto on Jumalan asettama ja pyhä.
Kenet valitset aviopuolisoksi, hän on se oikea.
En usko että on vain yksi "oikea", vaan on monia sopivampia ja sopimattomampia puolisoehdokkaita. Valintakysymyksiä, kuten me uskovaiset ajatellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen vaan tiesi. Mies lupasi heti jättää vaimonsa. Käytännön syistä ei ole vielä pystynyt sitä tekemään, mutta se ei varjosta rakkauttamme. Itsekin olen yhä tahollani naimisissa lasten ja taloudellisen tilanteen takia.
Se oikea voi tulla vastaan koska tahansa ja mistä tahansa. Olkaa avoimia. Antakaa itsellenne oikeus olla onnellisia.
Kunnes sinäkin tulet yllättäen jätetyksi, koska hän löysi taas "sen oikean".
Itse en uskoisi pätkääkään, että olisin eka jonka kanssa vaimoaan pettää.
Sen oikean voi löytää vaikka olisi jo naimisissa toisen kanssa. Rakkaus ei tunne ihmisten asettamia sääntöjä ja rajoituksia.
Siksi viestini on: antakaa itsellenne vapaus elää sillä tavalla, joka teidät tekee onnelliseksi.
Ei helv... Tällaisiakin moraaleja ihmisillä on ? Aika kamalaa.
Hetken onnenhuuman mukaan kun elää niin lopulta ei tule kuin surua.
Lukiossa rakastuin tulevaan mieheeni. Hän oli valinnut minut koulusta jo 10-vuotiaana. En pysty kuvaamaan, mistä tiesin, että hän on se ainoa oikea. Herkkyys oli silmiinpistävin huomioni. Sanaton viestintä toimi meillä pitkään. Sen jälkeen paluuta ei ollut. Osuin oikeaan. Naimisiin menon jälkeen havainnoin, että tahdon sana oli meillä se avain onneen ja molempien tasapuoliseen kehitykseen ihmisenä. Rahat olivat yhteisiä, kaikki meillä oli aina yhteistä. Riidelty ei koskaan, muilla keinoin hoidimme erimielisyydet, kuin toisiamme arvostellen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen vaan tiesi. Mies lupasi heti jättää vaimonsa. Käytännön syistä ei ole vielä pystynyt sitä tekemään, mutta se ei varjosta rakkauttamme. Itsekin olen yhä tahollani naimisissa lasten ja taloudellisen tilanteen takia.
Se oikea voi tulla vastaan koska tahansa ja mistä tahansa. Olkaa avoimia. Antakaa itsellenne oikeus olla onnellisia.
Tän on pakko olla satiiria, onhan? Itsellä on "vähän" erilainen käsitys onnesta ja rakkaudesta.
En tiennytkään 10.8. 1972. mutta nyt 53 vuotta yhdessä on varmistanut, että se oikea on <3
Tarot- tulkitsija sanoi mulle niin.
Muhkura housuissa ja pullea rahapussi varmistivat asian...
Hän tuntui heti tutulta ja vetovoima on sellaista, mitä ei ole tuntunut toista kohtaan.
Uskooko joku joihinkin oikeisiin? 🤣😆
Näitä vastauksia lukiessa huomaa, että turvallisuuden tunne ja yhdessäolon luontevuus&helppous voisivat olla niitä isoimpia merkkejä kun on kohdannut sen oikean. Niitä oikeita voi olla jokaiselle useita, on kai ihan tuurista ja omasta aloitekyvystä kiinni kohtaako sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku joihinkin oikeisiin? 🤣😆
Onneksi sinulle ei ole koskaan onnea luvassa. Pelkkä kylli tai pilly. Satunnaiset otokset.
Kuulin askeleiden äänen kulman takaa ja tiesin, että se on siinä, näkemättä. Askeleet ovat sielun peili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päädyttiin sänkyyn tunnin kuluttua ensimmäisestä tapaamisestamme. Heti ensimmäisillä sekunneilla huomasimme, että meidän huumorintaju osui kohdilleen. Siitä lähtien tätä naurua on riittänyt yli 30 vuotta.
Oliko hyvä meisseli myös?
Oli ihana. Minulle sopiva.
Ja tietyn värinen, otaksun?
Tuli se sellainen lämmin, rauhallinen ja turvallinen "nyt olen kotona" -tunne.
Se osoittautui muutaman vuoden sisään kyllä vääräksi hälytykseksi. Turvallisuudentunne vaihtui kontrolloinnin, vähättelyn ja taloudellisen hyväksikäytön kohteena olemiseen. Haluaisin ajatella, että ainakin silloin alussa hänenkin tunteensa olivat aitoja, mutta en tietenkään voi myöhempien tapahtumien valossa olla varma. Se kalvaa ja aiheuttaa epävarmuutta; miten uskaltaa enää luottaa tai antaa tunteen tulla, jos ja kun tapaa taas joskus miehen joka tuntuu mukavalta, turvalliselta ja puoleensavetävältä?
Oliko se joku tunne? Oli se tunne. Hän vain "kolahti" heti.
Sen takia minua huvittaa sellaiset, jotka treffailevat monia sen takia, jos vaikka joku heistä "osoittautuisikin" siksi oikeaksi. Ja osa pelkää, että jos ei tapaa sitä tai tätä henkilöä, niin saattaa mokata ja hylätä mahdollisuutensa päätyä yhteen sen oikean kanssa. No haloo. Jos henkilö on se oikea, niin ei siitä yli eikä ympäri pääse.
Vierailija kirjoitti:
'Mies lupasi heti jättää vaimonsa. Käytännön syistä ei ole vielä pystynyt sitä tekemään...' :D Sen lisäksi, että olet jäätävän itsekeskeinen, olet myös harvinaisen tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se joku tunne? Oli se tunne. Hän vain "kolahti" heti.
Sen takia minua huvittaa sellaiset, jotka treffailevat monia sen takia, jos vaikka joku heistä "osoittautuisikin" siksi oikeaksi. Ja osa pelkää, että jos ei tapaa sitä tai tätä henkilöä, niin saattaa mokata ja hylätä mahdollisuutensa päätyä yhteen sen oikean kanssa. No haloo. Jos henkilö on se oikea, niin ei siitä yli eikä ympäri pääse.
Mielenkiinnosta, miten tällaisen oikean tyypin sitten voi tavata, jos ei käymällä treffeillä?
Se, että soittaa joku kaunis päivä sattumalta ovikelloa, niin taitanee olla aika pienillä todennäköisyyksillä.
Sen oikean voi löytää vaikka olisi jo naimisissa toisen kanssa. Rakkaus ei tunne ihmisten asettamia sääntöjä ja rajoituksia.
Siksi viestini on: antakaa itsellenne vapaus elää sillä tavalla, joka teidät tekee onnelliseksi.