Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiesit että olet kohdannu oikean?

Vierailija
15.11.2020 |

Onko se tunne tai jokin muu mikä yhdisti...

Kommentit (424)

Vierailija
381/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteista. Luottamus syntyi nopeasti. Yli 20v yhdessä, ei pettämistä eikä vakavia riitoja. Molemmat tekivät tilaa toiselle. Sitä kutsutaan rakkaudeksi.

Vierailija
382/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko "ainoaan oikeaan", mutta uskon siihen, että jotkut ihmiset sopivat erityisen hyvin toisilleen. Ainakin nämä asiat siihen kuuluvat:

- toista on helppo ymmärtää eli jutut ns. klikkaavat

- molemminpuolinen fyysinen ja henkinen vetovoima

- samankaltaiset arvot.

Mulla nää kolme ei oo vielä koskaan ollu samassa ihmisessä. 

Yleensä korkeintaan yksi, joskus tosi harvoin ehkä kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä tarkoitetaan? Oikeaa ammattia, työpaikkaa, asuntoa..?

Vierailija
384/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tietää ensimmäisestä katseesta. Ainakin minä tiesin. 

Vierailija
385/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 53 v jotenka olen kerennyt jo sen oikean tavata pariinkin kertaa eläessäni.

Nyt eronneena pitkästä suhteesta niin uteliaana odotan tulenko vielä tapaamaan sitä oikeaa.

ET ENÄÄ TAPAA.

SITÄ EI TAPAHDU ENÄÄ.

MIKÄÄN EI SINUSTA TUNNU ENÄÄ MILTÄÄN.

TULET VANHENEMAAN YKSIN.

TOKI VOIT ASUA JONKUN LÄSNÄOLLESSA. 

Vierailija
386/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka juhannus yhdessä kahdestaan broidin mökillä, ei lähtenyt toiselta manterelta Suomeen jussinviettoon ja mökki jäi 'vapaaksi'. Olin ollut sinkkuna vuoden päivät ja vaikka monta rautaa oli tulessa, sellaista 'vaimomatskua' ei ollut tullut vastaan, vaikka todella mukavia tuttavuuksia riitti ja kortsuja kului.  Aattona käytiin lavatansseissa ja syvällä sisimmässä ei olisi valtavasti napannut juhannuspäivänä toista kertaa lähteä. Taustana lisäksi se, että edellinen tyttökaveri hinkui jatkuvalla syötöllä kyllästymiseen asti  lavatansseihin ja kesähesan tehdastyöläisenä kaipasin luontoon tai järvelle, kaus hälinästä.... Kieltäytymisestä ei hyvä heilunut...

- Käytiin juhannuspäivänä läheisessä kansallispuistossa ja pohdin, miten saisin torjuttua kulmuriksi uhkaavan lavatanssi-illan. Sattui kohdalle metsälammella ukko onkimassa ja veteli tämän tästä ahvenia ämpäriinsä.  Seuralaiseni lausahtaa: "Haluun ongelle🎵"

Siinä se oli, taivaan merkki!

30-vuotis häämatkalla käytiin Pariisissa, lähes 20 vuotta sitten!

Vierailija
387/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyttiin sänkyyn tunnin kuluttua ensimmäisestä tapaamisestamme. Heti ensimmäisillä sekunneilla huomasimme, että meidän huumorintaju osui kohdilleen. Siitä lähtien tätä naurua on riittänyt yli 30 vuotta.

Vierailija
388/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisari nousi pystyyn. 

T. Keijo

Vierailija
389/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vaan tiesi. Mies lupasi heti jättää vaimonsa. Käytännön syistä ei ole vielä pystynyt sitä tekemään, mutta se ei varjosta rakkauttamme. Itsekin olen yhä tahollani naimisissa lasten ja taloudellisen tilanteen takia. 

Se oikea voi tulla vastaan koska tahansa ja mistä tahansa. Olkaa avoimia. Antakaa itsellenne oikeus olla onnellisia. 

Vierailija
390/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetovoima on suunnaton. Moni käytännön ja järjen asia puhuu suhdetta vastaan. Moni kolmas osapuoli vastustaa ja heittelee kapuloita rattaisiin. Vaikka kaikkea tätä yrittää järkeillä niin että suhde on toivoton, niin silti vaan sitä haluaa. Häntä haluaa. Kai se on sitten oikea. Kun ei eroonkaan pääse.

True love 😍😍

Vierailija
391/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen vaan tiesi. Mies lupasi heti jättää vaimonsa. Käytännön syistä ei ole vielä pystynyt sitä tekemään, mutta se ei varjosta rakkauttamme. Itsekin olen yhä tahollani naimisissa lasten ja taloudellisen tilanteen takia. 

Se oikea voi tulla vastaan koska tahansa ja mistä tahansa. Olkaa avoimia. Antakaa itsellenne oikeus olla onnellisia. 

Kunnes sinäkin tulet yllättäen jätetyksi, koska hän löysi taas "sen oikean".

Itse en uskoisi pätkääkään, että olisin eka jonka kanssa vaimoaan pettää.

Vierailija
392/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päädyttiin sänkyyn tunnin kuluttua ensimmäisestä tapaamisestamme. Heti ensimmäisillä sekunneilla huomasimme, että meidän huumorintaju osui kohdilleen. Siitä lähtien tätä naurua on riittänyt yli 30 vuotta.

Oliko hyvä meisseli myös? 

Vierailija
393/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhasta. Hänen kanssaan oli alusta asti turvallinen, samantahtinen ja levollinen olo. Ihastumisvaiheessa toki perhosia lenteli vatsassa, mutta saatoin olla oma itseni ja kaikki sujui kuin itsestään. Ei ollut epävarmuutta, kyseenalaistamista tai tarvetta mukautua.

Vierailija
394/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ihana. Minulle sopiva.

Vierailija
395/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurussa on ollut pitelemistä.

Vierailija
396/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkse kuollu jo?

Vierailija
397/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnes sinäkin tulet yllättäen jätetyksi, koska hän löysi taas "sen oikean".

Itse en uskoisi pätkääkään, että olisin eka jonka kanssa vaimoaan pettää.

Aivan. Tämä juttu arkipäiväistyy. Tavoiteltavaa ei enää ole, koska sinut on jo voitettu. Lopun alkua.

Vierailija
398/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkse kuollu jo?

Mies elää, mutta meisseli ei niinkään. Tässä oli keskustelua mihin ihastuitte ja milloin tiesitte että on oikea. Sitten kun kerroin nopeasta käänteestä niin kysyttiin, että oliko hyvä meisseli. Tuolloin oli nuorempi ja terhakas. En ole itsekään samoissa mitoissa näinä päivinä. Rinnat ovat roikkuvat patalaput ja klitoriksen etsimiseen tarvitaan arkeologin tutkinto. On tuota rasvaa häpykummulla. 

Vierailija
399/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli hirveän hauskaa ja mukavaa yhdessä. Muutettiin heti yhteen. Naurettiin paljon ja sitten otettiin molemmat lopputilit työpaikoista, myytiin asunto, että voitiin alkaa yrittäjiksi pienellä pääomalla. Nytkin on vielä hauskaa ja naurattaa, vaikka ollut syöpää ja vaikka mitä. Jokapäivä vaan vitsaillaan ja tehdään kepposia toiselle.

Ne kepposet onkin tärkeitä.

Vierailija
400/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ottaa eteen jo pelkkä ajatuskin hänestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä