Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiesit että olet kohdannu oikean?

Vierailija
15.11.2020 |

Onko se tunne tai jokin muu mikä yhdisti...

Kommentit (424)

Vierailija
361/424 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" oikeita " voi olla useampia elämän varrella

Vierailija
362/424 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuri suli - tunne oli sama kuin vesi rikkoo hiekkalinnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/424 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kuin joku luonnonvoima. Vaikea selittää. Oli vaan sellainen olo, että näin sen kuuluu mennä. Aina olin ajatellut, että jossain joku odottaa mua. Kun löysin puolisoni, tulin ensimmäistä kertaa ymmärretyksi. Olin yhtä aikaa vapaa ja turvassa.

Nyt olemme olleet jo pitkään yhdessä ja olemme läheisempiä kuin koskaan. Meillä on ollut rajujakin kriisejä, mutta juuri ne ovat lähentäneet meitä entisestään. Olemme molemmat olleet myös ihastuneita toisiin, mutta sekin on lopulta lähentänyt, kun olemme jakaneet samoja kokemuksia. On vaan niin selvää, kuka on koti ja ykkönen, muut tulee perässä. 

Vierailija
364/424 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut lukuisista suhteista kaksi oikeaa , mutta en itse ollutkaan heille se oikea vaan toinen alkoi pahoinpitelemään rajusti ja toiselta vain loppui tunteet  :(

Vierailija
365/424 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 53 v jotenka olen kerennyt jo sen oikean tavata pariinkin kertaa eläessäni.

Nyt eronneena pitkästä suhteesta niin uteliaana odotan tulenko vielä tapaamaan sitä oikeaa.

Vierailija
366/424 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se on sitä,että tulee kauhea kiire muuttaa yhteen ? en ole tavannut vielä.

Vierailija
367/424 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat lähtivät alta ihan kirjaimellisesti ja lähes pyörryin tämän henkilön käsivarsille tanssilattialla

Vierailija
368/424 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paksu lompsa.

Vierailija
369/424 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin tulleeni kotiin.

Vierailija
370/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin tulleeni kotiin.

"Ihan kuin olis tullut kotiin"

"Niinhän sä oletkin"

Vierailija
371/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmista.

Vierailija
372/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmista.

Nainen sai?

Vierailija
373/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 53 v jotenka olen kerennyt jo sen oikean tavata pariinkin kertaa eläessäni.

Nyt eronneena pitkästä suhteesta niin uteliaana odotan tulenko vielä tapaamaan sitä oikeaa.

ET TAPAA.

SITÄ EI TAPAHDU ENÄÄ.

MIKÄÄN EI SINUSTA TUNNU ENÄÄ MILTÄÄN.

TULET VANHENEMAAN YKSIN.

TOKI VOIT ASUA JONKUN LÄSNÄOLLESSA. 

Vierailija
374/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö

Se oli kuin joku luonnonvoima. Vaikea selittää. Oli vaan sellainen olo, että näin sen kuuluu mennä. Aina olin ajatellut, että jossain joku odottaa mua. Kun löysin puolisoni, tulin ensimmäistä kertaa ymmärretyksi. Olin yhtä aikaa vapaa ja turvassa.

Nyt olemme olleet jo pitkään yhdessä ja olemme läheisempiä kuin koskaan. Meillä on ollut rajujakin kriisejä, mutta juuri ne ovat lähentäneet meitä entisestään. Olemme molemmat olleet myös ihastuneita toisiin, mutta sekin on lopulta lähentänyt, kun olemme jakaneet samoja kokemuksia. On vaan niin selvää, kuka on koti ja ykkönen, muut tulee perässä. 

Niin.

Vierailija
375/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on erityisen hyvän makuinen pillu. Hänellä on hormonikierukka, joka ei aiheuta hänelle ongelmia. Saamme helposti orgasmin yhtäaikaisesti. Inhoaa persepanoa. Ei tatuointeja eikä lävistyksiä, mutta laseroitu genitaalialue. Lyhyesti sanottuna, hän on täydellinen. 

Vierailija
376/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmista.

Tursahti napaan ja lahkeeseen, kun halattiin.

Vierailija
377/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään. Tossa se roikkuu mukana kuitenkin vielä 30 vuoden jälkeen että pakko olla se oikea.

Vierailija
378/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymmentä yhteistä vuotta todistaa, että hän on se oikea.  Ei tarvitse pelätä mitään tempauksia puolisolta.  Kun hän sairastui, itsekin sairastuin pelkästä huolesta.  Elän niin vahvasti hänen kanssaan.

Vierailija
379/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna tuli 41 v naimisissa. Seurustelua sitä ennen kymmenen vuotta. Ei aina ole helppoa ollut tietenkään, koko elämä käytännössä yhdessä ja näin se tulee jatkumaan loppuun saakka. Hänessä on se jokin, ja ilmeisesti minussa on hänelle samoin. Tarviiko muuta sanoa? 

Vierailija
380/424 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papparainen kirjoitti:

Hänellä on erityisen hyvän makuinen pillu. Hänellä on hormonikierukka, joka ei aiheuta hänelle ongelmia. Saamme helposti orgasmin yhtäaikaisesti. Inhoaa persepanoa. Ei tatuointeja eikä lävistyksiä, mutta laseroitu genitaalialue. Lyhyesti sanottuna, hän on täydellinen. 

1.   Mikä tai millainen on laseroitu genitaalialue? Mikä juttu.

En ole koskaan kuullutkaan. Kerrohan.

2.   Kuinka usein pääsi on pillussa? Oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi