Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletetaan, että juttelet deittisovelluksessa kiinnostavan miehen kanssa. Kuinka typerä/outo/loukkaava tms jonkin miehen viesteistä pitäisi olla, jotta ghostaat hänet?

Vierailija
15.11.2020 |

Yritän kartoittaa, kuinka herkästi naiset lopettavat keskusteluita, jos mieheltä tulee yksikin epämiellyttävä kommentti. Välttäkää kertomasta ihan äärimmäisiä esimerkkejä. Minua kiinnostavat pienimmätkin syynne ghostaamiselle.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitäs sun iltaan kuuluu?"

Vierailija
2/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaa mitään, koska tätä samaa kysyy lauantai-iltaisin kymmenkunta miestä. Mistä tämmöinen kysely on saanut alkunsa? Eikö todella ole mitään muuta sanottavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on se ensimmäinen viesti mieheltä, vai?

Vierailija
4/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkaa yhtäkkiä puhua seksistä tai tarpeistaan. Siis tosta noin vaan tuntemattoman ihmisen kanssa ennen tapaamista. Siihen loppuu keskustelu.

Vierailija
5/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis tarkoittanut aloituksessa kysyä, milloin jätätte vastaamatta miehen aloitteeseen. Minua kiinnostaa se, miksi lopetatte hyvin alkaneen keskustelun kuin seinään.

Vierailija
6/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ensimmäinen niin mitään keskustelua en edes aloita. Jos on jo juteltu niin en vastaa mitään. Olen deittipalvelussa, jotta pääsisin sopimaan live-tapaamisia. Mikään tyhjänpäiväinen kirjoittelu ei kiinnosta.

Vierailija
7/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies todella on kiinnostava, juttelu ei lopu yhteen erikoiseen kommenttiin. Jos juttelu loppuu kuin seinään, mies ei ole ollut kiinnostava. Eikä se silloinkaan ole välttämättä mitenkään kiinni mistään yksittäisestä kommentista.

Vierailija
8/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki persuilu.

Vierailija
9/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siis tarkoittanut aloituksessa kysyä, milloin jätätte vastaamatta miehen aloitteeseen. Minua kiinnostaa se, miksi lopetatte hyvin alkaneen keskustelun kuin seinään.

täsmälleen samaa harrastaa miehet. Yksikin virhe tai väärinkäsitys niin olet out!

tästä on aloituksiakin tehty tänne,

Ihmiset tekee liian pitkälle vietyjä johtopäätelmiä kirjoittelusta. Pitäisi tavata nopeammin jotta niiltä vältyttäisiin.

Voi olla tylsistymistäkin. Tai toinen kiinnostavampi tuli kuvioihin.

Vierailija
10/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haiskahtaa sovinistilta/seksistiltä. En jaksa sellaista.

Vierailija
11/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies todella on kiinnostava, juttelu ei lopu yhteen erikoiseen kommenttiin. Jos juttelu loppuu kuin seinään, mies ei ole ollut kiinnostava. Eikä se silloinkaan ole välttämättä mitenkään kiinni mistään yksittäisestä kommentista.

Näin olen ounastellutkin asian olevan. Oletteko te muut naiset samoilla linjoilla tästä?

Vierailija
12/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaa sanomalla ”moi”

Vierailija
13/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastaa mitään, koska tätä samaa kysyy lauantai-iltaisin kymmenkunta miestä. Mistä tämmöinen kysely on saanut alkunsa? Eikö todella ole mitään muuta sanottavaa?

Eli haluat, että mies ensin kehuu sinua jostakin? Kuulumisia ei saa kysyä. Selvä.

Vierailija
14/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en vastaa heti viestiin, ja mies joko ystävällisesti tai v*ttuuntuneena utelee miksen vastaa HETI

-miehestä tulee vähän takertuvaiset vibat mulle

-mulla on muutakin elämää kuin deittailu ja olen introvertti, kaipaan samanlaista miestä enkä jaksa selittää ja vängätä tätä pitkän kaavan kautta

Vierailija
15/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarvita mitään loukkaavaa vaan jos käy ilmi jotain, mistä voin päätellä että mies ei ole yhtään mun tyyppiä.

Yksi esimerkki:

Minä: Millaista naista etsit suhteeseen? 

Mies: En tiiä..sellasta joka olis nätti ilman meikkiä. 

Tuosta käy nopeasti ilmi että pelkkä ulkonäkö merkkaa niin ei jatkoon.

Vierailija
16/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juttelu on sujunut hyvin ja kirjoitan, et olisi kiva tavata mutta mies ei ota onkeensa eikä ala sopia tapaamista vaan jatkaa muihin aiheisiin. Otaksun, että mies ei ole kiinnostunut tapaamaan minua enkä sen jälkeen tuhlaa keskusteluun enää aikaani.

Vierailija
17/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo ihan sikamainen viesti!

Vierailija
18/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos keskustelun aikana, eli miehen viestien sisällöstä, käy ilmi, ettei henkilön persoona kumminkaan kiinnosta.

Vierailija
19/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ensimmäinen niin mitään keskustelua en edes aloita. Jos on jo juteltu niin en vastaa mitään. Olen deittipalvelussa, jotta pääsisin sopimaan live-tapaamisia. Mikään tyhjänpäiväinen kirjoittelu ei kiinnosta.

Lyhytkin kirjoittelu ajatustenvaihdon muodossa kertoo aika pian onko tarvetta edes tavata.

Vierailija
20/106 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos keskustelun aikana, eli miehen viestien sisällöstä, käy ilmi, ettei henkilön persoona kumminkaan kiinnosta.

Henkilön persoona ei kiinnosta= Mies ei ole rikas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän