Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yh jolla monta lasta, kaikilla eri isä.

Vierailija
13.03.2014 |

Tiedän yhden jolla 3 lasta ja kaikilla eri isä. Jokseenkin noloa mielestäni.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on noloa? Kysyy äiti jolla 4 lasta 3 eri miehen kanssa.

Vierailija
2/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 5 lasta 4 miehen kanssa. Pian toiv tulee 6.s ja tällä sama isä ku viimeisellä. Kaksi lapsista on vielä serkuksia, koska olen köyrinyt veljesten kanssa! Repikää siitä! Eikä todellakaan hävetä, koska elämä on näin vienyt ja rakastan lapsiani yli kaiken!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjaa kyllä.

Vierailija
4/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä sitä miksi se on yleisesti ottaen niin "hävettävä" asia. Parhaalla ystävälläni on 4 lasta, 3 eri isää. Ensimmäisen lapsen isän kanssa oli nuoruudesta asti, varmaan yli 5 vuotta. Toinen syntyi myös pitkässä suhteessa. Kaksi seuraavaa 10 vuoden avioliitossa. Ystäväni on ihana ihminen ja rakastaa jokaista lastaan syvästi ja on hyvä äiti heille. Valitettavasti jokainen suhde voi mennä pieleen ja kaikille ei käy niin hyvin että se loppuelämän kumppani löytyy heti. Se ei tee ihmisestä yhtään huonompaa.

Vierailija
5/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 17:15"]Tiedän yhden jolla 3 lasta ja kaikilla eri isä. Jokseenkin noloa mielestäni.

[/quote]

Kyllä karsastan ajatusta monista lapsista ero isien kanssa, mutta todellista ongelmaa tuskin on, jos kaikista jälkeläisistä huolehditaan hyvin. Aikuisesta Ihmisestä antaa jotenkin sellaisen kuvan, ettei välttämättä oikein hallitse elämäänsä.

Vierailija
6/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä tarvi hävetä. Vähän ehkä hetkellisesti saatan miettiä, että minkähänlainen impulssikontrolli tolla äidillä on ja kuinka epävakaa mahtaa olla. Mutta eipä siinä mitää jos kaikilla on hyvä olla eikä kyseinen tyyppi ole vaaraksi itselleen tai ympäristölle.

Vierailija
7/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 17:31"]

Mulla on 5 lasta 4 miehen kanssa. Pian toiv tulee 6.s ja tällä sama isä ku viimeisellä. Kaksi lapsista on vielä serkuksia, koska olen köyrinyt veljesten kanssa! Repikää siitä! Eikä todellakaan hävetä, koska elämä on näin vienyt ja rakastan lapsiani yli kaiken!

[/quote]

Tiedätkö kun sen elämän ei tarvi antaa viedä, sitä voi ihan jopa itse jossain määrin ohjailla. Elämänhallinta on hakusessa jos elämä vaan vie.

Vierailija
8/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset nyt ovat impulsiivisempia kuin toiset, ei se ole sen kummempaa.Asian vierestä, tiedä yhden pariskunnan jonka elämä on kuin satukirjasta.Ovat ensimmäisiä toisilleen, on työpaikat ja omakotitalo ja nyt vielä lapsikin täydentämään.Mutta ei kaikkien tarvitse tehdä kuin he, se mieskin on oikeasti aika väkivaltainen kännissä ja nainen arvostelee kaikkia ihmisiä ihan avoimesti.Ihanaa elämää sanoisin.

Vierailija
9/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo kyllä löyhämoraalista. Kyllä se pitää satsata sellaiseen liittoon, että se kestää. Vaikka lapset on useammalle isälle, niin se ei tarkoita etteikö lapsiaan rakasta mutta kertoo itse aikuisesta ja millaiset arvot hänellä on. Itse en voisi elää sellaisen ihmisen kanssa. Ja ihan sama onko hetero- vai homoliitto, mutta kyllä se on tarkoitettu kestäväksi. Pitää miettiä millaisen esimerkin antaa lapsilleen, kun itseään ajattelee ja etsii itselleen aina uuden puolison, kun homma ei tunnu enää "niin kivalta".

Vierailija
10/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vauvat on niin ihkuja, ja ne kruunaavat jokaisen 3 kuukautta kestäneen suhteen. Elkää tuomitko! Ei sille vavvakuumeelle voi mitään <3

Vierailija
11/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin WT että.

Vierailija
12/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 4 lasta kolmen eri miehen kanssa. Ensimmäinen oli väkivaltainen, joka löi. toinen huijari, multa meni luottotiedot sen takia ja kolmas kiltti ja rauhallinen, johon en enää kuitenkaan edellisten kokemusten jälkeen voinut luottaa. Elämä ei aina mene valitettavasti käsikirjoituksen mukaan, mutta lasten syyhän se ei ole.

Vierailija
13/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullon 5 lasta, joista kahdella on sama isä.

Todella huonoa tuuria, mut elämä on

Vierailija
14/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepas (taas) idiootteja.

Vierailija
15/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen pariskunnat, jotka alkaa tekemään lapsia heti ensi treffien jälkeen, sit huomataan, että ei sovita yhtään toisilleen ja erotaan. Ja sama kuvio toistuu aina uudestaan. Jollakin se on vaan elämäntapa.

Vierailija
16/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 17:50"]

On tuo kyllä löyhämoraalista. Kyllä se pitää satsata sellaiseen liittoon, että se kestää. Vaikka lapset on useammalle isälle, niin se ei tarkoita etteikö lapsiaan rakasta mutta kertoo itse aikuisesta ja millaiset arvot hänellä on. Itse en voisi elää sellaisen ihmisen kanssa. Ja ihan sama onko hetero- vai homoliitto, mutta kyllä se on tarkoitettu kestäväksi. Pitää miettiä millaisen esimerkin antaa lapsilleen, kun itseään ajattelee ja etsii itselleen aina uuden puolison, kun homma ei tunnu enää "niin kivalta".

[/quote]

No jos sen ajattelee itselleen noin tietämättä taustoja niin varmasti hämmentää.En usko että kukaan eroaa ihan heppoisin perustein varsinkaan jos on lapsia kuvioissa.

Vierailija
17/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähinnä se ihmetyttää, että tarviiko niitä muksuja jokaisen kanssa vääntää?? Eikö rakkaus ole oikeaa rakkautta, jos ei merkiksi väännetä kakaraa tai kahta?

Vierailija
18/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on löyhämoraalista pettää puolisoaan ja hakata pienen lapsen äitiä tai ketään ylipäätään.Moraali on kaukana myös päihteiden liikakäytöstä ja muiden ihmisten mollaamisesta.Se että tekee lapsia itselleen on itsekästä, mutta eikös me kaikki silloin olla?

Vierailija
19/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 9 lasta 21 eri miehen kanssa. Miettikää sitä. Ja miehellä 12 lasta 42 eri naisen kanssa. Miettikää sitä.

Vierailija
20/48 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 17:15"]Tiedän yhden jolla 3 lasta ja kaikilla eri isä. Jokseenkin noloa mielestäni.

[/quote]

Kyllä karsastan ajatusta monista lapsista ero isien kanssa, mutta todellista ongelmaa tuskin on, jos kaikista jälkeläisistä huolehditaan hyvin. Aikuisesta Ihmisestä antaa jotenkin sellaisen kuvan, ettei välttämättä oikein hallitse elämäänsä.

[/quote]

tai sitten on törmännyt vaan huonoihin miehiin jotka ovat lähteneet lätkimään kun onnenhuuma on haihtunut. Jos lapset on isommalla ikäerolla niin kyllä siinä ehtii jo rakentaa uuden suhteen ja uskoa siihen mutta miehelle lähteminen  on aina helppo ratkaisu jos ei vaan enää huvita. Eri asia jos lapset ovat vuoden tai parin ikäerolla ja kaikilla eri isä; ilmeisesti yhden illan suhteiden jälkeläisiä.