Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkossa asioiminen

Vierailija
09.02.2014 |

Mussa on varmaan vikaa, mut mulle tulee aina jotenkin syyllinen olo kun menen Alkoon, tuntuu että mitähän myyjät ajattelee, kun toikin viinaa siinä ostaa. Ja käyn siellä harvoin. Miten te, jotka juotte vaikka viiniä ruokajuomaksi, täytyy varmaan käydä usein Alkossa, eikö se "hävetä" yhtään? Kun silloin kai myyjille tulee naamakin tutuksi. Kuvittelisin, että mulla on normaali suhtautuminen alkoholiin, mutta tuo monopoliliike jotenkin saa turhankin nöyräksi...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen viinipullon parin viikon välein. Tutut myyjät jne. Ei hävetä yhtään :)

Vierailija
2/13 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas häpeämisketju. Mie romahan.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. En edes muista myyjiä, ovatko samoja. Ihan sama. Hehän ovat tyytyväisiä kun kauppa käy ja työpaikalla on parempi mahdollisuus säilyä.

Vierailija
4/13 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen viinipullon ja pari lonkeroa viikonlopuksi, kerran viikossa, työmatkan varrelta, aina samasta Alkosta. Kassalla on usein sama myyjä, tervehdin, maksan ja jatkan matkaani. Mun ostokset on nopsaan tehty, ne ei varmaan edes muista mua kun olen mennyt.

Vierailija
5/13 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia kannattaa hakea juomat Virosta, saa myös vähän enemmän ja voi otta kerralla koko vuoden juomat. Vuokraa pakettiauto niin tulee vielä halvemmaksi kun saa kunnon lastin kerralla. Eipähän tarvii Alkossa häpeillä.

Vierailija
6/13 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy salapuvussa.

Vierailija
7/13 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä ihmiset (siis suomalaiset!) jaksaakin hävetä. Eiköhän myyjät ole ihan tyytyväisiä, kun asiakkaita riittää.

Vierailija
8/13 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon myyjä varmasti miettii juuri sinun kohdalla viinan ostamisia. Mitä luulet asiakkaiden yleensä viinakaupasta ostavan?

Ehkä sitten jos olisi ihan rappioalkoholisti ja kävisi päivittäin hakemassa pullon. Tosin silloin tuskin enää kiinnostaisi mitä joku kassaneiti ajattelee asiasta.

Vierailija
9/13 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hävettänyt tasan kerran. Nimittäin silloin kun nuorempana piti usein näyttää papereita, ja joskus myyjä tuumasi ajokorttiani vilkaistuaan, että "mä oon muuten kattonu tätä ennenkin".

Vierailija
10/13 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join itseni puiston penkille puliukkojen seuraan, eikä edes silloin hävettänyt hakea pulloa.

Vierailija
11/13 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Alkossa kuin Alepassa. Yhtä normaalia.

Vierailija
12/13 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne asiakkaat muistetaan ja arvostellaan, mutta mitäpä sitten?

Vierailija
13/13 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne asiakkaat muistetaan ja arvostellaan, mutta mitäpä sitten?

Tapahtuu muuallakin kuin valtion putiikissa.