Pihvi ja poskeenotto -päivä perjantaina, vietättekö?
Huomenna on siis "kansainvälinen" steak and blowjob -päivä, jonka tarkoituksena on saada naiset tarjoilemaan miehilleen pihviä ja palanpainikkeeksi suikkaria.
Mielestäni ajatus vaikuttaa melko hauskalta, mites muut? Oletteko kuulleet moisesta juhlapäivästä? Vietättekö?
Kommentit (41)
Juu, on vietetty jo useampana vuotena. Ihan huumorilla, mut onhan se mukavaakin ;).
Ja ton tiimoilta tuleekin miehillä olemaan kansainvälinen extempore tarkista luottokorttilaskusi päivä :-).
Tuo Steak and BJ day on miesten vastine ystävänpäivälle, koska he kokivat että ainoastaan naiset saavat 14.2 kaikkea kivaa ja romanttisia lahjoja ja miehet eivät niinkään, niin sen takia 14.3 on sitten niinkuin miehille tarkoitettu.
Naureskelin omalle miehelleni, että tänä vuonna tulee samanverran lahjontaa kun ite sain ystävänpäivänä, eli ei mitään :D Viime vuonna taidettiin juhlistaa :)
Tottahan toki! Ja tänään on turskaa ja tositoimintaa. Hardcorea siis. Lauantaina vuorossa lipeäkalaa ja leikkimielisiä kokeiluja.
Naisia halveeraava päivä eli ei todellakaan vietetä.
Juu, miksei vietettäisi! Hyvä ajatus ja mies varmasti tykkää. Vähän kuitenkin mietityttää, että mitä lähikaupan lihatiskillä tuumaavat jos sisäfilettä käyn hakemassa huomenna.., ;)
Vietetään ja minun aloitteestani. Miehellekin tuo toki kelpaa mutta ei ole sanonut sanaakaan koko päivästä, mutta minäpä olen jo pihvit hankkinut ja se toinen juttu tarjoillaan sitten ruokailun yhteydessä samaan aikaan. Puolisoa on kivaa ilahduttaa, teki hänkin minulle vaikka mitä ihanaa naistenpäivänä.
Mieheni on vegaani, joten ei varmaan lähdetä pihvilinjalle - ellei sitten kasvispihvit aja asiaa! :P
Haluaisin tarjota tuollaisen päivän jos vain minulla olisi mies.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tarjota tuollaisen päivän jos vain minulla olisi mies.
Sama. :(
-ikisinkku 30v
Mies on työmatkalla. Toivottavasti meillä ei siis vietetä 😀
Milloinkas on se päivä, että sama tehdään naisille?
Olutta tai viiniä kanssa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on keskiviikko, ei perjantai.
Bj on meillä normijuttu, samoin miehen minulle antama suuseksi.
En muuta lihaa suuhuni panekaan ja mies valmistaa pihvinsä itse sous videllä.
Löysit sitten neljä vuotta vanhan ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkas on se päivä, että sama tehdään naisille?
Naistenpäivä, ystävänpäivä, naisen synttärit ja nimpparit ja kaikki muut päivät jolloin prinsessanaiset suuttuu jos mies ei ole huomioinut.
En.