Jutan dieetit: pylleröstä fitness-kaunottareksi
Mitä mieltä Jarnan muodonmuutoksesta? Aika paljon lähti painoa veke :0.
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:34"]Itse olet läski ämmä.
[/quote] Osui arkaan paikkaan ;)
Upea vyötärö, pikkusen liian laiha omaan makuun, mutta tärkeintä olla itse tyytyväinen! :P Haluisin samanlaisen vyötärön, ilman, että kylkiluut näkyy!! :D Jos se on ees mahdollista.
Ei tule pärjäämään kisoissa noilla tatuoinneilla.. Ikävää sanoa, mutta se on totta.
Kun saa vähän lisää lihasta niin ei näytä enää niin tikulta, mahtava homma kuitenkin kaiken kaikkiaan. Millainenkohan se loppuvaiheen dieetti oikein oli? Tai siis kuinka vähän oikein söi..
Aivan upea muodonmuutos! Tosi kovasti on tehny töitä ton eteen ja saa olla tosi ylpee itsestään! Tytöstä tuli tosi hyvännäkönen hoikka ja kaunis!
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:36"]
[/quote]
Onko tarkoitus jaella osumia, jotka sattuvat? Kaunis mieli kauniilla ihmisellä ja sitä rataa.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:40"]
Upea vyötärö, pikkusen liian laiha omaan makuun, mutta tärkeintä olla itse tyytyväinen! :P Haluisin samanlaisen vyötärön, ilman, että kylkiluut näkyy!! :D Jos se on ees mahdollista.
[/quote]
Kylkiluut näkyivät siksi koska hän veti vatsaa sisään. Täytyy olla todella laiha, että kylkiluut näkyvät noin ihan rennossa asennossa tai _jännittäessä_ vatsalihaksia. Johtuu siis melkein aina vatsan sisään vetämisestä.
Hurja muutos, tosi kaunis vartalo tuli! En ymmärrä miksi tuota vartaloa pitäisi vielä "parantaa", ehkä voisi hieman lihasta saada, mutta omaan silmääni tuo oli juuri täydellinen vartalo. En itse oikein tykkää liiaksi ulkonäköön keskittymisestä, eikä rääkätty, vähäinen rasvaprosentti ja lihaksikas naisvartalo ole mielestäni se kaunein, tosin aina sekin lihavuuden voittaa.
Hieman särähti korvaani se itsensä läskiksi haukkuminen kun näki vanhan lihavan itsensä, että siinäpä tyttö kertoo samalla totuuden muistakin lihavista tutuistaan...
Silti, ihan upea muutos oli, kova homma oli varmasti ja saa ollakin ylpeä itsestään!
-Äiti 35v (bmi20)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:14"]
Kateelliset täällä taas lässyttää. Jos näytät OMASTA mielestä hyvältä ja kehtaa vielä ääneen sanoa... syntiä. Kaunis tyttö tuli ja ylpeä ei kyllä hänestä tullut mieleen. Ihmettelen vaan tuota nuorten tyttöjen hinkua ainaiseen bikini fitness touhuun. Ulkonäön lisäksi kannattaa hommata se kunnon ammatti!!!
[/quote]
En ole ennen katsonut tätä ohjelmaa ja nytkin näin vain puolet, joten alkutilanne jäi aikalailla näkemättä. Mutta sen mitä välissä näyttivät niin melkoinen muutos tytöllä ollut ja jakson lopussa oli timmi kroppa, kyllä saa olla ylpeä tekemästään työstä. Mutta tosiaan itseänikin ihmetyttää vähän nuo bikinifitness yms. muihin kisoihin hinkuaminen niin monilla? Miksi ei riitä että kuntoillaan, pitää vetää sitten aina ääripäästä toiseen, ylipainoisesta fitnessmalliksi? Ei kovin terveeltä näyttänyt se miesvalmentaja siinä Jutan kanssa, huomaa kyllä päällepäin että jos homma vedetään överiksi niin ei se enää ihan terveintä elämäntapaa ole.
Monet bodarit kun käyttää laillisia tai laittomia hormoneja, mielestäni sellainen on jo sairaus siinä missä anoreksiakin, että vääristyy se kehonkuva kokonaan ja vedetään ihan överiksi oman terveyden kustannuksella. Jos miettii vain että esim. Sylvester Stallonella ollut melkoinen kroppa aikanaan ja hänkin käytellyt aineita, niin voi jo jotain päätellä Sylttyä isommista kavereistakin...
En nyt näe siis pahana noita kisoja ja jokainen toki elää kuten tahtoo, mietin vain että miksi se ei koskaan ole se kultainen keskitie vaan aina ääripäästä toiseen ja kuinka pysyvää se on? Monilla vain se on sitten sitä jojoilua, kun ei saada sitä keskitietä toimimaan, niin sitten lipsutaan välillä tai sitten tehdään hommia ihan urakalla.
Onko läskin vastakohta fitness?
Ääripäästä toiseen, riippuvuudesta toiseen. Ei tervettä.
Kyllä, olen läski ja mielelläni kaunis sellainen.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:50"]
Ei tule pärjäämään kisoissa noilla tatuoinneilla.. Ikävää sanoa, mutta se on totta.
[/quote]
No jos se sinun mielestäsi tatuoinneista jää kiinni, niin ne saa kyllä helposti meikattua piiloon.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 02:33"]
Onko läskin vastakohta fitness?
Ääripäästä toiseen, riippuvuudesta toiseen. Ei tervettä.
Kyllä, olen läski ja mielelläni kaunis sellainen.
[/quote]
Heh, fitness trendien dissaajat unohtavat usein, että suurin osa fitness harrastajista syö todella terveellisesti, liikkuu niin, että kroppa pysyy kunnossa vanhempanakin ja pitää muutenkin kropastaan huolta. Ei kuulosta ihan kauhealta.
Näytän samalta kuin Jarna alkutilanteessa enkä ole edes aatellut että olisin kaman läski :-(
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 23:12"]
Hurja muutos, tosi kaunis vartalo tuli! En ymmärrä miksi tuota vartaloa pitäisi vielä "parantaa", ehkä voisi hieman lihasta saada, mutta omaan silmääni tuo oli juuri täydellinen vartalo. En itse oikein tykkää liiaksi ulkonäköön keskittymisestä, eikä rääkätty, vähäinen rasvaprosentti ja lihaksikas naisvartalo ole mielestäni se kaunein, tosin aina sekin lihavuuden voittaa.
Hieman särähti korvaani se itsensä läskiksi haukkuminen kun näki vanhan lihavan itsensä, että siinäpä tyttö kertoo samalla totuuden muistakin lihavista tutuistaan...
Silti, ihan upea muutos oli, kova homma oli varmasti ja saa ollakin ylpeä itsestään!
-Äiti 35v (bmi20)
[/quote]Eiköän ne lihavat tuttavat tiedä jo valmiiksi olevansa läskejä, selvä se kaikille on, tietysti voi itseään sano läskiksi. Läskit on läskejä, laihat on laihoja, sanoi sen ääneen tai ei.
Teillä on vääristynyt kuva normaalipainosta jos Jarna oli teidän mielestä alussa normaalipainoinen. Pullea hän oli. Tietysti kun läskejä näkee niin paljon niin sitä voi alkaa pitää normaalina...mutta se ei ole tervettä!
T. Läski itsekin, vielä.
Paljonko tämä tyttö sitten laihtui kaikkiaan?
En seuraa ohjelmaa, mutta sattumalta näin tämän. Oikein nätti tyttö, ja kiva että onnistui. Lopputulos mun makuu vähän liian laiha. Sitä paitsi laihdutustavoite oli alun alkaen liian kova: 25 kiloa pois sellaiselta, joka painaa jotain 70 kiloa.
Minkälainen viesti tää on nuorille naisille? Jutta itse on kuitenkin ihan sopivan kokonen.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 07:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 23:12"]
-Äiti 35v (bmi20)
[/quote]Eiköän ne lihavat tuttavat tiedä jo valmiiksi olevansa läskejä, selvä se kaikille on, tietysti voi itseään sano läskiksi. Läskit on läskejä, laihat on laihoja, sanoi sen ääneen tai ei.
[/quote]
Juuri näin. Aika huolestuttavaa jos itsensä läskiksi toteaminen vaatii Jarnan mielipiteen :D
Mutta surullinen tosiasia on, että naiset ovat tulleet sokeiksi läskeilleen. Aina kun on joku kuva läskistä naisesta, iso osa naisia huutaa heti kuorossa, että ihan normaalipainoinen nainenhan se. Läski EI ole normaalia, edes naisella :)
No jos töröttävät lonkka ja kylkiluut (näkyy fb:ssa ennen ja jälkeen kuvissa ja näistä saanut kritiikkiä) ovat kaunista niin mikäs siinä. surullista että meni vähän yli. olisi jättänyt 8kg painoa lisää ja siitä muokannut sitä lihasta sitten..