Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttää!

Vierailija
28.01.2014 |

Kaikki hope.ry , punaisen ristin , sossun avustusten hakijat. Miksi kummassa teette lapsia ja haette kaiken muualta? jo on kumma jos asumistuet , lapsilisät kodinhoitotukenne , elatusavut ei riitä kattamaan yksinhuoltajien elämää ja heidän lasten? Miksi pitäisi sääliä yksinhuoltajia? 

Samaten työttömät perheet JUMALAUTA suomessa on töitä ja kyllä sillä työttömyysrahallakin tulee toimeen. 

Jotenkin naurattaa että jengi hakee ammeet, luistimet jostain hope.ry:stä. Menkää kierrätyskeskukseen siellä ne maksaa muutaman euron. Miksi uusavuttomille pitäs kaikki antaa ilmasiksi? -Ja sossu maksaa! Tollasilta pitäs ottaa lapset pois jos ei pysty edes itse ammea ostamaan saatika luistimia. Tai hakee toimeentulotukea .........................Ei jumalauta mitä uusavuttomia. Pakko leikkiä juppia jos sitä ei ole. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitit vuodatuksesi tänne AV:lle? Jos haluat oikeasti saada äänesi kuuluville ja tuon epäkohdan (eli vaatteet jotka muuten menisivät kierrätetyiksi lumpuiksi päätyvätkin vähävaraisten lapsille) poistettavaksi, niin ota yhteyttä paikkakuntasi kokoomuksen toimistoon liittyäksesi mukaan toimintaan ja päästäksesi vaikuttamaan tähän iljettävään epäkohtaan :)

Vierailija
2/7 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähävaraisten? anna mun nauraa :D suomessa ei yksikään perhe ole vähävarainen jos osaa käyttää rahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole multa pois, jos joku hakee tuolta ilmaiset ammeet ja luistimet. Itse en kyllä anna tuonne avustusta, joten who cares?

Vierailija
4/7 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jos ei pysty edes itse ammea ostamaan saatika luistimia"

Jumalauta jos ammea ei pysty ostamaan saatika luistimia, niin entäpä hiihtimiä?

"Jotenkin naurattaa että jengi hakee ammeet..."

Miten silloin naurattaa kun naurattaa jotenkin?

"Tollasilta pitäs ottaa lapset pois"

Joo, niin pitäis ja laittaa ne vaikka kierrätyskeskukseen, jumalauta ja vielä toinenkin jumalauta!

Vierailija
5/7 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 23:52"]

Vähävaraisten? anna mun nauraa :D suomessa ei yksikään perhe ole vähävarainen jos osaa käyttää rahansa.

[/quote]

Vaikutat ap erittäin matalakoulutetulta ja kirjoitat ala-arvoisen huonoa suomea. Riehu vapaasti, kaikki näkevät että sulla on sekava olo ja ainoastaan tarve päästä purkamaan se johonkin.

Vierailija
6/7 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 23:46"]

.........................Ei jumalauta mitä uusavuttomia. Pakko leikkiä juppia jos sitä ei ole. 

[/quote]

Juppia :D Missäpäin Suomea vielä käytetään tuota sanaa???

Vierailija
7/7 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän on hyvä purkaa tunteitaan. Lasten teko tulisi olla rajoitettua.