Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautuisitte jos saisitte 5v. jälkeen tietää, että mies seurusteli ekat 3kk päällekkäin myös toisen naisen kanssa?

Vierailija
15.11.2020 |

Kannattaako tässä vaiheessa tehdä enää asiasta numeroa kun tuo suhde on satakymmenvarmasti loppunut silloin aikanaan? Oltiin vaan jo sovittu yhteenmuutostakin ja siitä vasta n. 2-3 viikon päästä mies oli lopettanut kunnolla tuon toisen suhteen. (On todisteet että noin tapahtui, tätä ei tarvitse kyseenalaistaa. Eli ei ole kyse väärinkäsityksistä, toiveajatteluista, peloista tms. vaan kaikkineen ihan oikeasta tilanteesta.)

Mietin että annanko nyt vaan olla... Mutta itseäni tämä homma kalvaa sillä tasolla, että mietin mihin muuhun mies pystyy kun en tuolloin aikanaan tajunnut yhtään mitään siitä että meneillään oli muutakin minun ohellani.

Kommentit (469)

Vierailija
401/469 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sulla oli parempi römpsä ole tyytyväinen, jos avaudut miehellesi niin lähdet vaihtoon ja sitten mussutat suklaata ja juot siideriä ja me kaikki tällä palstalla tiedämme mitä tapahtuu. SV.

"Parempi römpsä." 😂

No, voihan se sekin olla. Miehen piti kenties testailla ja makustella asiaa useamman kuukauden ajan selvittääkseen kummalla sittenkin parempi.

Kuulostaa tavoittelemisen arvoiselta mieheltä. Todellinen joka naisen unelma.

Olisin tästä kyllä sen verran vihainen, että saattaisin ihan töksäyttää miehelle, että

"No kummalla oli parempi römpsä?". Ja katsoisin miten se siihen reagoi ja mitä herralla on sanottavana puolustuksekseen.

Vierailija
402/469 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettää sua. Petti sua koko avioliiton ajan. Kerran pettää aina pettää.

Tämä ei ole fakta. Toivottavasti kukaan ei oikeasti ajattele noin yksinkertaisesti. Joskus ihminen saattaa tehdä ikäviä asioita elämässään ja katua niitä, se on ihan totta mahdollista. Ja ihan oppia virheistään. On tietenkin niitä läpeensä paatuneita ihmisiä jotka jatkavat läheisilleen ikävää toimintaa elämänvaiheesta ja tilanteesta toiseen koskaan haluamatta muuttaa käytöstään, mutta pakko nyt muistuttaa että kaikki eivät ole sellaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/469 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole fakta. Toivottavasti kukaan ei oikeasti ajattele noin yksinkertaisesti. Joskus ihminen saattaa tehdä ikäviä asioita elämässään ja katua niitä, se on ihan totta mahdollista. Ja ihan oppia virheistään. On tietenkin niitä läpeensä paatuneita ihmisiä jotka jatkavat läheisilleen ikävää toimintaa elämänvaiheesta ja tilanteesta toiseen koskaan haluamatta muuttaa käytöstään, mutta pakko nyt muistuttaa että kaikki eivät ole sellaisia.

Vaikka olenkin muuten samaa mieltä, niin 3 kuukautta ei ole yksi erehdys. Virhe olisi esim. se että mies olisi kerran erehtynyt harrastamaan seksiä eksänsä kanssa. Mutta kahden suhteen ylläpitäminen kuukausien ajan ja tietoinen valehteleminen siitä on eri asia.

Vierailija
404/469 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olenkin muuten samaa mieltä, niin 3 kuukautta ei ole yksi erehdys. Virhe olisi esim. se että mies olisi kerran erehtynyt harrastamaan seksiä eksänsä kanssa. Mutta kahden suhteen ylläpitäminen kuukausien ajan ja tietoinen valehteleminen siitä on eri asia.

Tarkoitin sitä, että kerran pettää aina pettää ei pidä paikkaansa. Ei se ole mitenkään välttämätöntä että vaikka tämän esimerkin mies olisi pettänyt viisi vuotta sitten vielä hieman sekavassa tilanteessa (ehkä oli ihastunut molempiin ja hoiti asiat tosi huonosti), että pettäisi enää tai olisi pettänyt koskaan sen jälkeen tuon viiden vuoden aikana.

Juu, ikävästi teki, ikävää ettei kertonut ja erityisen ikävää ettei nyt suostu käsittelemään asiaa. Mutta ei se tarkoita että tuo kolmen kuukauden sekoilu tekee faktaksi sen että mies on nyt automaattisesti petturi loppuikänsä ja pettää hamaan loppuunsa asti.

Vierailija
405/469 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ap, miten mies hyötyi valitsemalla juuri sinut? Hulppea peritty kämppä, jonne mies muutti ilmaiseksi loisimaan?

Vierailija
406/469 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan yksi kerta voi olla virhe tai erehdys. Jatko on valintoja. Sitä ei voi muuksi muuttaa. Samoin isojen asioiden kertomatta jättäminen on pimittämistä tai rinnastettavissa valehteluun, toiveena saavuttaa tällä asioiden pimittämisellä jotain sellaista jota ei olemalla rehellinen voi saavuttaa. Pureksikaa sitä. Jos on tarve valehdella niin kannattaisi miettiä uudelleen. Useimmiten ne valheet saa sut kiinni ja kostautuu. Menetettyä luottamusta on hankala saada takaisin.

Vierailija
407/469 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin. Annoin asian olla. Myöhemmin tuli ilmi, että tyyppi valehteli kaikesta muustakin koko neljä vuotta kestäneen suhteen ajan. Ei jatkoon!146

Vierailija
408/469 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä mitä hiton väliä on jollain 5 vuotta sitten tapahtuneella, jos teillä on nyt hyvä suhde. Älä kaivele vanhoja!!!!!

No, kyllä sillä pettämisellä on väliä.

Jos vasta tapailtiin eikä seurusteltu, niin onko se silloin pettämistä.

Vierailija
409/469 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa eräästä toisesta ketjusta mieleeni tämä 7 kk sitten tekemäni aloitus. Tilanne on huonontunut, tässä on nyt kaikkea muutakin keljuutta mikä murentaa luottamusta tulevaan. Minulla on nyt oma asunto, mutta eroa en ole hakenut kuitenkaan. 

AP

Vierailija
410/469 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikkein eniten rassaa se mikä täällä useimmilla tuntuu myös olevan näkökulma, että minulle valehdeltiin ensinnäkin siitä että ketään muita ei olisi kuvioissa. Kertomatta jättäminenkin on riittävän paha, mutta tosiaan hän vielä erikseen sanoi, että on pitkään ollut yksin. En missään nimessä olisi lähtenyt niille treffeille edes, jos olisin tiennyt että mieheni tapailee/seurustelee toisen kanssa. Olkoonkin, että se toinen suhde oli kestänyt myöskin vasta jokusen kuukauden, mutta silti. Miehelläni oli lukuisia tilaisuuksia kertoa, että kuvioissa on toinenkin/muitakin.

Ja sitten se, että tuo toinen suhde loppui vasta viikkoja sen jälkeen kun olimme sopineet jo yhteenmuutostakin. Ja kun nopea eteneminen ja se mieletön hullaannus oli eritoten miehen puolelta vielä aloitteellisempaa ja suurempaa, toki itsekin olin siinä satasella mukana.

Kyllä minulla on huijattu fiilis tuon alun takia, ei mahda mitään. Se kyllä värittää nyt ikävästi tätä koko 5 vuotta kun mietin miten en tajunnut silloin mitään - väkisin nousee ajatus että ehkä nytkään en tajua.

AP

Huijaushan tuo onkin, ei pelkkä fiilis.

Vierailija
411/469 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos vain antaisit asian olla. Miksi niitä vanhoja asioita pitää kaivella ja pilata niillä tulevaisuus. On niin helppoa ajatella että mies teki väärin. Noo ehkä teki mutta mieti asiaa vähän laajemmin. Ei suhde aina ala nappia painamalla. En tiedä mikä tämän miehen ja naisen tarina on mutta aina ei halua heti hylätä kaikkea kun tutustuu toiseen ihmiseen. Koska jos se juttu ei lähdekkään parisuhteeksi niin sitten turhaan hylkäsi läheisen ihmisen. Nyt mies on 3kk miettinyt teidän suhdetta ja tullut tulokseen, että haluaa elää sinun kanssasi. Tästäkö hänelle olet vihainen.

Rentoa kesän jatkoa ja tyhjennä menneisyyden ämpäri

Vierailija
412/469 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos vain antaisit asian olla. Miksi niitä vanhoja asioita pitää kaivella ja pilata niillä tulevaisuus. On niin helppoa ajatella että mies teki väärin. Noo ehkä teki mutta mieti asiaa vähän laajemmin. Ei suhde aina ala nappia painamalla. En tiedä mikä tämän miehen ja naisen tarina on mutta aina ei halua heti hylätä kaikkea kun tutustuu toiseen ihmiseen. Koska jos se juttu ei lähdekkään parisuhteeksi niin sitten turhaan hylkäsi läheisen ihmisen. Nyt mies on 3kk miettinyt teidän suhdetta ja tullut tulokseen, että haluaa elää sinun kanssasi. Tästäkö hänelle olet vihainen.

Rentoa kesän jatkoa ja tyhjennä menneisyyden ämpäri

Olisin ehkä voinut tyhjentääkin, mutta tosiaan tässä nyt on sitten tullut muutakin. 

Olen myös tajunnut, että mies on tosiaan hyötynyt taloudellisestikin tässä aika tavalla. En sitä osannut niin ajatella vaihtoehdoksi nopealle etenemiselle vielä kun ketjun aloitin, mutta viime aikoina olen miettinyt asioita. 

AP

Vierailija
413/469 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt tuodaan vielä rahakin sotkemaan suhde.

Onhan se varma että kokoajan tulee jotain ongelmaa jos kuukausia jauhaa vanhaa asiaa.

Vaikka mikäpä minä neuvoon.

Terveisin sinkku m40

Vierailija
414/469 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan tekopyhää, että se on nyt yhtäkkiä väärin, ettei mies kertonut suhteesta vaikka miten moni suhtautuu palstalla seurusteluun niin, että ennen kuin on sovittu seurustelusta, on ok, jos toinen nai samaan aikaan muitakin, mitä olen aina pitänyt ihan tajuttoman oksettavana.

Joten miksi tuo nyt näin tuomitaan?

Aika harvan mielestä tapailubaiheessa muiden paneminen on väärin. Minusta se tietenkin on.

1) Ap ei ole vastuussa siitä mitä muut ihmiset tällä palstalla sanovat. 2) Mies lopetti toisen suhteen vasta viikkoja sen jälkeen kun oli jo sovittu yhteenmuutosta. Minusta yhteenmuutosta sopiessa ei olla enää missään epämääräisessä tapailusuhteessa vaan on ilmeistä että suhde on jo vakavaa seurustelua.

Vierailija
415/469 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan yksi kerta voi olla virhe tai erehdys. Jatko on valintoja. Sitä ei voi muuksi muuttaa. Samoin isojen asioiden kertomatta jättäminen on pimittämistä tai rinnastettavissa valehteluun, toiveena saavuttaa tällä asioiden pimittämisellä jotain sellaista jota ei olemalla rehellinen voi saavuttaa. Pureksikaa sitä. Jos on tarve valehdella niin kannattaisi miettiä uudelleen. Useimmiten ne valheet saa sut kiinni ja kostautuu. Menetettyä luottamusta on hankala saada takaisin.

Tämä. Minä voisin antaa anteeksi toisen tapailun alussa. Minä voisin alunperinkin suostua tapailemaan ihmistä, jonka tiedän tapailevan muitakin. Mutta minä en antaisi anteeksi vuosien salailua ja valehtelua. Minulle rehellisyys on henkilökohtaisesti niin tärkeä arvo, että tuollaisen asian salaaminen osoittaisi kumppanilta niin syvää väheksyntää minua kohtaan etten pystyisi enää jatkamaan.

Vierailija
416/469 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt tuodaan vielä rahakin sotkemaan suhde.

Onhan se varma että kokoajan tulee jotain ongelmaa jos kuukausia jauhaa vanhaa asiaa.

Vaikka mikäpä minä neuvoon.

Terveisin sinkku m40

Mainitsin tuon vain siksi kun se moneen kertaan tässä ketjussa mainittiin. Tottahan toki mietin tuollaisen pommin jälkeen kaikkea ja yhdistelen mielessäni asioita. Moni mietityttänyt juttu saa selityksensä. 

AP

Vierailija
417/469 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin todellakin olla. Jos vuosia olette olleet onnellisesti sitoutuneita toisinne, niin ei tuollaisella olisi enää mitään väliä.

Vierailija
418/469 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en antaisi olla, jos vielä on nyt muutakin sitten ilmennyt!

Vierailija
419/469 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on se että on valehdeltu. Ei pelkästään jätetty kertomatta mikä sekin on paha kun kyse 3kk päällekkäissuhteesta. Mutta että kielletty vartavasten ja sanottu ettei ole ketään.

Se on sen luokan juttu että vähintäänkin herää kysymys mitä muuta on taustalla/salattu. 

Vierailija
420/469 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenmuutto 3 kk tapailun jälkeen on todella nopeaa toimintaa.