pyöräilykypärä
kuinka tärkeä suoja sinun mielestä?
kuka käyttää teidän perheessä?
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 13:18"]
Mistä tuo kypärähullu on alunperin traumatisoitunut? Onko sillä mennyt oma pää sohjoksi joskus?
[/quote]
En tiedä. Vanhojen palstojen aikaan hän oli kyllä paljon aktiivisempi, nykyään pölähtää paikalle enää silloin tällöin. :)
Oliko alunperin Onlinen puolella vai mistä tuli? Jotenkin tuntuu, että liittyy johonkin sairaalaan, joku päivystyksen entinen työntekijä tai vartija, joka on nähnyt kerrassaan sykähdyttävän näyn.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 12:54"]Tositilanteessa hyödytön. Mieluumin kuollut kuin vihannes.
Lapsella on, ei varmaan saa kouluun pyöräillä ilman.
[/quote]mieluumin haava polvessa, kuin vihannes.
Käytän kypärää pyöräilessä, mutta en lähikaupassa käydessä. Vanhin tytö lakkasi käyttämästä 16 vuotiaana, muut käyttää.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 13:22"]
Oliko alunperin Onlinen puolella vai mistä tuli? Jotenkin tuntuu, että liittyy johonkin sairaalaan, joku päivystyksen entinen työntekijä tai vartija, joka on nähnyt kerrassaan sykähdyttävän näyn.
[/quote]
Onlinella oli, aktiivisimmillaan kyseli tuota samaa monta kertaa päivän aikana, melkein joka päivä kuitenkin vähintään kerran.
Lapset käyttää, mies ei käytä, mä en pyöräile
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 12:54"]
Tositilanteessa hyödytön. Mieluumin kuollut kuin vihannes.
Lapsella on, ei varmaan saa kouluun pyöräillä ilman.
[/quote]
Et varmaan käytä auton turvavöitäkään tuolla logiikalla?
[/quote]jos jotain tapahtuu, sillä on tarkoitus.
T. Oman vastuun ulkoistanut
Koko perhe käyttää. Vanhemmat sekä lapset 13v, 9v ja 4v
itse ostin viime viikolla mutta en ole viellä käyttänyt
Minä pidän henkeäni ja lasteni henkeä sen verran arvokkaana, etten mene edes tuohon lähikauppaan 300 metrin päähän fillarilla ilman kypärää, eikä lapseni nouse pyörän selkään ilman kypärää.
Jos menee tukka sekaisin, niin sitten menee. Mielummin tukka sekaisin kaupassa kuin kaunis kampaus arkussa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 08:36"]
Minä pidän henkeäni ja lasteni henkeä sen verran arvokkaana, etten mene edes tuohon lähikauppaan 300 metrin päähän fillarilla ilman kypärää, eikä lapseni nouse pyörän selkään ilman kypärää.
Jos menee tukka sekaisin, niin sitten menee. Mielummin tukka sekaisin kaupassa kuin kaunis kampaus arkussa.
[/quote]
hyvin sanottu, parempi kypärä päässä kun makaa kun joku vihannes jos jotain sattuisi
Neuvokaapa viisaammat nimimerkkiä "tyhnä". Pyöräilen paljon, enkä käytä pyöräilykypärää. Hyi minua, tiedän itsekin että pitäisi käyttää. Taloudessamme on yksi kypärä, ja olen joskus sovittanut sitä, samoin muutamaa mallia kaupoissa.
Ongelma on se, että kaikissa näkemissäni pyöräilykypärissä menee leuan alla sellainen kova muovimainen turvanauha solkineen. Ja se puristaa, raapii ja tuntuu muutenkin kamalalta. Mikä neuvoksi? Olenko sovittanut vääränmallisia tai -kokoisia kypäriä? Onko olemassa malleja, joissa kiinnitys tapahtuisi muulla tavalla kuin leuan alta tai nauha olisi jotain siedettävämpää materiaalia?
käytän koskan näytän paremmalta kypärä päässä kuin aivot asfaltilla
Mistä tuo kypärähullu on alunperin traumatisoitunut? Onko sillä mennyt oma pää sohjoksi joskus?