Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanokaa, etten voi lähteä lasten takia retriittiin.

Vierailija
07.05.2014 |

Osallistuin lomamatkalla johonkin kilpailuun, jossa oli päävoittona älytön kolmen kuukauden täyshoitoretriitti auringossa. Voitin sen ja minulla olisi vuosi aikaa lunastaa voitto. Olen jo kuukauden ajan tätä miettinyt, enkä siis pysty päättämään. Miehen mielestä voin ihan hyvin mennä, lapset tietenkin vähän ovat empiväisellä mielellä.

Tilanne on siis se, että olen kotiäiti. Lapset ovat 14v, 12v ja 10v ja koululaisia. Sekä mieheni että minun vanhempani asuvat lähellä ja auttavat mielellään, ovat eläkkeellä kaikki. Lähellä asuu myös minun kaksi veljeä perheineen ja miehen sisko perheineen. Löytyy kuljetusapua harrastuksiin, löytyy ruoanlaittajaa ja kaupassa kävijää, vaikka mies olisi sairaana. 

Voitto sisältää 3kk aurinkoretriittiä Kaliforniassa. Retriitillä ei voi käyttää puhelimia, eikä nettiä. Kotiin voi soittaa lauantaisin klo 14-20 välisenä aikana (joka aikaeron takia on vähän hankala Suomeen..) ja muuten ollaan vailla yhteyksiä ulkomaailmaan. Täyshoito, eikä siis tulisi maksamaan minulle mitään, lennotkin maksettaisiin.

En joutuisi järjestämään mitään töitä, koska olen kotiäiti. Arki sujuisi täällä ihan hyvin ilman minua, koska tukiverkosto on erinomainen. 

Lähdenkö? Enkö lähde? Enhän lähde?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis työtön? Silloin sinun varsinkin kannattaa mennä. Kolmea kuukautta kun harvoin on mahdollista järjestää vapaaksi.

Vierailija
2/9 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis työtön? Silloin sinun varsinkin kannattaa mennä. Kolmea kuukautta kun harvoin on mahdollista järjestää vapaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ihmeellä! Olimme sisarusteni kanssa suunnilleen sinun lastesi ikäisiä kun äiti lähti 3 kk ulkomaille opiskelemaan. Toki joskus puhuttiin puhelimessa, mutta ei kyllä usein, koska silloin ei vielä ollut mitään skypejä ja ulkomaanpuhelut olivat tajuttoman kalliita. En tuosta kanna mitään kaunaa äidille tai koe siitä kärsineeni, tavallaan oli mukavaakin koska tuo aika lähensi meidän ja isämme välejä ja arki oli ihan kivastikin vähän erilaista. Ihan pienten lasten kanssa tietysti on eri asia.

Toi on sulle kerran elämässä -mahdollisuus, lapsillasi voi toki tulla vähän ikävä, mutta olen ihan varma että saat tuosta paljon enemmän kuin he menettävät :)

Vierailija
4/9 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kuule olis jonkun nigerialaiskirjeen pääpalkinto?

Vierailija
5/9 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi lähteä lasten takia retriittiin.

Vierailija
6/9 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 15:45"]

Ettei kuule olis jonkun nigerialaiskirjeen pääpalkinto?

[/quote]

Heh, no ei. Se on sellainen hyvinvointiretriitti keskellä ei mitään. Patikointia, luomuruokaa, omaa ajattelua, paljon unta. Lähtisin salamana, jos lapsia ei olisi. Olisin varmaan vuoden siellä, mutta tuo kontaktiton aika jännittää. Jos edes voisi olla joka päivä facebookitse tai miten vaan yhteydessä, niin en miettisi näinkään paljon.

ap

Vierailija
7/9 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ja mene! 

Olen tehnyt vastaavan siirron ja se voi käynnistää koko perheen kannalta tervehdyttäviä ja ennalta-arvaamattomia prosesseja. 

Älä päästä tilaisuutta käsistäsi!

Vierailija
8/9 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, menisin heti. No onhan kolme kuukautta tietysti pitkä aika. Olen itse ollut joogaretriitillä kaksi viikkoa ja sen jälkeen oli jo kova ikävä kotiin. Kai sieltä pääsee pois aikaisemmin jos haluaa? 

Vierailija
9/9 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka järjestää noin pitkiä retriittejä? Hiukan epäuskottavaa nyt.