Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan nainen ei enään huoli minua

Vierailija
11.03.2014 |

Olen kovasti miettinyt että onko minussa jokin vika.

olen 32v sinkku mies jolla on ollut elämässä vain kaksi suhdetta joka ensimmäinen kesti vuoden ja toinen 15 vuotta.

ensimmäinen suhde oli kun ikää minulla oli vain 14v. ja toinen alko kun olin 16v 

toisessa suhteessa meille tuli kolme ihanaa lasta menimme naimisiin ja oltiin onnelisia yhdessä. mutta sitten tapahtu jotain 

ja vaimo muutti pois yllättäin lapset ja kissat mukanaan ja jäin yksin kotiin ilman mitään syytä että miksi näin tapahtu.

nyt kun olen ollut yksin ja olen tapaillut ihmisiä niin ketään ei kiinosta minun lainen mies tai niin minusta tuntuu. 

monissa treffeillä olen käynyt ja olen ollut omasta mielestä herras mies kaikille. mutta harva haluaa tavata uudestaan ja kun kerron että olen  ollut naimisissa tai että mulla on lapsia niin se saa naiset aina kääntyyn nopeemin pois luotani

onko se että mies jolla on jo perhe jossain on sitten vain käytetty ja sitä ei voi uudestaan ottaa vai onko se joku tauti että sitä ei voi hyväksyä..

mietittyttää paljon se.. kun olen ihan normaali muuten harrastan salia ja olen ihan positiivinen aina kaikille ja tulen toimeen kaikkien kassa.. enkä koskaan vaadi mitään toiselta..

onko se vain syy että mies jolla on ollut vaimo tai perhe niin niitä ei vaan oteta enään..

Kommentit (214)

Vierailija
1/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:19"]

Ap, vaikutat kiinnostavalta! Onko sulla puoluekantaa? Ois mielenkiintoista tietää että mitä puoluetta suosit tai kannatat?

[/quote]

minä en juuri kannata mitään puoluetta itse asiassa vihaan suomen systeemejä sen verran että olen ajatellut muuttaa kreetalle pitään loppu elämäni haustaa siellä..

[/quote]

Miksi vihaat Suomea? Millä aiot elää kreetalla / entä lapsesi? Haluaisitko naisen joka lähtisi toteuttamaan kanssasi tätä unelmaa? Nythän tämä keskustelu sai ihan uuden käänteen.

[/quote]

itse asiassa se on mun haave että joskus muutan tai ostan sieltä paikan minne voi mennä.. lapseni asuvat minusta etäällä jo muutenkin.. eläminen kreetalla ei mulle ole ongelma kun osaan tehdä niin paljon asioita jolla voi tienata rahaa ja  mulla on tämä talo jonka hinta arvio on talla hetkellä 750 tuhatta niin eiköhän yksi mies sillä elää hetken.. ainoa asia on se että onko sille ostaja.. kotimaatani koskevasta asiasta en ota nyt hirveesti kantaa. täällä on moni asia niin perseellään verratuna muihin maihin.. jotkus asiat vaikuttaa mun harrastuksiin suomi laki kieltää monia asioita mitkä on muualla euroopassa lailisia "asia koskee autoja" ja on paljon muitakin. 

[/quote]

Kirjoitat että voisit muuttaa koska lapsesi asuvat sinusta etäällä jo muutenkin? Mutta aiemminhan kirjoitit että näet heitä 6 päivää kuukaudessa, sehän ei onnistuisi enää jos muuttaisit Kreetalle? Eikö sinua vaivaisi se että näkisit heitä jatkossa enää kerran tai pari kertaa vuodessa, koska niin se realistisesti ajateltuna menisi, jos asuisit noin kaukana ulkomailla.

[/quote]

juu totta niin tapaankin.. ja totta on se raskas asia jos en nää heitä.. mutta se ei ole viellä ajan kohtasta.. se on haave.. se oli koko perheen haave sillon kun viellä oltiin yhdessä.. itse käyn kreetalla säänölisesti ja nyt tänä vuonna meen taas 4-5 kk sinne.. kun tunne oloni hyvaksi siellä.. mutta vähän poiketaan asiasta mutta jos tää kohta kiinostaa niin voin toki  kertoo lisää aiheesta

Vierailija
2/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:00"]

Ap, vaikutat kiinnostavalta! Onko sulla puoluekantaa? Ois mielenkiintoista tietää että mitä puoluetta suosit tai kannatat?

[/quote]

minä en juuri kannata mitään puoluetta itse asiassa vihaan suomen systeemejä sen verran että olen ajatellut muuttaa kreetalle pitään loppu elämäni haustaa siellä..

[/quote]

Miksi vihaat Suomea? Millä aiot elää kreetalla / entä lapsesi? Haluaisitko naisen joka lähtisi toteuttamaan kanssasi tätä unelmaa? Nythän tämä keskustelu sai ihan uuden käänteen.

[/quote]

itse asiassa se on mun haave että joskus muutan tai ostan sieltä paikan minne voi mennä.. lapseni asuvat minusta etäällä jo muutenkin.. eläminen kreetalla ei mulle ole ongelma kun osaan tehdä niin paljon asioita jolla voi tienata rahaa ja  mulla on tämä talo jonka hinta arvio on talla hetkellä 750 tuhatta niin eiköhän yksi mies sillä elää hetken.. ainoa asia on se että onko sille ostaja.. kotimaatani koskevasta asiasta en ota nyt hirveesti kantaa. täällä on moni asia niin perseellään verratuna muihin maihin.. jotkus asiat vaikuttaa mun harrastuksiin suomi laki kieltää monia asioita mitkä on muualla euroopassa lailisia "asia koskee autoja" ja on paljon muitakin. 

[/quote]

Kirjoitat että voisit muuttaa koska lapsesi asuvat sinusta etäällä jo muutenkin? Mutta aiemminhan kirjoitit että näet heitä 6 päivää kuukaudessa, sehän ei onnistuisi enää jos muuttaisit Kreetalle? Eikö sinua vaivaisi se että näkisit heitä jatkossa enää kerran tai pari kertaa vuodessa, koska niin se realistisesti ajateltuna menisi, jos asuisit noin kaukana ulkomailla.

[/quote]

juu totta niin tapaankin.. ja totta on se raskas asia jos en nää heitä.. mutta se ei ole viellä ajan kohtasta.. se on haave.. se oli koko perheen haave sillon kun viellä oltiin yhdessä.. itse käyn kreetalla säänölisesti ja nyt tänä vuonna meen taas 4-5 kk sinne.. kun tunne oloni hyvaksi siellä.. mutta vähän poiketaan asiasta mutta jos tää kohta kiinostaa niin voin toki  kertoo lisää aiheesta

[/quote]

mä isänä miettisin mitä toi tapaamattomuus olisi lasten kannalta eikä ensisijaisesti mun kannaltani. Siis sulle se ois raskasta, mutta et voi aatella kai vain itseäsi? sori tulin sotkemaan keskustelujasi naisten kanssa mutta en voinut olla kommentoimatta tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:53"]

Kreikka on hyvä valinta, siellä asiat ei tunnetusti ole perseellään :D

[/quote]

Kreikka ja kreeta on sama maa mutta ihan eri asia.. siellä saa ainakin olla vapaasti oma itsensä.. mutta tähän asiaan en ala puimaan.

Vierailija
4/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten arvoisa ap huomaat. Täällä palstalla kirjoittelee pääasiassa itseään täynnä olevat, vähän päälle teini-ikäiset naiset ja siksi suurin osa saamistasi vastauksista on asiattomia tyyliin "be a man".

Kyllä Se sinunkin kohdallesi vielä varmasti oikeanlainen nainen tulee, mutta Se vaatii kärsivällisyyttä ja aikaa. Olet vielä nuori, joten älä hoppuile. Katsele tilannetta rauhassa, nauti sinkkuudesta ja tutustu uusiin ihmisiin.

Vierailija
5/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turistina on Kreikassa aivan erilaista kuin maahanmuuttajana, kokemusta on.

Vierailija
6/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset, jopa ap, sekoittaa täällä dysleksian ja dysfasian? Mun mielestä ap sanoi jossain vaiheessa, että hänellä on dysfasia. Sepä haittaa kyllä jo normaalissa kanssakäymisessäkin eikä vain nettideiteille pyrittäessä, kun kysessä on nimittäin puheen tuottamisen ja/tai ymmärtämisen häiriö. Dysleksia taas on sama kuin luki-häiriö, joka on kovin monella, eikä millään tapaa näy ihmisestä päällepäin.

Dysfasia voi olla yksia ihan varteenotettava syy siinä, ettei naisten kanssa natsaa. Dysfaatikko voi vaikuttaa hitaalta ja sen vuoksi yksinkertaiselta, vaikke sitä välttämättä olekaan.

Vierailija
7/214 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ruma.

Vierailija
8/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:09"]

Kuten arvoisa ap huomaat. Täällä palstalla kirjoittelee pääasiassa itseään täynnä olevat, vähän päälle teini-ikäiset naiset ja siksi suurin osa saamistasi vastauksista on asiattomia tyyliin "be a man".

Kyllä Se sinunkin kohdallesi vielä varmasti oikeanlainen nainen tulee, mutta Se vaatii kärsivällisyyttä ja aikaa. Olet vielä nuori, joten älä hoppuile. Katsele tilannetta rauhassa, nauti sinkkuudesta ja tutustu uusiin ihmisiin.

[/quote]

Onpa taas valikoivasti luettu. Suurin osa naisista kannustaa ap:ta ja muutama kommentoi tyyliin että "ei kiinnosta", mikä on aika normaalia, koska kaikki eivät kiinnosta kaikkia.

Mua kiinnosti ennen kuin kirjoitti että voisi jättää lastensa tapaamiset ja muuttaa ulkomaille. 

Vierailija
9/214 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan jos et pysty kertomaan mikä edellisessä suhteessa meni vikaan ei varmaan vala kauheesti luottamusta siitä, että sun kanssa kannattais yrittää jotain.

Vierailija
10/214 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan osan naisista ajaa pois kun ei kaikista, varsinkaan nuoremmista naisista ole siihen uusperhejuttuun. Mutta kannattaisi ehkä katsastaa yh-naisia joilla on jo itsellä vaikka yksi lapsi, niin voisi olla että ei haittaisi vaikka sinullakin on entinen perhe olemassa.

Vierailija
11/214 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 23:52"]

Olet ruma.

[/quote]

Jep. Tai ehkä vaan nynny. Älä mitään ole herrasmies ja mikkihiiri vaan BE A MAN. Siitä ne tytöt tykkää!

Vierailija
12/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käynyt 32 vuoden aikana 6 kertaa ulkomailla hieman lomailemassa, mutta tänä vuonna meet kuitenkin Kreetalle taas 4-5kk reissulle.

Oot ammatiltasi siivooja, mutta noin kolmekymppisenä on jo maksettu kokonaan talonrakennuslaina pois ja vaimokin maksettu ulos talosta. Tietty joudut maksamaan kokoajan myös lapsista, kun etäisä olet.

Sulla on järkyttävän paha lukihäiriö, jonka vuoksi olet joutunut valtion erikoiskouluun (todella harvinaista. Yleensä lukihäiriöt voidaan hoitaa jopa yleisessä luokassa, mutta pahimmatkin koulun erityisluokassa). Tästä huolimatta olet taloa rakentaessa pystynyt tekemään kaikki talon suunnitelmat myös paperille sen tasoisesti, että ne menivät ilman korjailua tai lisäselvityksiä läpi.

Eka lapsi tullut 18 vuotiaana ja silti olet ehtinyt kouluttautua 3 ammatiin (joista et ole ilmeisesti yhdestäkään ehtinyt kuitenkaan tekemään töitä? ei vaan vuodet riittäisi enää siihen) ja samalla maksamaan sen omakotitalon rakennukseen otetun lainan pois.

Tässä näin muutamia tekemiäni huomioita. 

Joku ei nyt ihan natsaa.

Vierailija
13/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet kirjoittanut että sinulla on dysfasia, mutta ei vaikeuksia tuottaa tai ymmärtää puhetta? Minua tämä ihmetyttää koska dysfasia kuvaillaan näin:

Dysfasiaa on mahdollisuus luokitella monella tavalla muun muassa vaikeusasteen perusteella ja sen perusteella, kohdistuuko ongelma puheen tuottamiseen (ekspressiivinen vaikeus) vai ymmärtämiseen (reseptiivinen vaikeus) vai molempiin. Seuraavassa yksi käytetty luokittelu (Rapin&Allen 1987):

Verbaalinen auditiivinen agnosia. Vaikeus hahmottaa kuultua puhetta.
Verbaalinen dyspraksia. Vaikeus hallita puheliikkeitä ja tuottaa puhetta.
Fonologisen ohjelmoinnin häiriö. Vaikeus tuottaa puhetta, vaikka yksittäisten äänteiden muodostaminen onnistuukin.
Fonologis-syntaktinen häiriö. Vaikeuksia ymmärtää monimutkaisia ja abstrakteja ilmaisuja.
Leksikaalis-syntaktinen häiriö. Sanojen löytämisen ongelmaa.
Semanttis-pragmaattinen dysfasia. Kielen asianmukaisen käyttämisen ongelma, johon liittyy esimerkiksi vastavuoroisen keskustelun hallitsemisen ongelmaa. Muistuttaaautistisen henkilön oirekuvaa.

Vierailija
14/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

mä isänä miettisin mitä toi tapaamattomuus olisi lasten kannalta eikä ensisijaisesti mun kannaltani. Siis sulle se ois raskasta, mutta et voi aatella kai vain itseäsi? sori tulin sotkemaan keskustelujasi naisten kanssa mutta en voinut olla kommentoimatta tätä.

[/quote]

minä tapaan lapsia kuukausessa kaksi kertaa PE, LA, SU ja joka kerta he matkaa autossa 2.5 tuntua joka on raskasta minulle ja heille.. kreetan muutoni on ajatus haave.. kun rakastan sitä maata mutta se ei olen ajankohtasta nyt..

Ja lapset ei välttämättä aina edes voi tulla mun luokse kun heidän menonsa ja minun menot niin voi olla että ei nähdä kun skypessä.. juuri tunti sitten juttelin nuorimman tyttören kassa kun hän ikävöi minua kovasti ja odottaa tuloonsa viikon päästä tänne.. ja minä ikävöin heitä kassa paljon kun menetin paljon kun ne lähti luotani.. täällä talossa ei ole kun minä ja kissan mentu joka mun oli otettama että on joku muukin asia mitä mun pitää huolehtia

Vierailija
15/214 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että kaikkia vituttaa kun sanot enääN vaikka se on enää...

Vierailija
16/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 23:54"]

Olet ruma.

[/quote]

Jep. Tai ehkä vaan nynny. Älä mitään ole herrasmies ja mikkihiiri vaan BE A MAN. Siitä ne tytöt tykkää!

[/quote]

Jos suhteeseen päästäkseen pitäisi esittää kusipäätä niin mieluummin sitten ilman suhdetta. Kusipäisyys saattaa nimittäin jäädä päälle ja kp:n kanssa vapaaehtoisesti styylaavat naiset eivät ole vaivan väärti.

Vierailija
17/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 23:54"]

Olet ruma.

[/quote]

[/quote]

Jos suhteeseen päästäkseen pitäisi esittää kusipäätä niin mieluummin sitten ilman suhdetta. Kusipäisyys saattaa nimittäin jäädä päälle ja kp:n kanssa vapaaehtoisesti styylaavat naiset eivät ole vaivan väärti.

Vierailija
18/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ap olet saanut hankittua 750 000 € maksaneen velattoman talon, jos teet peruspesua siivoojana? Toinen iso juttu joka ihmetyttää on se että ap väittää sairastavansa dysfasiaa, mutta puhuvansa sujuvasti. Tuntemani dysfaatikko kirjoittaa hyvin, mutta ei pysty keskustelemaan normaalisti, käsittää asioita väärin ja menettää kärsivällisyytensä keskustelutilanteissa, joissa kuunnellaan ja vasta sitten vastataan. 

Vierailija
19/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa sekavia yksityiskohtia. Nyt tuli vielä tuokin että 2,5 tunnin automatka estää tapaamasta lapsia riittävän usein ja ovat skype-yhteyksissä. Mulla menee miehen kanssa pelkästään päivittäin yhteensä 2,5 tuntia työmatkoihin, pk-seudulla se on normaalia. Ja että sun omat menot estää lasten tapaamisen...no niin ei kyllä pitäisi olla. 

Vierailija
20/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 23:53"]

No varmaan jos et pysty kertomaan mikä edellisessä suhteessa meni vikaan ei varmaan vala kauheesti luottamusta siitä, että sun kanssa kannattais yrittää jotain.

[/quote]

Suhteessa ei omasta mielestä ollut vikaa tein kaiken niinkun piti autoin kodin askareissa ja muutenkin olin koko ajan perheen tukena.. rakensin talon perheelle ja vietin lasten kanssa paljon aikaa ja annoin vaimolle sen mitä hän halusi. mutta sitten vaimo vain kerran alko puhuun että mun apu ei ole riittävä.. talo ei miellytä häntä ja haluaa muuttaa toiseen paikkaan.. toiseen paikkakunnelle ja haluaa että minä jään tänne ja antaa hänen elää nyt yksin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi