Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä on changen liivikoot?

Vierailija
11.03.2014 |

Ostin eilen myyjän opastuksella 75 I , siis iii. Mitä hemmettiä tällaiset koot ovat. aina liiviliikkeestä ostaneena kokoni on ollut 80 C. On kyllä viimeiset liivit tuolta, kaarituki on päivän aikana painanut punaiset kipeät jälket rinnan ylkorunalle ja on liian kireät. Eikä palautusoikeutta, uskoin tyhmänä myyjää.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:26"]

Kupin koko 75B ja 65C  on sama, vain ympärysmitta on eri.

Ymmärtäkää nyt , hyvät naiset, ettei 80:ssä ja 70:ssä voi olla saman kokoinen kuppi, vaikka onkin se C!! Kyllä se kupin koko suurenee siinä missä ympärysmittakin.

[/quote] 

Tämä. Eikä mammat ole kuulleet rinnakkaiskooista?

Vierailija
22/38 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

75B -> 70C -> 65D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:31"]

Ymmärtäkää nyt , hyvät naiset, ettei 80:ssä ja 70:ssä voi olla saman kokoinen kuppi, vaikka onkin se C!! Kyllä se kupin koko suurenee siinä missä ympärysmittakin.

[/quote] 

Tämä. Eikä mammat ole kuulleet rinnakkaiskooista?

[/quote]

Tietenkään 75B ja 65C eivät ole sama koko, jos olisivat niin sittenhän ei olisi mitään järkeä valmistaa molempia. Ihmisillä on eri muotoiset rinnat ja eri levyiset selät.

Mutta tässä ketjussahan ei valiteta siitä, vaan siitä että AMMATTILAINEN neuvoo Changessa niiden kokojen suhteen, ja monella on se kokemus että ympäysmitta sen kun pienenee ja kuppikoko sen kun suurenee, eikä tulos ole hyvä. Liian iso kuppi menee liian kauaksi kainaloon, ja liian pieni ympärysmitta puristaa.

Vierailija
24/38 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut ensimmäiset, toiset jne oikeasti istuvat liivit Changesta, enkä ole saanut rikki vaikka vanhimpia olen käyttänyt vuosia. Minusta on ihan sama mikä kokomerkintä liivissä on kun menen kauppaan ja sielä katsovat koneelta että tämä on kokosi ja sama malli istuu taas hyvin.

Vierailija
25/38 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:35"]

[/quote]

75B -> 70C -> 65D

[/quote]

Just. Ja siksi 100A-> 95B -> 90C -> 85D -> 80E -> 75F -> 70G

Jokainen meistähän tietää että nämä koot vastaavat kaikki toisiaan, rinnakkaiskokoja kun ovat.

Mun mieheni on 100A, itse olen 80E. Vain av:lla meillä on rinnakkaiskokoiset rinnat.

Vierailija
26/38 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:03"]

Samoin, parhaat liivini olen ostanut Changesta ja muualta en edes löydä riittävän isoa kuppia pienehköllä ympärysmitalla. Ja on ollut niin hyviä ja kestäviä liivejä kyllä minulla.

[/quote]

Mulle myydään Changessa ympärysmittaa 65, vaikka todellinen mitta rinnan alta on 75 cm. Täsmääkö sinulla tuo "pienehkö ympärysmitta" todellisen mittasi kanssa, vai onko ne sullekin saaneet uskoteltua nuo "hyvän mielen koot"?

Tekisi mieli perustaa vaatekauppa jossa myydään puolijoukkuetelttoja XS-kokolapulla varustettua, mutten viitsi alkaa rahastaa ihmisten huonolla itsetunnolla.

Vierailija
27/38 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se luku on ympärysmitta, niin miten Change saa minun ympärysmitaksi 65, kun kaikki muut saa 75? En käsitä miten esim. 75B voi olla sama kuin 65C, kun se rinnan ympärys määritellään mittaamalla. Miten siis 75 cm voi olla yhtä paljon kuin 65 cm? Siinä on 10 cm ero! Ymmärrän, että tuo kuppi (B, C jne) voi olla ns. rinnakkaiskokoja, mutta että tuo senttimäärä. Ei mene mun kaaliin.

Vierailija
28/38 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:41"]

Jokainen meistähän tietää että nämä koot vastaavat kaikki toisiaan, rinnakkaiskokoja kun ovat.

Mun mieheni on 100A, itse olen 80E. Vain av:lla meillä on rinnakkaiskokoiset rinnat.

[/quote]

Ei se koko ole sama, vaan se kupin mitta on sama. Siis jos se kuppi olisi kankaan sijaan vaikkapa posliinia, niin rinnakkaiskoon kuppeihin mahtuisi sama määrä vettä, vaikka kupit ovat tietysti aivan eri mallia. 100A olisi keittolautanen ja 70G oli teekuppi. Kumpikin vetää 2 dl vettä, mutta eivät ne silti samalta näytä. Tai rintaliivien tapauksessa istu samalla tavalla.

Veikkaan kyllä, että jos se sun miehesi on 100A, niin kyllä sen rinnasta saadaan yhtä monta grammaa läskiä leikattua kuin 80E rinnastakin. Se läski on vaan eri tavalla kasaantunut. Mitä pienempi ympärysmitta, niin sitä enemmän se läski kasvaa ylöspäin. Isomman ympärysmitan kumpu taas jää matalammaksi sillä samalla täytemäärällä. Ihan sama puhutaanko vedestä, hiekasta vai tissiläskistä.

Vierailija
29/38 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin n. vuosi sitten changesta ekat ja vikat rintsikkani. Ostin kahdet ja ne kummatkin puristavat niin kamalasti, että en edes rintsikoiden jatkopalalla kykene käyttämään. Ei tosiaan mene helposti rikki, kun vaan nököttävät kaapissa.

Uskoin myyjää, kun väitti niiden olevan sopivat. Käytin toisia sitten juhlissa, joita varten ne ostin ja vielä seuraavana päivänäkin näkyi painaumat ihossa.. Nimenomaan kidutusvälineitä!

Vierailija
30/38 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko av:llä kenellekään myyty Changelta liivejä, joissa rinnakkaiskoko menisi suurempaan ympärysmittaan ja pienempään kuppiin? Siis joku jonka normikoko olisi vaikka 75C ja sieltä olisi myyty 80B?

Vierailija
31/38 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:41"]

[/quote]

Ei se koko ole sama, vaan se kupin mitta on sama. Siis jos se kuppi olisi kankaan sijaan vaikkapa posliinia, niin rinnakkaiskoon kuppeihin mahtuisi sama määrä vettä, vaikka kupit ovat tietysti aivan eri mallia. 100A olisi keittolautanen ja 70G oli teekuppi. Kumpikin vetää 2 dl vettä, mutta eivät ne silti samalta näytä. Tai rintaliivien tapauksessa istu samalla tavalla.

Veikkaan kyllä, että jos se sun miehesi on 100A, niin kyllä sen rinnasta saadaan yhtä monta grammaa läskiä leikattua kuin 80E rinnastakin. Se läski on vaan eri tavalla kasaantunut. Mitä pienempi ympärysmitta, niin sitä enemmän se läski kasvaa ylöspäin. Isomman ympärysmitan kumpu taas jää matalammaksi sillä samalla täytemäärällä. Ihan sama puhutaanko vedestä, hiekasta vai tissiläskistä.

[/quote]

No mutta mitä ihmettä tällaisella tiedolla tekee rintaliivejä ostaessa? Jos mieheni on vähän läski koko rinnanympärykseltään ja minulla on isot rinnat jotka sijaitsevat keskellä etukroppaani, ja näistä pystyttäisiin ämpäriin puristamaan kummaltakin ylimääräistä saman tilavuuden verran, miten se auttaa rintaliivien valinnassa?

Vierailija
32/38 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni muukin tässä ketjussa olen myös kokenut, että changella patistettiin kapeaan ympärykseen. Mutta musta tämä on ollut parempi kuin aiemmat löllömallit. Olen ostanut muutkin liivit jatkossa samaa kokoa kuin changelta ja olen tyytyväinen. Mulla tosin on kokemusta vain imetysliiveistä, joita olen nyt pian viisi vuotta käyttänyt putkeen. Change, hot milk ja cake lingerie merkissä ainakin uskallan ostaa vaikka sovittamatta saman koon kaarituellisten rintsikkojen kohdalla.

Vierailija
33/38 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:57"]Ostin eilen myyjän opastuksella 75 I , siis iii. Mitä hemmettiä tällaiset koot ovat. aina liiviliikkeestä ostaneena kokoni on ollut 80 C. On kyllä viimeiset liivit tuolta, kaarituki on päivän aikana painanut punaiset kipeät jälket rinnan ylkorunalle ja on liian kireät. Eikä palautusoikeutta, uskoin tyhmänä myyjää.

[/quote]

Mulla kävi yksien liivien kanssa kans niin että rinta valahtaa kupista ulos. Pohdin sitä ääneen mutta myyjä vakuutteli että tukevat on.

Koko homma johtuu varmaan siitä että moni käyttää ihan väärän kokoisia ( isorintaiset usein liian pieniä ja pienirintaiset liian isoja) liivejä. Liiviton nniin paljon bapakammat kunnon liikkeissä että aluksi voi tuntua oudolta.

Olen siis ollen ks firman asiakas jo kauan.

Laita ihmeessä palautetta ja käy näyttämässä jäljet myyjälle. Kerro että luotit heidän ammattitaitoonsa 100% ja tässä tulos.

Vierailija
34/38 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kahdet liivit myyjän ammattitaitoisella opastuksella. Istuvat hyvin, mutta iskevät läskit rintojen viereen. Muiden merkkien liiveissä tätä ei tapahdu, koska kuppikoko on oikea. Palasin liikkeeseen liivien kanssa, koska malli ei mielestäni ollut sopiva. Ei vaihto-oikeutta. Hahaa!

Vierailija
35/38 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changes on ylihintaista huijausta!

Jos liivit menee kiinni ja päälle ne ovat myyjän mielestä tosi hyvät!

Vierailija
36/38 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä paskaa noi "koot", jotka poikkeavat kaikista muista rintaliiveistä. Itse olen 65C, mutta Changessa muuttuisin varmaan 50E:ksi

Vierailija
37/38 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs muuten on istuva malli, niin hanki hakasiin sellainen jatkopala, joita myydään postimyynnissäkin. Se pelastaa meidät, joilla on muhkeat muodot, pieni ympärysmitta eikä millään tahdo löytyä sopivaa mallia.

Changella on kyllä todella omintakeinen mitoitus. Sen tarkoitus on kai saada naiset uskomaan, että rinnat ovat tarpeeksi suuret ilman silikonia. Ei ilahduta meitä, jotka normikaupastakin joudumme ostamaan kokoa F tai isompaa.

Minun kokemukseni "ammattilaisen" neuvoista on se, että hän katsoo sopivaksi juuri sen koon, jota valikoimissa sattuu olemaan.

Vierailija
38/38 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut liivit eilen ja tänään päällä. Pakko avata kesken työpäivän kun kiristää niin hemmetisti. Kamalat raida iholla, ei voi olla normaalia. Voi miksi uskoin myyjää... Ottaa niin hemmetisti päähän. En suosittele kyseistä kauppaa kenellekään, materiaalikin on karhistavaa. Tuntuu, että tulee oksettava olo kun koko ajan kiristää.

Millä saisi venymään kotona? Venyttääkö huuhteluaine pesua enemmän? Pakko jotain tehdä, ei näitä voi käyttää. ap