koska tämä lopuu?! en taida enää koskaan olla normaali :(
Taas vietän unettoman yön... :( haluan itseni takaisin. On mennyt jo yli vuosi kun olen viimeksi nukkunut hyvin. En vaan uskalla nukkua, tai siis järjellisesti osaan ajatella ettei mitään hätää tai vaaraa ole, mutta alitajunta on toista mieltä. Jouduin n.vuosi sitten seksuaalirikoksen uhriksi. Ennen tilannetta tunsin olevani turvallisessa ympäristössä turvallisten ihmisten seurassa... Toisin kävi. Heräsin tilanteeseen johon en ikinä maailmassa olisi luullut koskaan joutuvani. Tuosta syystä en ilmeisesti uskalla enää nukahtaa, näin sanoo psykiatrini. Ja on varmasti oikeassakin. Päässäni pyörii niin paljon asioita ja tuntuu, kuin pää hajoaisi.. Joka yö sama juttu. Joskus on helpompi olo ja joskus on tällainen "yö helvetistä". Tekee mieli vain tehdä sille kusipäälle jotain todella hirveää. Se on tuhonnut mun elämäni. Olin niin positiivinen ja iloinen ihminen ennen. Nyt olen raunio... Traumaattisen stressi reaktion takia olen ollut sairaslomalla jo kuukausia. Tämä unen puute pahentaa oireita ja vie tämän masennuksen vain yhä syvemmälle. Haikeana kuuntelen samalla kun mieheni nukkuu rauhallisena tuossa vieressä. En kestä tätä oloa. Haluan vain nukkua. Tiedän ettei tämä täällä palstalla roikkuminen auta mitään, mutta piti saada edes hieman purkaa pahaa mieltä.
Kuulostaa post-traumaattisen stressihäiriön oireilta. Tarvitset tukea, terapiaa ja aikaa toipumiseen. Itsekin olen kärsinyt unettomuudesta ja samanlaisista oireista muutenkin, tosin kyse ei ollut seksuaalirikoksesta.